Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrinen osasto edisti kaikella tavoin pahoinvointiani

Vierailija
31.08.2025 |

Kohtelu julmaa ja kovaa, jo muutenkin vaikeassa tilanteessa olevaa kohtaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on töissä paljon psykopaatteja ja narsisteja. Valitettavasti. 

No sille alalle menevät kyllä ihmiskunnan hylsyt. Omat asiat käsittelemättä ja sadistisia, psykopaattisia, sosiopaattisia ja usein ei päässeet erikoistumaan parempiin suuntauksiun niin sinne sitten. Kun laittavat lääkkeitä osaamattomuus näkyy. Usein apteekit joutuvat selvittämään näitä coktaileja jotka on mitä mielikuvituksellisempia. Hoitajat vielä sekopäisempiä. Usein vielä sekopäisyyttään pamahtavat uskoon ja se heijastuu työhön. Nykyään vielä (avohoidossa) näitä psykiatria sairaanhoitajia joiden sekoilu on legendaarisen kuuluisaa. Koulutus heillä siis sh, eli ei se osaaminen välttämättä kovin korkea ole. 

Vierailija
22/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.

Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.

Itse asiassa kannattaa. Tonni vuodessa on aika pieni raha. Olen käyttänyt yksityisiä lääkäreitä noin 5000€:n edestä viimeisen vuoden aikana. Ja lisänä tietysti vielä työterveyttä, muttei sen varaan voi pelkästään jättäytyä.

Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaatiessa. Olen käyttänyt eläessäni ehkä 500 euroa yksityisiin lääkäreihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.

Suomessa ei ole yksityistä psykiatrista osastoa, joten mikäli olet usemman eri lääkärin mielestä tahdonvastaisen hoidon tarpeessa, menet psykiatriselle osastolle ihan samaan paikkaan kuin muut asuinalueeksi potilaat.

Epätodennäköisemmin joudut psykiatriselle osastolle, jos pääset hyville lääkäreille tarpeeksi ajoissa.

Vierailija
24/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.

Itse asiassa kannattaa. Tonni vuodessa on aika pieni raha. Olen käyttänyt yksityisiä lääkäreitä noin 5000€:n edestä viimeisen vuoden aikana. Ja lisänä tietysti vielä työterveyttä, muttei sen varaan voi pelkästään jättäytyä.

Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaatiessa. Olen käyttänyt eläessäni ehkä 500 euroa yksityisii

Jos on sairauksia, silloin käydään lääkärissä ja mieluiten hyvällä lääkärillä. Mikään asia ei ole yhtä tärkeys kuin terveys. Muut asiat ovat täysin toissijaisia.

Vierailija
25/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty jos ravaa noissa jatkuvasti mutta minä käyn vain tarpeen vaaties

Valviran laillistama lääkäri on aina hyvä.

Vierailija
26/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty jos ravaa noiss

On niissä laatueroja. Lisäksi, yksityisellä vastaanottoaika 45min - tunti, julkisella joku neuvostoliittolaisen asiantuntija huonolla suomella ja vastaanottoaika 20min.

Vierailija
27/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko Novan k7?

Vierailija
28/28 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You have power over your mind not outside events. Realize this, and you will find strength" is a key principle from Stoic philosophy, often attributed to the Roman Emperor Marcus Aurelius.

Stoalaisuus pelastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän