Psykiatrinen osasto edisti kaikella tavoin pahoinvointiani
Kohtelu julmaa ja kovaa, jo muutenkin vaikeassa tilanteessa olevaa kohtaan
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.
Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.
Itse asiassa kannattaa. Tonni vuodessa on aika pieni raha. Olen käyttänyt yksityisiä lääkäreitä noin 5000€:n edestä viimeisen vuoden aikana. Ja lisänä tietysti vielä työterveyttä, muttei sen varaan voi pelkästään jättäytyä.
Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaatiessa. Olen käyttänyt eläessäni ehkä 500 euroa yksityisiin lääkäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.
Suomessa ei ole yksityistä psykiatrista osastoa, joten mikäli olet usemman eri lääkärin mielestä tahdonvastaisen hoidon tarpeessa, menet psykiatriselle osastolle ihan samaan paikkaan kuin muut asuinalueeksi potilaat.
Epätodennäköisemmin joudut psykiatriselle osastolle, jos pääset hyville lääkäreille tarpeeksi ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.
Itse asiassa kannattaa. Tonni vuodessa on aika pieni raha. Olen käyttänyt yksityisiä lääkäreitä noin 5000€:n edestä viimeisen vuoden aikana. Ja lisänä tietysti vielä työterveyttä, muttei sen varaan voi pelkästään jättäytyä.
Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaatiessa. Olen käyttänyt eläessäni ehkä 500 euroa yksityisii
Jos on sairauksia, silloin käydään lääkärissä ja mieluiten hyvällä lääkärillä. Mikään asia ei ole yhtä tärkeys kuin terveys. Muut asiat ovat täysin toissijaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaaties
Valviran laillistama lääkäri on aina hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty jos ravaa noiss
On niissä laatueroja. Lisäksi, yksityisellä vastaanottoaika 45min - tunti, julkisella joku neuvostoliittolaisen asiantuntija huonolla suomella ja vastaanottoaika 20min.
"You have power over your mind not outside events. Realize this, and you will find strength" is a key principle from Stoic philosophy, often attributed to the Roman Emperor Marcus Aurelius.
Stoalaisuus pelastaa.