Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
101/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kirjoitettu erittäin nopeasti treenilaitteen selästä. Tuplaväli-sormitypo löytyy, ei näitä trullijuorupalstan hullutuksia toki tarvitse HS-julkaisutasoisesti editoida, vaikka  perfektionistina olen tunnettu minäkin. ^_^

Relatkaa tekin vähän, jooko?

💙🤍 P E A C E 🤍💙

Vierailija
102/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Eli joku on pakko olla. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja saanut joltain tunnetulta mieshlöltä huomiota, ei tämä ole ensimmäinen kerta. [En seuraa julkisia hlöitä Instassa, he ovat ott. minuun yhteyttä].

Olen Asperger-kirjolla, ja totta puhuen ihastun hyvin harvoin siinä määrin, että konkreettiseen suhteeseen lähtisin.

Olen yksin mieluusti asuva erakko henkeen ja vereen. Olen myös välttelevästi kiintyvä. Totta.

En näitä häpeä myöntää.Mutta palstaviihdettä toki kaipaamme päivittäin, ja tämä teema on varmasti kevytdeittailun kulta-ajalla universaali ihan kaikille 20-60 vuotiaille. Myös miehille.

Jatketaan siis harjoituksia. 🙃

P.s.Viimeisestä Hgin vierailustani on pitkä aika.

Asuntokauppoja en ole vielä tehnyt, eli

paikkakunnan ja uuden kotini tarkat

koordinaatit yhä avoimet. 

Vierailija
104/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sitoutua tai sitten pelottaa. 

Vierailija
105/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ihan hyvä ehdotus. Mutta hänen deittailukokeilunsa ovat olleet ihan random-ihmisten kanssa. Edellinen suhde on päättynyt jo noin kymmenen vuotta sitten eikä hän pidä ko. naiseen yhteyttä. Kertoo lisäksi minä tunnen hänet paremmin kuin kukaan muu tässä maailmassa. En ole kysynyt asiasta vaan sanoo noin oma-aloitteisesti. En siis usko tähän teoriaan.

ap

Niin, randomien kanssa koska ei ole vielä tavannut aidosti kiinnostavaa? "Tunnet" viittaa ystävyyteen.

Vierailija
106/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen useita kertoja saanut joltain tunnetulta mieshlöltä huomiota, ei tämä ole ensimmäinen kerta. [En seuraa julkisia hlöitä Instassa, he ovat ott. minuun yhteyttä].

Olen Asperger-kirjolla, ja totta puhuen ihastun hyvin harvoin siinä määrin, että konkreettiseen suhteeseen lähtisin.

Olen yksin mieluusti asuva erakko henkeen ja vereen. Olen myös välttelevästi kiintyvä. Totta.

En näitä häpeä myöntää.Mutta palstaviihdettä toki kaipaamme päivittäin, ja tämä teema on varmasti kevytdeittailun kulta-ajalla universaali ihan kaikille 20-60 vuotiaille. Myös miehille.

Huom. instassa on feikkiprofiileita.

Vierailija
107/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.

Näemme heti, että kyseessä on ilmiselvästi tekaistu, tyypillinen palstaotsikko.

Minulla saattaa olla sellainen tilanne, että eräs tunnettu hlö on kiinnittänyt minuun huomionsa vastaavan anoalustan kautta. [Hänen uransa kulinaristisen kouluttamisen, ravintolamaailman ympärillä, ollut useissa tv-produktioissa mukana]. Ehkä hän kirjoitti kommentin minulle jonnekin, ja tästä lähti suhdespekulaatioita liikkeelle?

Aloin vain kovasti ihmetellä, kun yhtäkkiä otsikoissa oli ruoanvalmistusteemaisia otsikoita kuten 'minua harmittaa, kun mieheni ei osaa ollenkaan kokata' tai: 'voiko yli 40 nainen olla niin seksikäs/viehättävä, että mies valitseekin hänet, vaikka tarjolla 20-30 naisia?'-tyylistä aloitusta. 🤔

Kaipuuketjussa puolestaan  vaavinpyöräytys/kihlaus/talonrakennusaih. viestejä, joita emme siellä koskaan yleensä näe. 🤔 Jälleen hmmm. 🤔

Sitten oli yhtäkkinen palstan vanhan pula-ajan m

Psykoottista kuvittelua :)

Vierailija
108/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itsestäänselvää. Toki.

Mutta joskus olen tavannut

tällaisen mieshlön livenä, ja hän tullut

jutuille.

Someviestit jätän huomiotta. Ne otetaan

lähinnä viihteenä. Olen skarppi nainen,

enkä lähde spontaanisti yhtään mihinkään

d3ittit4paamisiin I R L.

Olen ylipäätään läheisriippuvaisen

täydellinen vastakohta. Joku sanonut minua

yli-itsenäiseksi, jonka tulisi hieman

enemmän avautua ja luottaa. Kannan

koko maailman harteillani, sellainen olen.

Vierailija
109/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vain kiinnosta häntä riittävästi. Odottelee parempaa. Pitää sinua kuitenkin siinä määrin lieassa, että pysyt messissä, kunnes sinua ei enää tarvita mihinkään. Sitten jättää ja toteaa, että eihän tämä mikään oikea suhde ollut, hän ei luvannut sinulle ikinä mitään. 

Vierailija
110/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sinulta p i l l u a mitä annat ja luikailee valkoisia valheita sitä mukaa kun tarve vaatii, jotta saa mitä haluaa.

Älä tapaile tätä miestä enää tai suostu tapailemaan häntä "kahden kesken" kotiosoitteissa. 

Vierailija
111/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se kakkosvaihtoehto. Miehellä on kiikarissa joku toinen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen. 

Ääni tälle. Mies on rakastunut toiseen henkilöön ja pitää paikkaa vapaana. Ap on välisoittoa.

Vierailija
112/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdetaan nyt tämä kokkiteema,

jos vaaviraadille suinkin sopii.

Olen aiemmin lähettänyt terveisiä

aivan muulle miehelle kuin julkkiskokille.

[Hänelle lähetän nyt sellaiset terveiset,

että olen todella pahoillani, jos hänelle 

tästä koitunut ylimääräistä kiusaa tai

vaivaa].

Samoin, mikäli hänellä tapailukumppani;

daamilleen myös syvät pahoitteluni.

En takuulla ole kenenkään miestä

anastamassa. Olen high integrity n.

Varattuja en tapaile.

Vierailija
113/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää, ettei kestä pitkällä ajalla sitä, että joku muu asuu hänen kanssaan, plaraa ja järjestää hänen tavaroitaan, ostaa hänen kaappeihinsa omia ruokiaan ja sotkee päiväjärjestyksensä. Huomauttaa asioista, jotka hän on jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin. Jne.

Vierailija
114/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tulisesti rakastunut sinuun, mutta pelkää omien tunteidensa voimakkuutta. On sillä tavalla rikkinäinen, ettei täysin luota sinun tunteittesi voimakkuuteen, Sinun tulee tehdä kaikkesi, jotta mies saa varmuuden tunteistasi ja voi antautua omilleen. Muita selityksiä ei kerta kaikkiaan ole.

Vierailija
115/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää, ettei kestä pitkällä ajalla sitä, että joku muu asuu hänen kanssaan, plaraa ja järjestää hänen tavaroitaan, ostaa hänen kaappeihinsa omia ruokiaan ja sotkee päiväjärjestyksensä. Huomauttaa asioista, jotka hän on jättänyt tekemättä tai tehnyt väärin. Jne.

Ei parisuhde enää nykyään tarkoita sitä että on pakko asua yhdessä.

Vierailija
116/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä kirjassa mies sairasti parantumatonta tautia eikä halunnut kiinteää suhdetta eikä ees yhdyntää ettei vaan tule samalla perimällä lapsia.

Vierailija
117/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se vttuilu alkaa viikon sisällä yhteenmuutosta.

Vierailija
118/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se vttuilu alkaa viikon sisällä yhteenmuutosta.

Jos näin käy useammin kuin kerran, syyllinen saattaa löytyä peilistä.

Vierailija
119/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi haluta väkisin joku erilainen suhde? Hänellä selkeästi on sellainen, johon on tyytyväinen.

Jos aloittaja haluaa erilaisen suhteen itselleen, hänen täytyy etsiä joku toinen. Kompromisseja voi tehdä halutessaan, mutta ei kai ole pakko tehdä suhteesta sellaista, jossa ei halua olla.

Mikä se "oikea" suhteen määritelmä on, mitä haetaan? Yhteiset rahat? Yhteinen asunto? Naimisiin meno? Mitä se mies siis ei halua? Onko suhde pelkkää seksiä? Kaipaatko jotain merkkiä pysyvyydestä? Mikä se olisi?

Vierailija
120/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama tilanne. Mies roikottaa löyhässä hirressä.

Miksi suostut roikkumaan siinä?

Ei ole löytynyt parempaa miestä. Kaikki miehet joita olen tapaillut ovat olleet liian tavallisia. Itse olen vähän räiskyvämpi ja mulle sopii paremmin erikoisempi mies.

Eli joku on pakko olla. Surullista.

Ei tietenkään ole. Taidat olla kateellinen kun oma miehesi on tavis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan