Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on asiantuntijalla ja erityisasiantuntijalla?

Vierailija
31.08.2025 |

Mitä siis eroa noilla on ja mitä ne tekee työkseen?

Toinen kysymys. 

Mitä eroa on tutkijalla ja vanhemmalla tutkijalla? Mitä nämä tekee työkseen? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi yliopistoissa (nuorempi) tutkija on usein väitöskirjantekijä ja vanhempi tutkija jo väitellyt tutkija.

Itse olin jo väitelleenä nuoremman tutkijan vakanssissa. Eivätkös väitöskirjantekijät ole väitöskirjatutkijoita? Ennen nimikkeenä oli tohtorikoulutettava.

Minä olin väikkäriä tehdessä nimikkeellä tutkija useissa ulkopuolisen rahoituksen projekteissa, joista jotkut liittyivät suoraan väikkäriin, toiset ei niinkään.

Vierailija
42/43 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennen sanottiin että  piirrän talojen piirustuksia,nykysin että olen vaativalla alalla asiantuntijana...

Tuo jälkimmäinen kuulostaa hienommalta,varisinkin tällä palstalla. ( ja se muistetaan laittaa vaikkei liity itse asiaan mitenkään)

Jokainen paperinpyörittäjä tällä palstalla on asiantuntija. Kukaan ei ole ihan normaali palkansaaja, jolla on normaali duuni, jonka osaa jonkun ihan normikoulutuksen ja työssäoppimisen avulla. Ydinfysiikoihin verrattavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miika Nousiainen ainakin arveli seksuaaliterapeutin ja erikoisseksuaaliterapeutin eroa niin että jälkimmäinen selittää psykologiajuttuja ja ensin mainittu sanoo että nussikaa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi