Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
61/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot persaukinen. Mies ei halua elättää sua.

Tässäpä voi olla jotain totuuden siementä. Pystyn kyllä elättämään itseni ja hoidan talouttani vastuullisesti, mutta taloustilanteeni on kuitenkin tavallista epävarmempi eikä ole jatkossakaan luultavasti vakautumassa. Mies on turvallisuushakuinen. Hän voi hyvinkin pitää tätä asiaa vakavana puutteena. Tämä voisi myös olla sellainen asia josta hänen on vaikea minulle puhua suoraan.

Kiitos ehdotuksesta!

ap

Vierailija
62/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii parempaa koko ajan, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sokea. Pakko sanoa. Olen ollut itsekin, niin tunnistan sen ... 

Vierailija
64/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se roikottaa sua koska olet kätevä. Jotain lämpimiä tunteita ilmeisesti on, mutta enempi kaverillisia. Ei viitsi sua heivatakaan kun ei ole muuta juuri nyt, mutta ei jaksa varsinaisesti muuta aktiivisesti etsiäkään koska sähän tarjoat itseäsi.

Kaikki "en ole valmis/pysty suhteeseen" selitykset on vaan eufenismi sille että "sinä et vaan kiinnosta tarpeeksi".

Vierailija
65/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kuin minä ja ajautuisi jonkin sortin identiteettikriisiin jos alkaisi seurustella. Itsekin olen ollut sinkku melkein 10v ja suurimman osan elämästäni. Seurustelu tuntuu tosi vieraalta asialta, jotenkin nololta ja tyhmältä joten en tiedä pystyisinkö siihen vaikka kohtaisinkin ihmisen jota kuvittelisin rakastavani. T: kiltti nainen 

Vierailija
66/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies sinua rakasta. Hän rakastaa asioita, joita hän sinulta saa.

Vierailija
67/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot persaukinen. Mies ei halua elättää sua.

Tässäpä voi olla jotain totuuden siementä. Pystyn kyllä elättämään itseni ja hoidan talouttani vastuullisesti, mutta taloustilanteeni on kuitenkin tavallista epävarmempi eikä ole jatkossakaan luultavasti vakautumassa. Mies on turvallisuushakuinen. Hän voi hyvinkin pitää tätä asiaa vakavana puutteena. Tämä voisi myös olla sellainen asia josta hänen on vaikea minulle puhua suoraan.

Kiitos ehdotuksesta!

ap

Jessus sinä olet sekaisin 😳

Vierailija
68/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?

En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.

Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.

ap

Kohta se sanoo, etten enää rakasta sinua enkä tykkää sinusta. Alkaa tunteet laantua, kun ootte jo niin monta vuotta ollu jonkinlaisessa suhteessa. 

Vierailija
69/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä miestä ahdista kun sä pähkäilet sen puolesta ja analysoit sanomisia/ sanomatta jättämisiä?

Mikänkä sortin ongelma sulla on, oliko sun lapsuudessa kaikki ihan kunnossa?

Sori mutta sä kuulostat läheisriippuvalta. Anna sen miehen olla rauhassa. Se kyllä ottaa yhteyttä jos haluaa.

Vierailija
70/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on pohjimmiltaan homo. Voi vaan rakastua syvästi mieheen, mutta ei ole vielä tullut kaapista. 

Tätä olen joskus arvellut ja olen myös kerran kysynyt onko hän koskaan miettinyt että voisi deittailla miehiä. Hän kieltää idean jyrkästi, mutta niin kai moni tekee jos ei ole vielä itse tajunnut olevansa homo. Hän ei ole sellainen stereotyyppisen neitimäinen mutta persoona muistuttaa mielestäni jonkin verran Kari S. Tikkaa, tai sitä kuvaa mikä minulle ko. henkilöstä tuli. En yllättyisi jos hän myöhemmin tulisi kaapista.

ap

Vierailija
71/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hänen silmissään ns. tyttöystävä-ainesta, vaikka tunteita ja ehkä himoa onkin. Ei koe sinua ihmiseksi, jonka esittelisi ylpeänä perheelleen ja kavereilleen. Sanoisin, että unohda koko tyyppi, loukkaavaa tuommoinen. 

Kyllä minut on esitelty hänen kavereilleen ja itse olen esitellyt hänet omille kavereilleni. Perheensä mielipiteistä hän ei välitä, eivät ole kovin läheisiä.

ap

Vierailija
72/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.

Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan? 

Vierailija
73/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kiva poimia kaikki rusinat pullasta (seksi, läheisyys, seura) ilman että tulee mitään velvollisuuksia (suhde).

Just niin perus. Mies joka oikeasti haluaa sinut suhteeseen ei jätä tuota mitenkään arvailujen varaan. Olet pelkkä kassientyhjennysasema.

Vierailija
74/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo ja kaapissa. Rakastelukumppani on mies.

Vierailija
75/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hän on tosi rakastunut sinuun. 

Vierailija
76/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä joutunut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tai muuta traumaattista?

Tämäkin voisi ehkä selittää tilannetta. Minä haluan seksiä selvästi useammin kuin hän, mutta koen kuitenkin että hän pitää minua haluttavana (ja hän myös sanoo niin). Hänellä vaikuttaa olevan kovasti suorituspaineita ja stressiä tästä aiheesta. Tämä olisi myös sellainen asia josta on ymmärrettävästi todella vaikeaa puhua.

ap

Vierailija
77/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

If he wanted, he would. 

Hän ei oikeasti rakasta.

Vierailija
78/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pikemminkin aivan

päinvastainen tilanne.🤔

Mies: Tehdäänkö lapsi yhdessä, rakas?

Geenisi ovat supraa/priimaa..

Miten kaunis ja lahjakas valio hän olisikaan.

Minä:

En pysty, en kykene.

🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸

Heippa. Jatketaan

platonisesti.👋👋👋

Vierailija
79/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että hän on tosi rakastunut sinuun. 

Älä anna sille ideoita... 

Vierailija
80/263 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on pohjimmiltaan homo. Voi vaan rakastua syvästi mieheen, mutta ei ole vielä tullut kaapista. 

Tätä olen joskus arvellut ja olen myös kerran kysynyt onko hän koskaan miettinyt että voisi deittailla miehiä. Hän kieltää idean jyrkästi, mutta niin kai moni tekee jos ei ole vielä itse tajunnut olevansa homo. Hän ei ole sellainen stereotyyppisen neitimäinen mutta persoona muistuttaa mielestäni jonkin verran Kari S. Tikkaa, tai sitä kuvaa mikä minulle ko. henkilöstä tuli. En yllättyisi jos hän myöhemmin tulisi kaapista.

ap

Se. Ei. Halua. Sinua.

Lue ja ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä