Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestä ja hän minua. Hän ei kuitenkaan halua suhdetta mutta ei osaa selittää miksi. Ehdottakaa mahdollisia syitä!

Vierailija
02.09.2025 |

Vastaan sitten miksi syy ei voi olla se. Kokeillaan löytyykö jokin mahdollinen syy mitä en ole tullut ajatelleeksi!

Esimerkkisyy: Miehellä on salaa toinen kumppani.

Olen useasti käynyt kylässä hänen luonaan ja viettänyt siellä useita päiviä putkeen (samoin hän minun luonani). Mikään ei viittaa siihen että siellä asuisi tai edes kyläilisi ketään muuta. Lisäksi olen sanonut että oletan hänen etsivän muuta seuraa kun kerran hän ei halua minun kanssani suhdetta, ja kannustanut kertomaan deittailukokemuksistaan. Hän kertookin joskus käyneensä treffeillä mutta niistä ei ole tullut mitään sen kummempaa.

Muita ehdotuksia?

Kommentit (263)

Vierailija
221/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani saman kaltaisessa tilanteessa. Mies sanoi, että emme seurustele, koska hänellä on sitoutumiskammo. Kuitenkin meillä oli tosi ihanaa yhdessä ja kaikki suhteessamme oli aivan kuin olisimme seurustelleet. Muutkin pitivät meitä selvästi pariskuntana. Halusin tämän miehen poikaystäväkseni ja tein sen hänelle selväksi. Mies vastaili tyyliin hmm, mmm.

Lopuksi vaadin häntä sanomaan suoraan, haluaako hän olla kanssani ja onko hän sitoutunut minuun. Hän vastasi myöntävästi. Pian tämän jälkeen hän ghostasi minut.

Vierailija
222/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua suhdetta, niin mitä hän sitten haluaa? Minusta se olisi paljon mielenkiintoisempi tieto kuin syy sille, miksi ei suhteeseen. Kun  sellainen  nyt jo tuntuu olevan, en minä ainakaan ole koskaan viettänyt päiväkausia jonkun randomin luona.

Haluaa seuraa ja seksiä, mutta ei mitään vakavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja voi olla ties kuinka paljon vähemmän todennäköisestä todennäköiseen. Todennäköisimmästä päästä on se, että edellinen suhde painaa yhä eikä siksi halua edetä.

Keskivaiheilla hän on vaikka vieraan vallan agentti tms, eikä halua tehtävänsä tai identiteettinsä paljastuvan.

Epätodennäköisimmästä päästä hän on muukalainen xor -planeetalta ja ihmishahmon ylläpitäminen liian pitkään tuottaa hänelle vaikeuksia.

Mitäs jos vauvapalstan arvuuttelujen sijaan vaikka kokeilisit hullua ideaa ja kysyisit häneltä suoraan ja tutkit myös omia ajatuksia mitä tästä miehestä tahdot.

Vierailija
224/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävämiehiä ja olemme keskustelleet tällaisista asioista. Ystävämiehet ovat ihmettelleet sitä, että miksi naiset eivät usko sitä mitä he suoraan sanovat vaan yrittävät etsiä selityksiä ja saada muutosta.

Mies on sanonut, että ei halua suhdetta sinun kanssa. Mikä on, että et usko, kun asia sinulle päin naamaa sanotaan? 

Jos mies haluaa pitää helpot panot kädenulottuvilla, ei hän muotoile sanomisiaan näin ymmärrettävään muotoon. Mies saattaa sanoa, ettei tällä viikolla ole vielä valmis suhteeseen, mutta ensi viikosta hän ei tiedä. Nautitaan tästä hetkestä. Ensi viikolla sama toistuu. Väliin ujutetaan joku triviaali seikka kuten hän ei kykene miettimään parisuhdetta niin kauan kuin Trump on vallassa. Rakastunut nainen jaksaa odottaa. Rakastuneena aivot eivät kykene ajattelemaan selkeästi.

Tämä. Toisaalta niitäkin naisia on joille edes suora puhe ei mene perille. Ystäväni ajeli puolentoista vuoden ajan säännöllisesti sadan kilometrin päähän Tindermiehen pantavaksi. Mies ei koskaan tullut hänen luokseen eikä ystäväni ikinä saanut jäädä yöksi. Kaava oli aina sama, ovesta sisään, sänkyyn, kiitos hei, sun pitää nyt mennä kun tässä on työt kesken yms. Ystäväni oli vielä koittanut vuoden jälkeen kysellä että tuleeko tästä jotain enemmän, ja mies oli vastannut että ei, kun hän ei elämäntilanteestaan johtuen halua nyt suhdetta.

Minulle ystäväni sitten huokaili että kyllä miehet on marsista, ei niistä ota selvää, ne ei ikinä saa sanottua mitä oikeasti haluavat. :D

Vierailija
225/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinani saman kaltaisessa tilanteessa. Mies sanoi, että emme seurustele, koska hänellä on sitoutumiskammo. Kuitenkin meillä oli tosi ihanaa yhdessä ja kaikki suhteessamme oli aivan kuin olisimme seurustelleet. Muutkin pitivät meitä selvästi pariskuntana. Halusin tämän miehen poikaystäväkseni ja tein sen hänelle selväksi. Mies vastaili tyyliin hmm, mmm.

Lopuksi vaadin häntä sanomaan suoraan, haluaako hän olla kanssani ja onko hän sitoutunut minuun. Hän vastasi myöntävästi. Pian tämän jälkeen hän ghostasi minut.

Oliko hän sanonut, että rakastaa sinua?

Vierailija
226/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies ei valehdellut sanoessaan, että rakastaa AP:ta? Jos hän valehtelikin silloin, kun sanoi ettei halua suhdetta?

Vierailija
227/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei välttämättä halua kotileikkejä eikä ainakaan lapsia.

Suostuvat vain sosiaalisen painostuksen vuoksi, "koska niin kuuluu tehdä". Nainenkin haluaa esitellä näyttelyeläintään.

Ala sinä vältellä häntä ja käy treffeillä. Katso reaktio. Ehkä olet nyt liian liaani.

Vierailija
228/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on se, että mies lähettää ristiriitaisia viestejä. Yhtäältä sanoo rakastavansa ap:ta, mikä on erittäin vahva viesti siitä että suhde on vakava. Toisaalta sanoo, ettei halua parisuhdetta ap:n kanssa, mikä on erittäin vahva viesti siitä, ettei suhde ole vakava. Ei ihme, että tuollainen hämmentää rakastunutta naista. Kyllä ap varmaan uskoisi, että miestä ei kiinnosta, jos mies ilmaisisi yksiselitteisesti, että ei kiinnosta.

Ap:n pitäisi panna se mies seinää vasten ja vaatia selvä vastaus siihen, mikä on totuus asiasta.

Kun puheet ja teot ovat ristiriidassa kannattaa luottaa tekoihin.

Ap haaskaa aikaansa ja tunteensa. Ap ei nykyisessä miehessä roikkuessaan tapaa sellaista miestä, joka voisi oikeasti rakastaa häntä. Elämä valuu hukkaan. 

Vierailija
229/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on se, että mies lähettää ristiriitaisia viestejä. Yhtäältä sanoo rakastavansa ap:ta, mikä on erittäin vahva viesti siitä että suhde on vakava. Toisaalta sanoo, ettei halua parisuhdetta ap:n kanssa, mikä on erittäin vahva viesti siitä, ettei suhde ole vakava. Ei ihme, että tuollainen hämmentää rakastunutta naista. Kyllä ap varmaan uskoisi, että miestä ei kiinnosta, jos mies ilmaisisi yksiselitteisesti, että ei kiinnosta.

Ap:n pitäisi panna se mies seinää vasten ja vaatia selvä vastaus siihen, mikä on totuus asiasta.

Kun puheet ja teot ovat ristiriidassa kannattaa luottaa tekoihin.

Ap haaskaa aikaansa ja tunteensa. Ap ei nykyisessä miehessä roikkuessaan tapaa sellaista miestä, joka voisi oikeasti rakastaa häntä. Elämä valuu hukkaan. 

No heillähän on jo suhde ihan fyysisestikin, mies vain ei kutsu sitä parisuhteeksi. Eli jos ap luottaa vain tekoihin eikä puheisiin, niin ongelmaa ei ole.

Vierailija
230/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuvat vain sosiaalisen painostuksen vuoksi, "koska niin kuuluu tehdä". Nainenkin haluaa esitellä näyttelyeläintään.

Ala sinä vältellä häntä ja käy treffeillä. Katso reaktio. Ehkä olet nyt liian liaani.

Jo vain edelleen valtaosa haluaa, kunhan vaan rakastuu. Rakastunut mies menee vaikka läpi harmaan kiven saadakseen naisen itselleen. Ja vapaaehtoisesti lapseton mies on yksisarvinen, ikävä kyllä.

Vierailija
231/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän sanonut, että rakastaa sinua?

Ei. En itsekään sanonut sitä, koska emme mielestäni tunteneet vielä niin hyvin, että olisin voinut sanoa sellaista.

Vierailija
232/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa  mitä prinssi Charles sanoi kihlajaisissa, kun toimittajat kysyivät, onko rakastunut Dianaan?

Kaikkien aikojen lause: juu, olen, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan.

Lopputuloksen ja taustat muistamme.

Mielestäni olet samassa tilanteessa. 

Vierailija
233/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten on monta kertaa sanottu mies etsii koko ajan sitä parempaa ja pitää ap.ta varalla. Tunteita ja rakkautta voi olla mukana, mutta jotain puuttuu parisuhteelle. Ihan omasta kokemuksestani tätä kerron, olin vain siinä toisessa roolissa kuin ap.

Vierailija
234/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo kaapissa

Vierailija
235/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ouch 😬

Vierailija
236/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten on monta kertaa sanottu mies etsii koko ajan sitä parempaa ja pitää ap.ta varalla. Tunteita ja rakkautta voi olla mukana, mutta jotain puuttuu parisuhteelle. Ihan omasta kokemuksestani tätä kerron, olin vain siinä toisessa roolissa kuin ap.

Pitää muistaa suhteen tausta, he olivat pitkään kavereita. Eli mies kyllä rakastaa kuten kaveria rakastetaan, mutta ei muuten. Suhteen benefitsit on jees, miksipä ei olisi, kun ap on miehen mielestä ihan viehättävä, eikä ole edes kovin rasittava.

Kyllä minä jo ymmärtäisin noista sanoista millä pohjalla ollaan ja mielestään mies varmaan on ollut hyvin selkeäkin. Ottaisin aivan FWB suhteena siis ja pitäisin itsekin silmät auki ympäristöön. Voisi vaikka törmätä mieheen, joka nauttii seurastani, eikä vain siedä sitä.

Vierailija
237/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain edelleen valtaosa haluaa, kunhan vaan rakastuu. Rakastunut mies menee vaikka läpi harmaan kiven saadakseen naisen itselleen. Ja vapaaehtoisesti lapseton mies on yksisarvinen, ikävä kyllä.

Mitä tarkoittaa yksisarvinen?

Vierailija
238/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mehän emme tiedä kaikkea. Ehkä mies on hyvinkin uskottavasti vaikuttanut rakastuneelta. Sehän ei ole pelkästään sanoista kiinni vaan myös katseita, eleistä ja muusta voi tulla sellainen vaikutelma, että mies rakastaa oikeasti. Jotkut miehet ovat hyviä näyttelijöitä, mutta useimmat eivät ole.

Vierailija
239/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin irti.

Vierailija
240/263 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti lesbo, mutta ei ole vielä uskaltanut myöntää sitä edes itselleen. Mies vaistoaa alitajuisesti, että ap tulisi myöhemmin hylkäämään hänet naisen vuoksi, eikä sen takia halua suhdetta. Koska mieskään ei järjellä ole asiaa hahmottanut, hän ei osaa sitä myöskään ap:lle selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi