Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!
Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!
Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.
Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.
Muita ehdotuksia?
Kommentit (263)
Veikkaisin että parhaat vaihtoehdot tuossa ovat nämä mitä ehdotettukin, eli mies odottelee jotain parempaa ja sillä aikaa haluaa pitää seksiasiat toiminnassa ja kivan kaverin samalla. Toinen syy saattaa olla että on jotenkin vähän tunnevammainen. Vähän nepsytyyliin siis, ei oikein tunne mitään tai on äärimmäisen sitoutumiskammoinen. Vaihtoehdoiksi sulle ap jää joko sietää vajavaista suhdetta ja nuoleskella leivänmuruja lattialta tai häipyä.
Itsellä juuri tullut eteen mies deittiäpistä joka tekee liikkuvaa työtä ympäri suomen. Käy kotonaan kerran viikossa ja se kotikin on eri paikkakunnalla kuin minä. Lisäksi haluaisi olla usein asuntovaunullaan vuokraamallaan kausipaikalla, sekin sitten eri paikkakunnalla taas. Hänellä auto, mulla ei. sanoo että "Poistan deittiäpin kun olen varma että "suhteemme" toimii" :D Eli aika varmaan käy tapailemassa muita naisia reissuillaan.
Miten hemmetissä tällaisen saisi koskaan toimimaan?
Ap, olet ehkä liian frigidi? Mies pelkää, ettei saisi tarpeeksi seksiä pelkästään sinulta?
Sitoutumiskammo.
TS. Kokee sitoutumisen niin ahdistavana tai pelottavana, että kun sitoutuminen tulee puheeksi, tai edes ajatuksiin, mies pakenee tai menee lukkoon.
Joskus aika auttaa. Jos te olette kuin suhteessa ja kuvioissa ei ole muita, niin mihin sinä tarvitset lupauksen seurustelusta? Myöskään se seurustelu ei estä pettämistä. Jos te haluatte olla toistenne seurassa ilman että on muita keiden kanssa vaikkapa tapaillaan tai on seksiä, niin riittääkö se sinulle?
Ehkä mies pikkuhiljaa tottuu ajatukseen.