Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lähipiirissäsi tahtomattaan ikisinkkuja miehiä?

Vierailija
20.09.2024 |

Näetkö naisena, mikä sinkkuuden suurin syy on?

Mun lähipiirissä heitä on kaksi. Kumpikin ok näköisiä, mutta toinen on sosiaalisesti hyvin kömpelö ja toinen taas olemukseltaan ja elekieleltään homomainen ja erityisherkkä. Kummallekaan ei voi näistä asioista sanoa, kun eivät asialle mitään voi. Enkä kyllä voi kenellekään sinkkukaverilleni suositella, vaikka ovat sitä pyytäneet.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, parikin.

Mun serkku. Ulkonäkö perus, on tohtori koulutukseltaan, kiva asunto ja auto, erittäin fiksu ja kunnollinen ihminen. Mutta äärimmäisen introvertti ja sosiaalisesti kömpelö. Tietääkseni hän on elämässään lähestynyt kerran naista, yliopistolla opiskeluaikana, ja kun siitä tuli pakit, hän traumatisoitui siitä niin ettei ole yrittänyt enää. Kerran häntä on yrittänyt nainen, mutta tämä oli häntä reilusti vanhempi ja juopon oloinen, eikä hän sellaista halunnut. 

Eräs kollega, joka pikkujouluissa päätyi yrittämään iskeä minua, ja kun varattuna torjuin, niin päätyikin itkemään mulle kurjaa osaansa 42-vuotiaana neitsyenä. Tämä mies on it-konsulttina hyvätuloinen ja korkeakoulutettu, mutta ulkoasultaan homssuinen ja vähän epäsiistikin ja lihava. Lisäksi vaikuttaa niin sulkeutuneelta, että minäkin olin luullut, että hän itse haluaa tulla jätetyksi rauhaan ja mennä omia polkujaan yksin. Kävi syömässäkin aina eri aikaan kuin muu tiimi. Oli se järkytys että hän sitten olikin niin yksinäinen ja haaveili vieläkin vaimosta ja lapsistakin.

Vierailija
2/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaankohan sama it-mies..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Kun oltiin vielä kavereita, niin hienovaraisesti vihjailinkin joistain asioista, kuten että kannattaisi olla kohtelias ihan kaikille, eikä vain silloin, kun tulee kiinnostava nainen eteen. Eihän tuo uskonut, kun mitä väliä muilla ihmisillä oli. Olen vasta myöhemmin ymmärtänyt, että hän ei ihan oikeasti taida tajuta, että ihmiset puhuvat keskenään.

Sanoin myös, että edes töissä ei tarvitse olla umpilikaisissa vaatteissa, vaan kyllä niitä huomiovaatteitakin saa pestä välillä. Taas sillä ei hänen mielestään ollut mitään väliä. Ja juurta jaksain selitin, että kun hän töiden jälkeen käy kaupassa niissä vaatteissa, niin ihmiset muodostavat hänestä mielipiteen. Tai että siellä työmaallakin voi joskus tulla vastaan joku nainen, vaikka onkin miesvaltainen ala.

Vinkit eivät aiheuttaneet mitään muutosta. Ja joitain asioita jätin keskustelematta. Kuten sen, että hän ei ole niin hyvän näköinen kuin itse ajattelee olevansa. Tai että hän ei ole niin sosiaalinen kuin itse ajattelee olevansa. Hänellä oli varsin epärealistinen näkemys itsestään ja omista heikkouksistaan ja vahvuuksistaan.

Nyt vuosia myöhemmin hän kulkee vieläkin sinkkuna. Onneksi. Sillä on oikeastaan hyvin manipulatiivinen, ilkeä ja ihan perinteinen huijari. Emme ole enää kavereita.

Vierailija
4/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Kun oltiin vielä kavereita, niin hienovaraisesti vihjailinkin joistain asioista, kuten että kannattaisi olla kohtelias ihan kaikille, eikä vain silloin, kun tulee kiinnostava nainen eteen. Eihän tuo uskonut, kun mitä väliä muilla ihmisillä oli. Olen vasta myöhemmin ymmärtänyt, että hän ei ihan oikeasti taida tajuta, että ihmiset puhuvat keskenään.

Sanoin myös, että edes töissä ei tarvitse olla umpilikaisissa vaatteissa, vaan kyllä niitä huomiovaatteitakin saa pestä välillä. Taas sillä ei hänen mielestään ollut mitään väliä. Ja juurta jaksain selitin, että kun hän töiden jälkeen käy kaupassa niissä vaatteissa, niin ihmiset muodostavat hänestä mielipiteen. Tai että siellä työmaallakin voi joskus tulla vastaan joku nainen, vaikka onkin miesvaltainen ala.

Vinkit eivät aiheuttaneet mitään muutosta. Ja joitain asioita jätin keskustelematta. Kuten sen, että hän ei ole niin hyvän näköinen kuin itse ajattel

Unohtui sanoa, että on sinkku todellakin tahtomattaan. Sen hän on sanonut täysin suoraan, että haluaisi vaimon ja perheen.

Vierailija
5/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. - Enkä keksi syytä miksi hän on sinkkuna pysynyt. Ellei sitten syynä pidä sitä, että tietääkseni hän ei itse aktiivisesti hae kumppania, eikä ole käsittäkseni koskaan ollut esim tindetrissä. Naispuolisia kavereita ja ystäviä, joista minä yksi hänellä lyllä on.  

Vierailija
6/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismiehiä on muutama ikisinkku. Yksi on aika arka, eikä uskalla lähestyä naisia, olisi hyvä saalis, mutta ujous pilaa kaiken. Yksi on eronnut, mutta ollut jo 40 vuotta sinkkuna. Avioero oli kova paikka, enkä usko että enää yrittää uutta suhdetta. Yhden henkilökohtainen hygienia on sitä lajia että naisen pitäisi olla täysin hajuaistiton ja sokea. 

Vierailija
7/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi.

Toinen on ruma ja lyhyt. Ihan oikeasti, yksi kavermies näki hänen kuvansa ja sanoi "hyi".

Toinen kuvittelee 45v saavansa vielä 25v kissan jostain. On läheisriippuvainen alkoholistiäitiinsä

Vierailija
8/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Sinkkuuden syy on helppo huomata. Tupakoi paljon ja on ylipainoinen mutta etsii kaunista naista luonteesta viis. Hänestä on ollut kiinnostunut muutama nainen mutta hänen mielestään he olivat liian rumia ja ylipainoisia, haluaa laihan naisen.

Vierailija
9/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen yhden hyvätuloisen, korkeasti koulutetun ja yllätys IT-alalta. Ei ole ehkä maailman komein, mutta suurin syy sinkkuuteen on se, että rima naiselle on todella korkea: korkeakoulutettu, urheilullinen, älykäs, kaunis, hoikka jne. Ja hänelle itselle kertyy koko ajan vuosia lisää, mutta sen kymmenen vuoden aikana, kun olen tuntenut, niin etsii 27-vuotiasta naista. Nyt on 45. 

Vierailija
10/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden jo yli nelikymppisen, erittäin älykkään, mukavan miehen. Ulkonäkö ihan ok ja pukeutuu siististi, mutta tupakoi todella paljon. Hän ei juuri tee aloitteita, ja tiedän, että naisihanne on max 30-vuotias hoikka, luonnonkaunis älykkö ja yllättäen tällaisilla naisilla riittää vientiä. Hänestä saa hirveän helposti kuvan, että parisuhde ei kiinnosta, ja osittain se voi olla tottakin. Hänellä oli yli 10 vuotta sitten parisuhde, mutta nainen jätti hänet, kun mies ei halunnut siirtyä suhteessa vakavampaan suuntaan. 

Vierailija
11/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan elämästä ollut yksin joten kai näin voi sanoa . Enää en yritä . Suurin syy on pieni pippeli joka ei edes toimi kunnolla. Toki 3 lasta löytyy mutta suurimman osan ajasta yksin .

m41

Vierailija
12/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olemukseltaan ja elekieleltään homomainen ja erityisherkkä"

Minkälainen tämä olemus on ja minkälainen elekieli?

Miksi naiset ovat niin pinnallisen tarkkoja miehen maskuliinisuudesta?

Vierailija
13/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehille kelpaa miesmäinen nainen? 

Vierailija
14/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nainen) harrastaa metsästystä, kalastusta ja autoja. Vähän väliä tullaan iskemään jossain.

Vierailija
15/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri (nainen) harrastaa metsästystä, kalastusta ja autoja. Vähän väliä tullaan iskemään jossain.

Harrastukset on eri asia kuin ulkoinen olemus

Vierailija
16/17 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse vastata. Olen introvertti joten en ole iskemässä naisia baareissa tai kaupassa. Deittisovelluksia kyllä selailen.

Vierailija
17/17 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin omasta puolesta vastata, että olen vaan sen verta ruma. Ei siinä muuta tarvita.