Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!
Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!
Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.
Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.
Muita ehdotuksia?
Kommentit (263)
Tarjoat hänelle kaikki parisuhteen edut vaatimatta häneltä kuitenkaan virallista sitoutumista sinuun. Hän saa seksiä, jutteluseuraa ja hengailuseuraa.
"Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta."
Ja tuo todistaa mitä? Voihan sillä olla vakipanoja siellä sun täällä, eihän niitä tarvi kotiin roudata. Sekään ei olisi lainkaan ainutlaatuista, että sillä olisi perhe jossain muualla ja tätä kämppää missä sinä olet käynyt, hän pitäisi sivusuhteita varten.
Olen jotenkin aina tiennyt että muumien nuuskamuikkunen on jaksojen ulkopuolellla rietasteleva ja juopotteleva siirtotyöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku muutaman päivän tuttavuus? Ja kovin ollaan olevinaan "rakastuneita".
Olimme ensin ystäviä vuoden verran, sitten välit alkoivat lähentyä ja nyt olemme tunteneet neljä vuotta. Vuosi sitten hän kertoi rakastavansa.
ap
Todennäköisesti palstamammat ovat hänet joskus haukkuneet incel-runkkariksi, ja siksi ei enää osaa luottaa naisiin. On ruvennut itsekin uskomaan, ettei häntä voi kukaan nainen rakastaa ja on vain se haukuttu incel-runkkari. Kiusatut usein alkaa itsekin uskomaan, että vika on heissä.
Tarjoat hänelle kaikki parisuhteen edut vaatimatta mitään. Hän vain noukkii rusinat pullasta.
Mitä mies on sanonut syyksi, että ette virallisesti voi olla kaikkien silmissä tyttö- ja poikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muutaman päivän tuttavuus? Ja kovin ollaan olevinaan "rakastuneita".
Olimme ensin ystäviä vuoden verran, sitten välit alkoivat lähentyä ja nyt olemme tunteneet neljä vuotta. Vuosi sitten hän kertoi rakastavansa.
ap
Minkälaisessa tilanteessa hän tämän kertoi?
Sä oot persaukinen. Mies ei halua elättää sua.
Miten teidän suhteenne miehen mielestä eroaa seurustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?
En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.
Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.
ap
Olet paikanpitäjä, joka lopulta vaihdetaan parempaan. Mies haluaa sinulta tiettyjä palveluksia, kunnes uusi nainen on koukussa.
Ei välttämättä ole vielä tavannut uutta naista, mutta katselee kyllä. Mikäpä kiire miehellä on kun palvelut pelaavat näinkin. Tilanteesi ei kuitenkaan tule tuosta muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoat hänelle kaikki parisuhteen edut vaatimatta mitään. Hän vain noukkii rusinat pullasta.
Mitä ne asiat ovat, joita ap ei vaadi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse siis siitä, että hän itse ymmärtää asian mutta ei osaa selittää sitä sinulle, vai siitä ettei hän tiedä itsekään?
En tiedä, mutta tavallaan nämä ovat sama asia. Asia, jonka itse ymmärtää hyvin, on mahdollista myös selittää muille.
Keskustelemme aiheesta aina silloin tällöin. Kun välimme ensimmäisen kerran syvenivät pelkkää ystävyyttä enemmäksi, hän sanoi että pitää minua viehättävänä mutta ei halua suhdetta koska ei rakasta minua. Hyväksyin tilanteen. Siitä vuoden kuluttua hän sanoi että rakastaa kyllä minua mutta ei pysty täysin rentoutumaan seurassani ja siksi ei halua suhdetta. Tämä oli noin vuosi sitten. Nyt hiljattain hän sanoi että tykkää kovasti seurastani eikä koe sitä millään tavalla rasittavaksi, mikä kuulostaisi olevan ristiriidassa tuon aiemman kanssa.
ap
En minä kyllä aina osaa tai halua selittää muille asioita, jotka ymmärrän itse. Joskus joitain asioita ei halua kertoa, ja jotkut asiat ovat liian monimutkaisia tai vaatisivat todella pitkät selitykset, eivätkä muut välttämättä ymmärtäisi.
On chadi ja et oo sen arvonen. Ettii parempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne asiat ovat, joita ap ei vaadi?
Sitoutumista yksiavioiseen parisuhteeseen.
Minulla oli vähän samanlainen tilanne yhden naisen kanssa. Lopuksi hän selitti, että kun hän oli sanonut rakastavansa minua, niin hän ei ollut tarkoittanut romanttista rakkautta.
Ostatko miehelle asioita? Esim. ruokaa, alkoholia, matkoja? Oletko lompakko ja seksipalvelut miehelle?
Ainoa keino saada mies suhteeseen on katkaista kaikki yhteydenpito hänen kanssaan, kuukauden täyshiljaisuus saa Kummasti toisen äänen kelloon, kun se helppo vakipano ja kaveri ei olekaan enää saatavilla.
Yleensä vain kuukauden yhteydenpitotauon jälkeen nainen näkee asiat selvemmin, eikä enää halua miestä.