Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
1/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Vierailija
2/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaurioitunut ihminen joka ymmärtää pysyä pois suhteista jos ne ei onnistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei oikeasti rakasta sua. Pitää sua vain panona siihen asti, että löytää sen oikean. Unohda tuollainen hyypiö.

Vierailija
4/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on Marsista, sinä Venuksesta. 

Vierailija
5/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore tai kivulias ero takana, ei ole valmis luottamaan uudelleen.

Vierailija
6/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muutaman päivän tuttavuus? Ja kovin ollaan olevinaan "rakastuneita".

Vierailija
7/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sitoutua. Saa sinulta sen mitä haluaa ilman sitoutumistakin.

Vierailija
8/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ahdistavalta.

Vierailija
9/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sitoutua? Ehkä on tyytyväinen teidän suhteeseen sellaisena kuin se nyt on tai sitten olet se ihan kiva tyyppi mutta mies haluaa pitää portin auki sitä oikeaa varten, sitä joka vie jalat alta.

Yksinkertaisesti, et vaan ole hänelle riittävän tärkeä. 

Vierailija
10/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua sitoutua sinuun vaan haluaa pitää kaikki mahdollisuudet avoimena. Hän ajattelee että tapaa jonain päivänä paremman naisen kuin sinä. Jos mies oikeasti haluaisi sinut niin hän haluaisi sitouttaa sinut itseensä ettet lähde jonkun muun matkaan. 

Vierailija
11/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä syy siihen, miksi haluat suhteen mieheen joka ei halua suhdetta sinuun?

Vierailija
12/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa, tuota ei saa muuttumaan kun mies tuota mieltä. Haluaa kierrättää muitakin naisia. Satutat vain itsesi pahasti. Jos mies haluaa naisen, hän on heti valmis suhteeseen ja näyttää sen.

Vierailija
13/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan Rick Moraa ja Rick Mora minua. Emme vain koskaan ole tavanneet.

Vierailija
14/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi jo kumppani, niin kai hän sen itsekin tietäisi.

Vierailija
15/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Vierailija
16/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin olisi harhaanjohtavaa sanoa, että mies rakastaa AP:ta.

Vierailija
17/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tommonen epämääräinen suhde. Lähinnä sai mut ahdistumaan ja onneksi laitoin poikki. Tuli hyvä syy ja sauma tehdä niin.

Vierailija
18/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore tai kivulias ero takana, ei ole valmis luottamaan uudelleen.

Miksei tuollaista osaisi selittää?

Vierailija
19/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin olisi harhaanjohtavaa sanoa, että mies rakastaa AP:ta.

Mutta miehet sanoo rakastavansa vaimojaankin, vaikka olis toinen nainen ja perhe.

Vierailija
20/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua sitoutua. Saa sinulta sen mitä haluaa ilman sitoutumistakin.

Tämä se on. 

T. Toinen mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi