Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehovinkit kovettuneiden kantapäiden hoitoon

Vierailija
01.09.2025 |

Jotain järeämpää nyt aluksi kuin vaseliini ja puuvillasukka. 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eka kuorintasukat, saa ihan Normal, Tokmanni. Jalat sitten kuoriutuu joitain päiviä niiden jälkeen. Sit kun toi ohi, alkaisin rasvata vielä ja kuoria kuorintahanskalla.

Yöksi aina jalkavoide, jossa karbamiinia, piparminttu yms, ja ehkä BHA... joku apteekin jalkavoide esim.

Raspata* kantapäitä jalkaraspilla.

Ei, ei, ei, jos haluaa päästä kantapääongelmista eroon kokonaan. Vain paksua rasvaa, ymmärrätkö? Tuo on lääkäreidenkin ohje.

Vierailija
42/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eka kuorintasukat, saa ihan Normal, Tokmanni. Jalat sitten kuoriutuu joitain päiviä niiden jälkeen. Sit kun toi ohi, alkaisin rasvata vielä ja kuoria kuorintahanskalla.

Yöksi aina jalkavoide, jossa karbamiinia, piparminttu yms, ja ehkä BHA... joku apteekin jalkavoide esim.

Raspata* kantapäitä jalkaraspilla.

+Jos on diabetes, ei saa käyttää jalkaraspia

Sama neuvo se on terveillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko käyttää sanaa VOIDE eikä sanaa rasva. Vai oikeastiko rypsiöljyä kantapäihin??

Vierailija
44/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovettuneet halkeilevat kantapäät johtuivatkin sienestä. Kun sain kuurin kynsisieneen, kantapäätkin paranivat.

Totta, voi olla. Myös jos noin, pitää tai voi ostaa apteekista lamisil-voidetta ja levittää jalkoihin, voi ostaa vaikka pari ruuvia, että pääsee siitä eroon........

Lamisil hoitaa vain kosmeettisesti. Kyllä tuo vaiva vaatii lääkekuurin tai useammankin, jos haluaa siitä kokonaan eroon.

Vierailija
45/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosaiikkisilsa. Hae jalkasienivoide apteekista.

Vierailija
46/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät todella auttavat. Sen huomaa kun aloitin etätyöt, kantapäät kuivuivat. 

Vierailija
47/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on syksy ja ilma kosteaa joten kuivien jalkojen aika on vasta tulossa 😆

Vierailija
48/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut kamalat kantapäät jo 20 vuotta todella noloa. Ostin tämän raspin nettiapteekista vähän kokeilumielessä ja käytin sitä muutaman kerran. Raspauksen jälkeen levitin jalkavoidetta kantapäihin. Tämä raspi on ensimmäinen, joka oikeasti toimii minulla. Olen aiemmin kokeillut muita "rullia", mutta luulen, että tarvitsin tehokkaamman version, koska kantapääni olivat huonossa kunnossa. Ainakin tämä toimi minulla, ja kantapääni ovat nyt paljon siistimmät.

https://www.scholl.co.uk/products/expert-care-hard-skin-refill

Olet Schollin mainostuksen uhri. Nyt sinä saat raspata niitä kantapäitäsi lopun ikääsi, vaikka kunnollisella paksulla voiteella rasvaamalla olisit päässyt vaivasta helposti eroon. Nyt ne kantapääsi kovettuvat yhä helpommin kuin ennen.

Vierailija
49/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummeli .

Helosan on tehokkaampi

Vierailija
50/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pehmeäpohjaiset, jalkaa vähän rasittavat kengät. Huonot kengät ovat kovettumien pääasiallinen aiheuttaja. Tähän päälle rasvaus joka ilta ja kovettumia ei ole talvellakaan.

Vierailija
51/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota vedessä, raaputa  pehmeä  pois ja kuivuttua laita Helosan voidetta, toista  peri kertaa , ei samana  päivänä .             Laita   hoitavaa Helosania viikon verran, kyllä toimii

Näillä ohjeilla  eräskin tuttu sai verille menneet kantapäät kuntoon 

Itse  olen raaputtanut  aikanaan veitsellä, ei millään raasteraudalla

Tummeli on lypsyvoide, pelkkä rasva

Vierailija
52/52 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovettuneet halkeilevat kantapäät johtuivatkin sienestä. Kun sain kuurin kynsisieneen, kantapäätkin paranivat.

Totta, voi olla. Myös jos noin, pitää tai voi ostaa apteekista lamisil-voidetta ja levittää jalkoihin, voi ostaa vaikka pari ruuvia, että pääsee siitä eroon........

Lamisil hoitaa vain kosmeettisesti. Kyllä tuo vaiva vaatii lääkekuurin tai useammankin, jos haluaa siitä kokonaan eroon.

Kantapäät voivat  olla karstaiset ilman sientä, Lamisil on sieneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän