18-vuotiaan poikani 20 vuotias tyttökaveri
Vielä kotona asuvalla pojallani on vuotta vanhempi, jo omillaan asuva tyttökaveri, jonka kielenkäytöstä en pidä. Pärisen ja manailen (valitettavasti) itsekin, jos esimerkiksi jokin tekemäni asia ei onnistu, mutta siitä huolimatta häiritsee tytön normaalipuheessa viljelemät vitut.
Ihan first world problems, tiedän, mutta lähinnä mietin miten asiasta voisi nätisti hänelle sanoa, etten tykkää kotona kuunnella kiroilua arkipuheessa. Tyttö on ihan mukava muuten, enkä haluaisi että välit mahdolliseen tulevaan miniään menee pilalle.
Kommentit (47)
Miten tuo otsikko liittyy asiaan? Onko tytön ikä nyt kuitenkin se ongelma eikä kiroilu? Vai olisiko niin, että sua harmittaa, kun pojallasi onkin uusi elämänsä tärkein nainen?
Mä olen sanonut suoraan, että meillä ei kiroilla.
Meillä on viisi teiniä ja heidän kaverit ja on-of kumppanit.
PS kotoa ne meikäläisetkin ovat oppineet kiroilemaan, mutta se koko ajan suoltaminen.. ei kiitos.
Vähän huumoria kehiin, niin kyllä se alkaa vähentyä, kunnes loppuu.
Miten voit äitinä antaa poikasi pedofiilitädin käsiin?
Mun pojallapa oli 17-vuotiaana 22 vuotias tyttöystävä. Fiksu tyttö mutta äitinä tuntui lapsenraiskaukselta ja oli shokki kun kuulin. Mutta sopeuduin kyllä
Kuka kehtaa kiroilla anoppilassa? Siellä jos missä skarpataan ja käyttäydytään sievästi! 😄
Vierailija kirjoitti:
Mun pojallapa oli 17-vuotiaana 22 vuotias tyttöystävä. Fiksu tyttö mutta äitinä tuntui lapsenraiskaukselta ja oli shokki kun kuulin. Mutta sopeuduin kyllä
Et kuitenkaan soittanut viranomaisia paikalle? Varmaan olisit tehnyt senkin, jos iät olisi toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo otsikko liittyy asiaan? Onko tytön ikä nyt kuitenkin se ongelma eikä kiroilu? Vai olisiko niin, että sua harmittaa, kun pojallasi onkin uusi elämänsä tärkein nainen?
Liittyy siten, että kyseessä on omassa kodissaan ikäänkuin aikuisen elämää elävä nuori naisen alku, eikä lapsuudenkodissa vanhempiensa vaikutuspiirissä elävä tyttönen. Ikä sinällään ei ole ongelma, eikä kyseessä ole myöskään pojan ensimmäinen tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sanonut suoraan, että meillä ei kiroilla.
Meillä on viisi teiniä ja heidän kaverit ja on-of kumppanit.
PS kotoa ne meikäläisetkin ovat oppineet kiroilemaan, mutta se koko ajan suoltaminen.. ei kiitos.
Vähän huumoria kehiin, niin kyllä se alkaa vähentyä, kunnes loppuu.
Ihan hyvä asenne, ehkä pitää tehdä noin. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtaa kiroilla anoppilassa? Siellä jos missä skarpataan ja käyttäydytään sievästi! 😄
No just näin itsekin ajattelen, ja siksi tätä mietinkin. :D
Jotenkin sairasta, kun ikäero on noin päin. Mitä 20-vuotias nainen voi saada keskenkasvuiselta pojalta? Tuskinpa on elämän kestävä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 27v tyttöystävä. Olen 58v.
Tuo on paljon luonnollisempaa. On selvää mitä kumpikin saa suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sairasta, kun ikäero on noin päin. Mitä 20-vuotias nainen voi saada keskenkasvuiselta pojalta? Tuskinpa on elämän kestävä suhde.
Lapsia ne on molemmat vielä, ja poika on kypsä ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulta sai aikoinaan orgasmeja kunnes vaihdoin luonnollisesti nuorempaan. Nyt melkein nelikymppisenä olen joutunut venyttämään rajoja ja nainen on 25v. Minusta parikymppiset on ollut aina sellainen sweet spot.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaanpa myös, että miestä ei voi r*iskata. Toivottavasti olet ottanut kasvatuksessa nämä huomioon, ettei liian herkkää kasva pojastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta sai aikoinaan orgasmeja kunnes vaihdoin luonnollisesti nuorempaan. Nyt melkein nelikymppisenä olen joutunut venyttämään rajoja ja nainen on 25v. Minusta parikymppiset on ollut aina sellainen sweet spot.
Orgasmit eivät ole naisille suhteen tärkein asia ja luulenpa ettet 18-vuotiaana räkänokkana mitään orgasmeja osannut antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 27v tyttöystävä. Olen 58v.
Kumpi teistä kiroilee, anoppinsa kuullen, v-sanaa? :)
Vierailija kirjoitti:
😄
Mä olin 21 v kun aloin seurustella mieheni 18v kanssa. Asuin omillani kolmatta vuotta ja olin työelämässä.
Miehen äiti ja täti olivatkin mua vastaan ensin. Sitten ne tapas mut ja totes joo antaa mennä. Ei se ollutkaan mikään syöjätär lapsihaaveineen. ;)
Mä olin hyvinkin keskenkasvuinen tytönhuitale, shoppailin ja biletin ja mies opiskeli, kävi töissä ja piti isoäidistään huolta.
Meillä oli paljon samoja mielenkiinnonkohteita kuitenkin, jotka piti yhdessä. Huumori, tietokoneet ysärin alussa, scifikirjat jne
32v nyt yhdessä, niin ja perhettä perustettiin vasta puoli välissä..
Mulla oli 22-vuotiaana 36-vuotias naisystävä, jonka kanssa käytettiin amfetamiinia. Aloittajalla on niin pienet ongelmat, että suosittelen aloittamaan jonkun harrastuksen niin saa jotain parempaa ajateltavaa.
Tärkeintä on ettei tyttö pihtaa.