Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä entiseltä huumenuorelta?

Vierailija
02.09.2025 |

Täällä on viime aikoina ollut paljon keskustelua huumeista ja ajattelin, että kiinnostaako kuulla jotain siitä maailmasta siellä eläneeltä. Kuulun itse näihin, jotka tuohon maailmaan eksyivät jo alaikäisenä. Mitään yksityiskohtaisia käyttötapojen kuvailua tai aineiden vaikutuksia en ala kertomaan, ettei se madalla kenenkään kynnystä kokeilla.

Nyt ikää 36 vuotta ja noista ajoista alkaa olemaan jo 10 vuotta, joten etäisyyden tuomaa perspektiiviä alkaa olemaan jo.

Kommentit (405)

Vierailija
401/405 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloittaja tai täällä kukaan muukaan pysty sinulle vastaamaan käyttääkö miehesi jotain muuta vai ei. Pitäiskö sun oikeasti jutella sen ukkos kanssa?

Vierailija
402/405 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ettei kukaan täällä osaa kertoa käyttääkö mieheni rauhoittavia väärin, mutta kaipaan niitä kokemuksia ja näkemyksiä. Ja tietenkin olen jutellut miehen kanssa, mutta kieltää kaiken ja vaihtaa aihetta. Eilen kun ihmettelin miten voi tulla parista viinilasillisesta niin humalaan ja onko ottanut jotain muutta, hermostui lopulta ja kieltäytyi keskustelemasta koko aiheesta koska kuulemma jankutan. Tiedän sata varmaksi ettei mies juonut eilen salaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/405 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
404/405 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti eilen pari loiventavaa ja oli taas yhtäkkiä humalassa. Nyt aamulla otin asian puheeksi ja meillä oli riita aiheesta. Mies lähti töihin ovet paukkuen, eikä ole vastannut viesteihin. Nyt alkaa huoli olemaan tosi kova, varsinkin kun mun pitäisi lähteä loppuviikosta reissuun, niin voiko jättää lapset tuollaisen kanssa? Voinko vaatia mieheltä huumetestejä ja näkyykö lääkkeiden väärinkäyttö niissä?

Vierailija
405/405 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti eilen pari loiventavaa ja oli taas yhtäkkiä humalassa. Nyt aamulla otin asian puheeksi ja meillä oli riita aiheesta. Mies lähti töihin ovet paukkuen, eikä ole vastannut viesteihin. Nyt alkaa huoli olemaan tosi kova, varsinkin kun mun pitäisi lähteä loppuviikosta reissuun, niin voiko jättää lapset tuollaisen kanssa? Voinko vaatia mieheltä huumetestejä ja näkyykö lääkkeiden väärinkäyttö niissä?

Olisiko mahdollista ottaa yhteyttä lääkkeet alunperin määränneeseen lääkäriin? (Eri)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi