Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
81/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää seksistä. 

Vierailija
82/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sopii monelle omat kämpät mutta parisuhde.

Ihmiseen voi sitoutua rakkaudella myös ilman yhteistä ok-talon lainaa, emmaljungia, ruuhkavuosia ja minuutti aikataulutusta miten tämä kaikki pysyy kasassa kunnes "se jokin" voittaa yhteisen arjen ja jommalla kummalla on matkalaukku pakattuna ja helvetti alkaa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää. 

Vierailija
84/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.

Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan? 

Nää on just niitä suhteita, joissa tyydytään ja sit keski-ikäisenä vaihdetaan nuorempaan lennosta.

Nainen ei ole oikeasti kiinnostanut, mutta on pysynyt siinä eikä ole jaksanut yrittää mitään muutakaan niin otettu se helpoin vaihtoehto.

AP, sä et tunnu kunnioittavan miehen sanomisia yhtään vaikka sanot rakastavasi.

Mitenkähän suhde sun kanssa menis, oot täysin päsmäri. Kuulostaa että se on ihan sama mitä se mies sanoo, kun sä et kuuntele sitä ja oikein väen vängällä haet syitä ulkopuolelta.

Vierailija
85/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksiasi hämmästellen lukeneena, oletan, että olet joko provoilemassa tai et vain yksinkertaisesti edes halunnut vastauksia. Halusit päästä selittämään itsellesi ja muille, mitä mies oikeasti ajattelee teki ja sanoi hän sitten mitä hyvänsä. Ties vaikka mies olisi useamminkin torjunut sinut, mutta olet päässäsi pyöritellyt asiat mieleiseksi. Selität päässäsi asiat siten, että voit kuvitella hänen vielä joku päivä näkevän sinut, rakastuvan sinuun ja lopulta valitsevan ainoastaan sinut. Tätä ei tule koskaan tapahtimaan. 

Vierailija
86/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää. 

Pelkäisin minäkin noin jyräävää ehdokasta.

Vierailija
87/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset roikkuu tuollaisissa säädöissä?

Vierailija
88/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?

En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.

Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.

ap

Mitä hittoa, missä on itsetuntosi? Etkö todella löydä tuon parempaa ihmissuhdetta? Miksi ihmeessä roikut tuollaisessa miehessä? 

Vierailija
89/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi" 

Nyt ryhtiä nainen! Onko todella sun rima niin matalalla, että olet valmis olemaan miehen kanssa, joka tykkää susta eikä koe sua RASITTAVAKSI? 

Olipa kauniisti sanottu joo. Keräile jostain itsetuntoa ja laita juttu poikki. Naurettavaa.

Vierailija
90/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on varmaan jo sanonut tämän, mutta:

he's just not that into you.

Uutta matoa koukkuun. Mies kihlaa toisen naisen alta aikayksikön kun löytää sen joka kolahtaa. Sitoutumiskammo on urbaanilegendaa.

Vierailija
91/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikeasti haluaa suhteen, muttei ap:n kanssa.

Hän ei vaan halua kertoa sitä ap:lle, koska menettäisi kaverin ja helpon seksin saanti loppuisi.

Vierailija
92/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sinun taustassasi saa sinut tyytymään pieniin murusiin monta vuotta ja selittelemään asiaa parhain päin? Miksi sinusta tuntuu, ettet ansaitse aitoa rakkautta?

Vierailija
93/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Tunnet hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa ja kyselet kuitenkin randomeilta arveluita siitä miksihän mies ei halua olla kanssasi. Trols ja lols

Vierailija
94/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lähdössä suhteesta ja koko ajan vellova epätietoisuus tilanteesta (vaikka onkin sinulle epämiellyttävä) on myös jännittävää.

Helpoin keino estää ettei nainen kyllästy ennalta-arvattavaan ja harmaan luotettavaan elämään, on pitää yllä jatkuvaa jännitystä suhteen jatkosta. Tilanteenne on siis win-win.

Miehenä en tietenkään kaipaa elämääni mitään parisuhteen draamaa ja jännitystä. Ymmärrän silti että se on yksi jännämiesten houkutuksista naisille.

Vierailija
95/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tulee niin helposti arkea.Ehkä hän pelkää, että kaikki kaunis katoaa.

Vierailija
96/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Vierailija
97/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Vierailija
98/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Kyllä se on tämä! Minun ex-mieheni oli todellakin vaurioitunut eikä hänen olisi koskaan pitänyt lähteä parisuhteeseen. Hän rakasti minua (kuulemma) ja kyllähän minä sen tunsinkin, mutta silti hän pelkäsi naisia, ei uskaltanut kieltäytyä mistään ja oli aina miellyttämässä kaikkia. Eli kaksoiselämää minulta salassa ja lopulta jäi kiinni sivusuhteesta, mitä ei kuulemma alunperinkään edes halunnut aloittaa, mutta oli päästänyt flirtin liian pitkälle ja pelkäsi loukata toista osapuolta irrottautumalla suhteesta. Sen jälkeen kaivelin lisää ja hänellä oli ollut sutinoita vähän sinne sun tänne naisten kanssa, jotka olivat häntä kutsuneet flirttiin. Piti niitä kaikkia käydä sitten panemassa, kun ei tiennyt, miten enää perääntyä.

Minun mieheni ei vaan ollut yhtä fiksu kuin tuo sinun, että olisi alunperin uskaltanut sanoa, ettei hän voi olla parisuhteessa, koska ei osaa.

Vierailija
99/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Näemme heti, että kyseessä on ilmiselvästi tekaistu, tyypillinen palstaotsikko.

Minulla saattaa olla sellainen tilanne, että eräs tunnettu hlö on kiinnittänyt minuun huomionsa vastaavan anoalustan kautta. [Hänen uransa kulinaristisen kouluttamisen, ravintolamaailman ympärillä, ollut useissa tv-produktioissa mukana]. Ehkä hän kirjoitti kommentin minulle jonnekin, ja tästä lähti suhdespekulaatioita liikkeelle?

Aloin vain kovasti ihmetellä, kun yhtäkkiä otsikoissa oli ruoanvalmistusteemaisia otsikoita kuten 'minua harmittaa, kun mieheni ei osaa ollenkaan kokata' tai: 'voiko yli 40 nainen olla niin seksikäs/viehättävä, että mies valitseekin hänet, vaikka tarjolla 20-30 naisia?'-tyylistä aloitusta. 🤔

Kaipuuketjussa puolestaan  vaavinpyöräytys/kihlaus/talonrakennusaih. viestejä, joita emme siellä koskaan yleensä näe. 🤔 Jälleen hmmm. 🤔

Sitten oli yhtäkkinen palstan vanhan pula-ajan mummåjen kiss4k3ittoreseptin invaasio. Jälleen kokkausteemaa.🤔 Ihan puskista.

Minä sitten vastasin kys. kissakeittoketjuun leikillisesti, että jos kotona olisi ruoan huippuammattilainen, niin emme varmastikaan katteja kattilaan kantaisi. (Tätä sanotaan huumoriksi, joka onkin  kansassamme havaintoni muk. sangen vähän ilmenevä kvaliteetti, ellei täällä rehottavaa pilkka/alapäähuumoria lasketa).

Tekikö joku vastauksestani väärän johtopäätöksen? Että me kaksi kokkailemme peräti jommankumman kotona? Että olemme suhteessa, jo kihlat mielessä?

Lienee syytä oikaista. Olenhan naisena yltiörealisti sekä totuudenpuhuja.

Summa summarum.🚨

En tiedä ko. julkkismiehen parisuhdestatusta. Emme tunne toisiamme facetime. Emme ole koskaan olleet treffeillä. Minä tunnen karismaattisen kokin vain television/median kautta.

Joku on siis alkanut levittää tekaistua juorua meidän kahden mukasuhteesta, jota ei ole.

Minä asun edelleen kaukana Savossa.

//

*Ehkä tämä selvensi tilanteen herkeämättä mehukasta kotimaista 'julkkisparia'  vahtivalle vauvaraadille. 🙂 

Vierailija
100/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi