Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks vanhukset kuormittaa pankkipalveluja esim jollain laskujen maksulla mitkä vois hoitaa vaikka kotona?

Vierailija
30.08.2025 |

Jouduin tossa yks päivä pitkästä aikaa käymään pankissa ja ärsyttää jonottaa kun jotkut käy siellä hoitamassa ihan turhia asioita mitkä vois tehdä sata kertaa helpommin 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Miksi sinä kuormitat maailmaa hengittämällä?

Vierailija
82/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki työskennellet alalla jossa oppi tietotekniikan ja toiseksi kaikki eivät ole samanlaisia älynikkareita,ja vaikka silloin nuorempana olis ne osannutkin niin ikä tuo tullessaan muisti ja muita ongelmia aivan sama ajokortin kanssa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Eihän täällä edes ole pankkeja, jotka ovat auki niin, että siellä voi käydä maksamassa laskuja.

Veikkaan, että näkemäsi jonottajat olivat jollakin muulla asialla.

Vierailija
84/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene v....uun siitä ap! 

Me ollaan tää maa rakennettu ja saadaan "kuormittaa" eli vaatia palveluja= rahoillemme vastinetta.

Mummo 76v

tuo "me olemme tämä maa rakennettu" kommentti on sellainen ettei sitä ei kannata leuka pystyssä sanoa kun katsoo hieman ympärille.

Kyllä voi. Suomi oli hieno maa vielä 2000-luvun alussakin. Tiedätkö millaista täällä oli ennen kuin tämä kaikki todellakin rakennettiin? Harmi, että nyt on annettu hyvinvointivaltion rapautua. 

Todellakin näin. Myöhemmät sukupolvet ovat päästäneet maamme tähän tilaan, mutta silti tämä on edelleen erittäin hyvä maa kun vertaa suurimpaan osaan maailman maista.

Vierailija
85/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap meni pankkiin eikä hoitanut asiaa kotona?

Vierailija
86/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! saakelin seniilit aina tiellä

Odottelehan. Varmaan olen väärin ymmärtänyt että pankki on sitä varten että saa palvelua, asiakaspalvelua.

Vierailija
87/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko ap että kaikilla vanhuksilla on kykyä/koneita/rahaa hankkia/ halua oppia? Mikset itse hoitanut asiaasi kotona? 

Kasikymppiset vanhukset ovat olleet korkeintaan kuusikymppisiä silloin kun tietotekniikka tuli Suomeen.

Tietotekniikkaa on ollut yleisesti käytössä jo 80-luvullakin.

Ai netti siviilikäytössä? Älä nyt ihan aivottomaksi itse heittäydy. On sitä tietotekniikkaa ollut yrityksissä käytössä laajalti 60-luvulta lähtien, mutta siviilikäytössä tietokoneet yleistyivät vasta ysärin lopulla. Siitä on reipas aika sinun kasariisi.

Vierailija
88/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittäkääpä huomiota ketkä käteistä kassalla nostavat. Mummot ja ulkomaalaistaustaiset. Heillä on sitä rahaa - muilla on vaan velkaa.

Vierailija
89/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi mun vanhemmat eivät osaa maksaa laskuja. He vievät laskut pankkiin maksettavaksi. Samalla hakevat tiskiltä käteistä.

Miksi sinä et ole opettanut heitä käyttämään älylaitteita? Miksi sinä et auta heitä laskujen maksamisessa? Miten iäkkäitä vanhempasi ovat, yli 90-vuotiaitako? Miksi he käyttävät käteistä? Miksi heillä ei ole pankkikorttia?

Mää oon 58 eikä mulla ole pankkikorttia koska se maksaa. Mulla on luottokortti koska se on ilmanen. Laskut maksan kotikoneella mutta käteisen haen pankista. Miksi se haittaa Sinua?

Sinulla on kuitenkin kotikone ja osannet käyttää sitä. Et sinä ole vanhus. Sitä paitsi on paljon paikkoja ei voi käyttää käteistä. Et voi enää marssia puhelinlaitokselle tai sähkölaitoksel

VOi sinua rakas lapsi, että osaat olla aivoton ja ilkeä.  Onneksi EU-herrat ja narritkin sen toteaa että käteinen raha on ihmisen perusoikeus niin kuin uskonto  jne.  Ei kai tuo sinun persettä kutita jos joku käyttää käteistä eikä muovikorttia.  Tulisi vain muutaman päivän häslinki sähköissä tai pankkialalla ja sitä energiajuomaa ja pizzaa ei olisi omassa kaapissa ja korttit ei toimisi tietysti toimisi. Pidätkö nälkäkuuria vai kelpaisko silloin nirppanokalle käteinen että vois käydä juuri sellaisessa pikkukaupassa missä ovi aukeaa ilman sähköä  kuin myös se kassa joka aukeaa käteiselle.

Vierailija
90/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ap. Millainen vanhus sinä olet kun siellä pankissa asioit.  Olet kiukkua täysi kun me haparot olimme kerenneet sinua ennen. Kiukustuit  syyttä vai oliko kaktus perseessä ja kiukkuasi purat nyt täällä.

Vierailija
91/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hoitanut pankkiasioitasi kotona? Miksi menit jonon tukkeeksi? Miksi et varannut aikaa asioinnillesi, jos sitä ei voinut hoitaa kotoa käsin? Miksi kuormitat vauvapalstaa tyhmillä kysymyksillä?

Vierailija
92/92 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee pankkiin hoitamaan pankkiasioita, se ei ole pankkien kuormittamista. Niitä pankkiasioita vartenhan ne pankit on olemassa. Pikemminkin se, että kaikki pitäisi hoitaa itsepalveluna, on asiakkaiden kuormittamista, mitä pankkien pitäisi pyrkiä välttämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi