Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
121/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi haluta väkisin joku erilainen suhde? Hänellä selkeästi on sellainen, johon on tyytyväinen.

Jos aloittaja haluaa erilaisen suhteen itselleen, hänen täytyy etsiä joku toinen. Kompromisseja voi tehdä halutessaan, mutta ei kai ole pakko tehdä suhteesta sellaista, jossa ei halua olla.

Mikä se "oikea" suhteen määritelmä on, mitä haetaan? Yhteiset rahat? Yhteinen asunto? Naimisiin meno? Mitä se mies siis ei halua? Onko suhde pelkkää seksiä? Kaipaatko jotain merkkiä pysyvyydestä? Mikä se olisi?

Se että mies sanoo olevansa suhteessa aapeen kanssa. Nyt sanoo ettei ole.

Vierailija
122/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Eli joku on pakko olla. Surullista.

Ei tietenkään ole. Taidat olla kateellinen kun oma miehesi on tavis.

Juurihan sanoit että roikut roikuttajamiehessä koska et ole saanut parempaa.

Ja oma miesmakuni on tavismies. Onneksi löysin omani, pian mennään naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tulisesti rakastunut sinuun, mutta pelkää omien tunteidensa voimakkuutta. On sillä tavalla rikkinäinen, ettei täysin luota sinun tunteittesi voimakkuuteen, Sinun tulee tehdä kaikkesi, jotta mies saa varmuuden tunteistasi ja voi antautua omilleen. Muita selityksiä ei kerta kaikkiaan ole.

Mies voi hyvinkin olla tulisesti rakastunut, mutta ei aapeehen.

Vierailija
124/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko meistä ostaa kaupasta kilon sitä kallista juustoa kaappiin happanemaan, josta kuitenkin jaetaan ilmaisia maistiaisia käytävällä ja pääsee näyttämään asiantunevalta ja kultturellita kulinaristilta niitä maistellessaan?

Vierailija
125/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua erota. 

Vierailija
126/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on tulisesti rakastunut sinuun, mutta pelkää omien tunteidensa voimakkuutta. On sillä tavalla rikkinäinen, ettei täysin luota sinun tunteittesi voimakkuuteen, Sinun tulee tehdä kaikkesi, jotta mies saa varmuuden tunteistasi ja voi antautua omilleen. Muita selityksiä ei kerta kaikkiaan ole.

Vierailija
127/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Jos ei ole toista vielä, nii haluaa parempaa ihan selvästi. Tuskin tulee tätä tunnustamaan. 

Vierailija
128/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen juttu itselläni erään miehen kanssa. Oltais aivan mahtava pari, mutta tässä on niin paljon muita tekijöitä, esim. hänellä on pieniä lapsia ja itse olen transnainen. Hänelle se on ongelma. Itse en myöskään lapsia ole koskaan halunnut.

Vierailija
129/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen juttu itselläni erään miehen kanssa. Oltais aivan mahtava pari, mutta tässä on niin paljon muita tekijöitä, esim. hänellä on pieniä lapsia ja itse olen transnainen. Hänelle se on ongelma. Itse en myöskään lapsia ole koskaan halunnut.

Kiva. Mies on homo sitten.

Vierailija
130/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Eli joku on pakko olla. Surullista.

Ei tietenkään ole. Taidat olla kateellinen kun oma miehesi on tavis.

Juurihan sanoit että roikut roikuttajamiehessä koska et ole saanut parempaa.

Ja oma miesmakuni on tavismies. Onneksi löysin omani, pian mennään naimisiin.

Niin ja se on parempi kuin taviksen kanssa. Pian eroatte kun tylsistyt ja mies ottaa nuoremman.

Vierailija
131/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä lisään:

Olen biologinen nainen. En trans,

en muunsukupuolinen. Kuukautiskierto,

kohtu, munasarjat, v4gina, vulv4; helahoito

löytyy tehdasasetuksistani.. Olen siis

teoriassa ollut kykenevä raskautumaan =

hedelmällinen - vaikka vela.😃 

Olen feminiininen, en androgyyni.

Rinnoissakin kokoa löytyy,

vaikka muutoin urheilijavartaloinen ja

sutjakka plikka.

En osaa suorittaa pintapuolisia 'tapailen

kepeästi kuutta eri rakastajaa'

annekukkohoveiluja. Anne on komea,

minua jonkun verran vanhempi upea

nainen - minäkin olen; mutta en toimi

tuolla formaatilla. Seksi on todella tärkeää,

mutta vaatii minun osaltani luottamusta ja

myös jossain määrin emotionaal.

kiintymystä. Mekaanisen oon saa kuka

tahansa helposti soolonakin.

Vierailija
132/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vielä lisään:

Olen biologinen nainen. En trans,

en muunsukupuolinen. Kuukautiskierto,

kohtu, munasarjat, v4gina, vulv4; helahoito

löytyy tehdasasetuksistani.. Olen siis

teoriassa ollut kykenevä raskautumaan =

hedelmällinen - vaikka vela.😃 

Olen feminiininen, en androgyyni.

Rinnoissakin kokoa löytyy,

vaikka muutoin urheilijavartaloinen ja

sutjakka plikka.

En osaa suorittaa pintapuolisia 'tapailen

kepeästi kuutta eri rakastajaa'

annekukkohoveiluja. Anne on komea,

minua jonkun verran vanhempi upea

nainen - minäkin olen; mutta en toimi

tuolla formaatilla. Seksi on todella tärkeää,

mutta vaatii minun osaltani luottamusta ja

myös jossain määrin emotionaal.

kiintymystä. Mekaanisen oon saa kuka

tahansa helposti soolonakin.

Mites mielenterveys?

Vierailija
133/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on itse sössinyt tuon tilanteen. Jos ei oikeasti ole kiinnostunut, niin ei silloin kannata tehdä mitään rakkaudentunnustuksia.

Vierailija
134/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää, ettei kestä pitkällä ajalla sitä, että joku muu asuu hänen kanssaan, plaraa ja järjestää hänen tavaroitaan, ostaa hänen kaappeihinsa omia ruokiaan ja sotkee päiväjärjestyksensä. Huomauttaa asioista, jotka hän on jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin. Jne.

Ja sen takia ei voi seurustella lainkaan? Ei parisuhde ole sama asia kuin yhdessä asuminen.

Vierailija
135/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan vielä halua sitoutua, tykkää että tapailette. Ehkä kannattaisi odottaa, eli jatkat näkemistä. Jos on hitaasti lämpenevää sorttia, on vaikka kokemusta huonosta suhteesta niin ei kiirehdi. Tai tapailee muita. Ei ehkä halua sulta kuin tapailua. 

Vierailija
136/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei vaan vielä halua sitoutua, tykkää että tapailette. Ehkä kannattaisi odottaa, eli jatkat näkemistä. Jos on hitaasti lämpenevää sorttia, on vaikka kokemusta huonosta suhteesta niin ei kiirehdi. Tai tapailee muita. Ei ehkä halua sulta kuin tapailua. 

Lisään vielä, että ehkä teistä toinen on rakastuneempi ja jopa kuvittelee toisenkin tunteet samanmoisiksi, vaikkei niin oikeasti ole. Toinen ei ehkä rakastakaan, ainakaan yhtä paljon kuin toinen.

Vierailija
137/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristönvaihdoksen jälkeen eli

samat tervehenkiset kuviot/luottoläheiset

lähelläni kuin elämässäni oli

AEK = aikana_ennen_koronaa =

ei päihde/mt/rikållisuus-dilemmoja

lähelläni. Hyvälaatuinen, turvallinen

koti ja asuinympäristö, ylipäätään juuri 

remontoitu moderni, funktionaalinen koti;

laadukkaan keittiön ja kh:n kera.

Näistä se minulla lähtee. Se nk. Onni.

Kaikki järjestyy kyllä, minulla on syvä 

luottamus. [Haleja ja pusuja,

varmasti vielä näitäkin]. Hyvämaineisen

trauma-ammattilaisen tarvitsen elämääni-

olenkin jo etukäteen hänet valinnut. Hän on

pk:ssa toimiva, arvostettu,

hyvämaineinen, rautainen osaaja, jonka

kanssa työskentely tulee varmasti olemaan 

kaikin puolin hyvinvointiani edistävä tekijä.

Olisi upea vielä kukoistaa; 

saada valjastettua kaikki vielä

osittain piilossa oleva valtava potentaali.

Palvelemaan Suomea.

Parantamaan koko maailmaa.

Jättämään jälki. 🤍💙

Vierailija
138/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää, ettei kestä pitkällä ajalla sitä, että joku muu asuu hänen kanssaan, plaraa ja järjestää hänen tavaroitaan, ostaa hänen kaappeihinsa omia ruokiaan ja sotkee päiväjärjestyksensä. Huomauttaa asioista, jotka hän on jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin. Jne.

Ei parisuhde enää nykyään tarkoita sitä että on pakko asua yhdessä.

Ei se ole ennenkään sitä tarkoittanut. Ennen vanhaan yleensä muutettiin yhteen vasta sitten, jos mentiin naimisiin.

Vierailija
139/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.

Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan? 

Nää on just niitä suhteita, joissa tyydytään ja sit keski-ikäisenä vaihdetaan nuorempaan lennosta.

Nainen ei ole oikeasti kiinnostanut, mutta on pysynyt siinä eikä ole jaksanut yrittää mitään muutakaan niin otettu se helpoin vaihtoehto.

AP, sä et tunnu kunnioittavan miehen sanomisia yhtään vaikka sanot rakastavasi.

Mitenkähän suhde sun kanssa menis, oot täysin päsmäri. Kuulostaa että se on ihan sama mitä se mies sanoo, kun sä et kuuntele sitä ja oikein väen v

Mieshän on sanonut että rakastaa ap:ta. Kun mies sanoo niin tapailemalleen naiselle, se tarkoittaa yleensä sitä että haluaa parisuhteen.

Vierailija
140/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi" 

Nyt ryhtiä nainen! Onko todella sun rima niin matalalla, että olet valmis olemaan miehen kanssa, joka tykkää susta eikä koe sua RASITTAVAKSI? 

Olipa kauniisti sanottu joo. Keräile jostain itsetuntoa ja laita juttu poikki. Naurettavaa.

No jos nainen kysyy, että tykkäätkö seurastani tai että koetko minut rasittavaksi, niin mitä niihin kysymyksiin sitten pitäisi vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi