Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
61/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään, kun ei sulle miestä tule.

Vierailija
62/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisin sinun  kriteerit niin sinun kaltaisten voisin kyllä ottaa siksi aikaa kun ulkonäkö pysyy kauniina mutta kun alkaa ikää tulemaan ja alkaa ulkonäkö menemään niin välittömästi vaihdan sinut muorempaan. Sanothan sinä itsekin että et tuo parisuhteeseen muuta kuin kehosi ja ulkonäkösi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
64/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Vierailija
65/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.

Jos pidät tiedemiesten "kasvatustiedettä" älykkäänä niin olet jo erittäin syvällä typeryyden suossa ja hukkunet sinne. Lapsi on eläin ja lasten kasvatus on apinavaistoista toimintaa. Sen tieteellistäminen ei aiheuta kuin peruuttamattomia kasvatuksellisia traumoja ja sen vuoksi heikkoa menestystä lapsille.

Älykkyydessä on sellainen juttu, että akateeminen menestys vaatii sitä keskinkertaisesti. Itse älykkään kotiäidin kasvattamana omat pisteeni kipusiva lähemmäs 140 kuin 130, ja kaltaistesi typerysten mielipiteet lähinnä ärsyttävät minua. Sosioekonominen menestys on eri asia kuin menestys elämässä, ja valitettavasti exittiä ei ole näistä kuin toisessa. Niin kauan kun rämpytät sosioekonomista menestystä, rämpytät sukupolvesta toiseen, uudestaan ja uudestaan, samaa kehää...

Toisekseen mikään määrä rahaa ei kompensoi luonnehäiriöitä ja misogyniaa. Jos nainen altistuu kotonaan väkivallalle, homma oli käytännössä siinä, ihan sama oletko miljonääri tai vaikka miljardööri.

Vierailija
66/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttäisin sinun  kriteerit niin sinun kaltaisten voisin kyllä ottaa siksi aikaa kun ulkonäkö pysyy kauniina mutta kun alkaa ikää tulemaan ja alkaa ulkonäkö menemään niin välittömästi vaihdan sinut muorempaan. Sanothan sinä itsekin että et tuo parisuhteeseen muuta kuin kehosi ja ulkonäkösi

Taidat olla niitä miehiä, joilla ei mieskunto ja suorituskyky riitä kuin parikymppisten naisten kanssa. Yleinen ongelma kun testotasot laskee.

Vierailija
67/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparkaa, kalliiksi tulee illu.

Veit sanat suustani. 

Vierailija
68/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Vierailija
69/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Silloin mies voi joko jättää ostamatta naisen turhat ruuanlaitto-, sisustus- ja siivouspalvelut ja kilpailuttaa seksipalvelut.

Vierailija
70/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nk. Mies, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat naiset eli ne, jotka pääsee naimisiin ilman avuoehtoa?

Vierailija
71/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros mitä palveluja sinä tarjoat ja mikä niiden markkinahinta on.

Vierailija
72/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei ole mitään palveluja, ei edes rahalla.

Miehekäs mies maksaa kaiken jos nainen on oikea, nainen tekee kaiken jos mies on oikea. Sinä et ole oikea mies :D

Vierailija
73/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin mies voi joko jättää ostamatta naisen turhat ruuanlaitto-, sisustus- ja siivouspalvelut ja kilpailuttaa seksipalvelut.

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahintaan ostaessa miehen lompakko kevenee satoja tuhansia euroja muutamankin vuoden aikana. Suurin yksittäinen investointi tietysti lapset, jotka maksavat kohdunvuokrauksella esim. 50 000-200 000e per kappale riippuen sukusolujen laadusta, jne. Ja tuo on vain yksi osa siitä, mitä vaimo miehelleen tarjoaa. 

Sitten kun olet tehnyt omat laskelmasi niin verrataan, vastaavatko ne minun laskelmiani :)

Vierailija
74/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nk. Mies, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat naiset eli ne, jotka pääsee naimisiin ilman avuoehtoa?

Miltä tuntuu olla nk. Nainen, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat miehet eli ne, jotka menee naimisiin vain avuoehdolla?

Vierailija
75/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarjoa yhtäkään palvelua periaatteella, että se olisi kaikille saatavilla. Joten näin sinulle voin sanoa, etten tarjoa mitään palveluita.

Vierailija
76/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nk. Nainen, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat miehet eli ne, jotka menee naimisiin vain avuoehdolla?

En osaa sanoa, kysyt väärältä ihmiseltä. Minä olen päässyt hyviin naimisiin ilman avioehtoa :D 

Vierailija
77/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua naisena haittaa neuvotella avioehdosta. Olen tiukka neuvottelukumppani enkä tee itselleni epäedullisia sopimuksia. Todennäköisesti sinä olet se, joka ei avioehtoa halua allekirjoittaa, jos minun kanssani neuvottelet.

Vierailija
78/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei ole mitään palveluja, ei edes rahalla.

Miehekäs mies maksaa kaiken jos nainen on oikea, nainen tekee kaiken jos mies on oikea. Sinä et ole oikea mies :D

Kysyinkö mulle niitä palveluja? En sulta ottais vaikka maksaisit mulle. Ja olen muuten nainen.

Vastaappa nyt siihe kysymykseen.

Vierailija
79/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksesi on utopistisia.  Ei rakkaudessa ole yksipuolisia vaatimuksia.  Miten voit esim. todistaa, että sinä, tai te molemmat tulette saamaan lapsia.  Voiko hän sitten vaihtaa, vai tuleeko sinulle töihin lähtö, jos kotona ei ole hoidettavia lapsia.  Eiköhän sinun kannattaisi katsella vain sellaista suger daddya vaan, jolta saa rahaa, alkoholia, hienoja laukkuja ja matkoja.  Taitaisit sopia enemmän sellaiseen elämään.

Vierailija
80/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuo on se entry-taso, millä palkkaat harjoittelijan tai entry-työntekijän. Siinähän hän oppii vuosi vuodelta ja lopulta on firmallesi korvaamaton. Kyllä huomaa että täällä jotkut alemman tason miehet kirjoittelevat, kun ajatuksenjuoksu on noin yksinkertaista.