Onko popkorni terveellisempi välipala kuin sipsit?
Kommentit (25)
Molemmat kyllä välipalaksi surkeita ja epäterveellisiä. Mutta voi olla että popcorn on aavistuksen parempi tai siis hiukkasen terveellisempi, eli vähemmän kaloreita.
Popcorneissa on ehkä vähemmän rasvaa. Muuten ovat samanlaista höttöä molemmat.
On, se on täysjyvätuote, on kuitua, ei lankaan epäterveellinen
No se on maissia ja kasviksiahan pitää syödä ja maissiahan pidetään terveellisenä
Vierailija kirjoitti:
No se on maissia ja kasviksiahan pitää syödä ja maissiahan pidetään terveellisenä
Sipsit on perunaa eli myös terveellistä kasvisruokaa. Puoli kiloa päivässä :)
Poppareissa vähemmän rasvaa joten ne
Popcornissa on kuitua ja antioksidantteja. Helppo valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit on perunaa eli myös terveellistä kasvisruokaa. Puoli kiloa päivässä :)
No se on täysin prosessoitua ja tehty rasvassa. Maissinjyvänhän voit poksauttaa vaikka kuumalla ilmalla.
Popcorn on terveellistä. Googlatkaa jos ette usko. Mutta ilman suolaa ym.
Popcornit maissia joka taitaa tulla usan isoilta farmeilta. Jos haluaa tukea näitä megalomaanisia yrityksiä, niin sitten popcorn. Sipsit taffelilta tukee suomalaista perunan tuotantoa. Muuten ajattelisin popcornien olevan terveempi vaihtoehto. Rasvaa ei niin paljon ja suolaakin vähemmän.
On. Myös ananaslonkero on terveellinen, oikea hedelmäpommi!
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt vaan se hedelmä.
Riippuu vähän mikä hedelmä. Jos haluaa verensokeria ylös niin banaani, jos ei, niin omena.
Vierailija kirjoitti:
Popcornit maissia joka taitaa tulla usan isoilta farmeilta. Jos haluaa tukea näitä megalomaanisia yrityksiä, niin sitten popcorn. Sipsit taffelilta tukee suomalaista perunan tuotantoa. Muuten ajattelisin popcornien olevan terveempi vaihtoehto. Rasvaa ei niin paljon ja suolaakin vähemmän.
Itse en ainakaan omaa terveyttäni uhraisi suomalaisen perunan takia. Tai syön perunani jotenkin muuten kuin sipseinä.
Popkorneissa on vähemmän rasvaa, mutta yleensä todella paljon suolaa. On ne kuitenkin ns terveellisempi valinta.
Mutta mä herkuttelen harvoin, ehkä kerran kuussa, joten valkkaisin pussin sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Popkorneissa on vähemmän rasvaa, mutta yleensä todella paljon suolaa. On ne kuitenkin ns terveellisempi valinta.
Mutta mä herkuttelen harvoin, ehkä kerran kuussa, joten valkkaisin pussin sipsejä.
Mistä se suola niihin tulee, jos itse valmistaa?
Vierailija kirjoitti:
Popcorneissa on tasan niin paljon tai vähän suolaa kuin niihin itse laittaa. Popcornejahan tehdään niin, että maissinjyviä "keitetään" öljyssä kunnes poksahtavat popcorneiksi.
Ota nyt vaan se hedelmä.