Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko tavanneet yhtäkään sosiaalisesta taitavaa autokorjaamon asiakaspalvelijaa?

Vierailija
30.08.2025 |

Aloin tätä miettimään, jokaikinen mieshenkilö on ollut todella sosiaalisesti rajoittunut, ei hymyn hymyä, ei yhtään ylimääräistä sanaa joka ei liittynyt auton korjaamiseen, eikä aina kyllä ole kerrottu edes ilman kysymistä miten homma toimii, kuinka kauan menee, mitä tehdään yms.

Jännä, onko teillä erilaisia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kävin rengaskorjaamolla. Jopa rasvanäpit olivat mukavan oloisia tyyppejä.

Vierailija
2/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun toit asian esille niin tosi kiusallisia hetkiä muistan autokorjaamoiden luona, onkohan se jokin ammattitauti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa vähäpuheisia korjaajia ollut ennen,sitten törmäsin kivaan korjaamoon joka saanut useita palkintoja paras palvelu äänestyksissä.kivat miehet.

varaosa liikkeen autonkorjaaja nainen myös hyvä keskusteleen ja korjaus onnistunut.tämä on kyllä poikkeus ja oon kanta asiakas kun huomasin hyvän palvelun.

Vierailija
4/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkei sitä asiakaspalvelun tärkeyttä opeteta siellä amiksessa

Vierailija
5/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin. 

Vierailija
6/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa tavannut. Toki en niissä ympäristöissä haastele yleensä joutavia, kuten en julkisen puolen lääkärissäkään. Kiire on heilläkin kova ja itseäni kiinnostavat omien ongelmien ratkaisut ja hinta.

Vierailija
7/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vaikka koko ikäni olen korjaamoissa joutunut asioimaan.

Naisvaltaisen alan 11 e tuntipalkalla makselen noille jotain 100 e / h vai paljonko se nykyään on eikä asiakaspalvelu ole todellakaan tuon hinnan väärti. Pahin kokemus oli merkkikorjaamo, johon kerran erehdyin romuni viemään. Ei edes mitään tiskiä, missä olisi lukenut "töiden vastaanotto" tai mitään, kiertelin hallissa pitkään epätietoisen näköisenä mutta kaikki nuoret rasvaletit vain puhuivat puhelimiinsa eikä kukaan kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Jätin auton siihen korjaamon oven viereen ja häivyin kahville. Tunnin päästä tuli tekstari että autoasi ei korjattu koska et allekirjoittanut paperia, jossa olisit antanut luvan tutkia auton. Paperi olisi pitänyt käydä allekirjoittamassa uusien Volvojen myyntipisteellä vaikka minun auto oli Rellu.

Vierailija
8/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisen alan 11 e tuntipalkalla makselen noille jotain 100 e / h vai paljonko se nykyään on eikä asiakaspalvelu ole todellakaan tuon hinnan väärti. Pahin kokemus oli merkkikorjaamo, johon kerran erehdyin romuni viemään. Ei edes mitään tiskiä, missä olisi lukenut "töiden vastaanotto" tai mitään, kiertelin hallissa pitkään epätietoisen näköisenä mutta kaikki nuoret rasvaletit vain puhuivat puhelimiinsa eikä kukaan kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Jätin auton siihen korjaamon oven viereen ja häivyin kahville. Tunnin päästä tuli tekstari että autoasi ei korjattu koska et allekirjoittanut paperia, jossa olisit antanut luvan tutkia auton. Paperi olisi pitänyt käydä allekirjoittamassa uusien Volvojen myyntipisteellä vaikka minun auto oli Rellu.

11€ tuntipalkka on kyllä riistoa näillä hinnoilla mitä kaikki nykyään maksaa.

Vierailija
9/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11€ tuntipalkka on kyllä riistoa näillä

Kiitos Petteri ja Kokoomuksen lemmikkikana Riikka!

Vierailija
10/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut yhden. Naispuolisen. Olin siis hetken sellaisessa töissä. Mitä autoille välillä tapahtui, en voi kertoa. Sen voin, että yleensä vahingot korjattiin salaa. Joskus piilotettiin.

Vierailija
11/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi rautakaupan myyjistä. 

Vierailija
12/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi hyvän palvelun korjaamoa Raisiossa.

Vierailija
13/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkea palkka siilläkin alalla on ja raskas työ. 11€/h on jotain mitä en usko. Vaihda alalle. Varmasti pääset koulutukseen. 

Vierailija
14/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut useinkin hyvä palvelu, ehkä myös siksi kun suosin paikkoja jossa ollaan ystävällisiä. Ja miespuolisia ovat olleet. Eräässä merkkihuollossa ollut erinomainen ja mukava asiakaspalvelu, ja kerrottu selkeästi työn etenemisestä ja laitettu videomateriaalia yms ja hyvin vastattu kysymyksiin (eikä mitenkään "alentuvasti" vaikka olenkin nuori nainen).

Vierailija
15/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut hyvä palvelu kaikissa paikoissa, joissa olen käynyt.

Vierailija
16/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 11€/h palkalla on varaa pitää autoa? Tai ajaa? Varmaan matkusteletkin ja käyt kaupunkilomilla.

Vierailija
17/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ruotsinkielisellä alueella, he ovat lupsakampaa porukkaa ylipäätään, myös autokorjaajat ja muut duunarit.

Vierailija
18/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla jouduin käymään rengaskorjaamolla. Paikan omistaja, iäkkäämpi varmaan joskus lähi-idästä tullut äijä,  oli puhelias ja näytti iloiselta kun tuli asiakkaita joille höpötellä. Muut työntekijät oli nuorempia ihan suomalaisia eikä sanoneet mitään.

Vierailija
19/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fordin merkkikorjaamossa. 

Vierailija
20/23 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin tavannut baareissa ja yökerhoissa, melkein joka toinen on autoalalla töissä.