Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
41/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet kyllä haluaa että nainen on kotona ja hoitaa kaiken yksin. Itse he ehkä just ja just vie auton huoltoon ja kolaa pihan kerran vuodessa. Mutta he eivät ole valmiita maksamaan oikeasti kaikkea. Naisen pitäisi maksaa puolet ja lisäksi vielä ne lasten kulut. Että onnea vaan etsintään. 

Niin tämähän se monella tuntuu olevan ajatus. Ilmainen kotiorja ja -h uora kelpaa, mutta 50/50 talous ja jos nainen ei tätä halua hän on "loinen". No, mikseivät kämppistele keskenään, kun ovat niin reiluja eivätkä ollenkaan loisi?

Vierailija
42/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huoli amismuijaa, sorry. Minullakin on rima korkealla. 

Amismuija on helppo laittaa yliopistoon kun sen kanssa on ensin tehnyt kolme lasta. Fiksut tekee näin.

Kyllä amismuija on liian laiska opiskelemaan kolmen lapsen jälkeen, kun ei ole tehnyt sitä jo parikymppisenä. Eikä edes vaikuta kovin fiksulta.

Veikkaan että opinnot alkaa kolmen lapsen jälkeen maistua kelle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää trolli onkin niin tajusin, että oon itsekin samanlainen. :D

Vierailija
44/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet kyllä haluaa että nainen on kotona ja hoitaa kaiken yksin. Itse he ehkä just ja just vie auton huoltoon ja kolaa pihan kerran vuodessa. Mutta he eivät ole valmiita maksamaan oikeasti kaikkea. Naisen pitäisi maksaa puolet ja lisäksi vielä ne lasten kulut. Että onnea vaan etsintään. 

Ikävä kyllä monet suomalaiset pariskunnat toimii näin. Ja tämä onkin miehelle kuin lottovoitto, kun hänen täytyy vain käydä töissä, maksaa noin 40 prosenttia talouden kuluista, ja löhöillä loppuaika sohvalla, kun vaimo siivoaa, laittaa ruokaa, auttaa läksyissä, jne. Mutta minä en tuohon ryhdy, ja ihmettelen suuresti, kuinka moni suomalainen nainen tuohon diiliin suostuu. Haluan perinteisen avioliiton ja sukupuoliroolit. 

En usko että monikaan mies on päässyt edes näkemään mitä miehen ja naisen liitto on. Näitä misogyynejä on suomessa sen verran monta polvea, että miehet ovat kasvaneet iso osa ero- tai sellaisissa perheissä, missä nainen on pääosin kodin ulkopuolella. Eivät he muista pikkulapsiaikaansa, vaikka silloin äiti kotona olisi ollutkin. Sitten kun vanhemmat ovat eronneet, äiti on kantanut heille rahaa taloon ja ruokaa suuhun, kuin mies konsanaan. Moni saa naisen mallin tästä: yh äiti raataa ja misogyyni isäukko kaveeraa pojan kanssa. Ehkä on perustanut jopa toisen pesueen.

Mutta eivät naiset suostu tuohon enää. Se sukupolvi oli viimeinen, joka naimisiin suostui, ja josta naiset erosivat. Sen jäkleen miehet eivät ole suostuneet avioon ja naiset eivät ole suostuneet 50/50 liittoihin, poislukien pari tyhmeliiniä.

Itsellisiä äitejä on jonkun verran, missä nainen kasvattelee yksin (tai valtion tuella tarkemmin) miehen siementä. Näillä on kova vauvakuume ja halu lasta kohtaan. Nainen pärjää kyllä ilmankin lasta.

Vierailija
45/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huo...rahan tuota olet. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Todennäköisesti et muutenkaan mikään erityinen. 

No höpö höpö. Et tunne häntä joten älä hauku. Meillä on kaikilla toiveemme ja haluamme itselle sopivinta elämää. Ap haluaa saada lapsia ja hoitaa ne itse, joten senhän pitäisi olla hyvä asia tällä syntyvyydellä.

Vierailija
46/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei saisi olla 29-vuotias?

Vierailija
47/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amismuija on helppo laittaa yliopistoon kun sen kanssa on ensin tehnyt kolme lasta. Fiksut tekee näin.

Kyllä amismuija on liian laiska opiskelemaan kolmen lapsen jälkeen, kun ei ole tehnyt sitä jo parikymppisenä. Eikä edes vaikuta kovin fiksulta.

Niin kannattaa myös kuunnella pitkän linjan kotiäitien kokemuksia. Tabuja nämä pitkälti, mutta julkisia ulostuloja tapahtuu silloin tällöin. Tällä hetkellä esim. jenkki komedienne zarna garg. Kulisseja jotkut ylläpitävät, hän ei. Sanoo mm. että oppii inhoamaan lapsiaan ja myös miestään.

Vierailija
48/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaadi tasa-arvoa kuin noin epätasa-arvoisesti vaadit perinteisiä sukupuolirooleja jotka ei todellakaan ole tasa-arvoisia?

Vierailija
49/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaa myös kuunnella pitkän linjan kotiäitien kokemuksia. Tabuja nämä pitkälti, mutta julkisia ulostuloja tapahtuu silloin tällöin. Tällä hetkellä esim. jenkki komedienne zarna garg. Kulisseja jotkut ylläpitävät, hän ei. Sanoo mm. että oppii inhoamaan lapsiaan ja myös miest

No, minä olen ollut pitkään kotiäiti ja sitten opiskelin, ja rakastan perhettäni mutta ennenkaikkea miestäni joka tämän minulle mahdollisti. Ihan varmasti on tyytymättöämiäkin kotiäitejä, ihan kaikista ryhmistä löytyy niitä jotka ei jaksa. Nuo naiset olisi voineet ihan yhtä hyvin uupua työelämässä.

Vierailija
50/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.

Vierailija
51/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos paljon teille jotka olette vastanneet ystävällisesti!

Oli kuitenkin virhe kirjoittaa tästä aiheesta tänne. Aihe selvästi triggeröi monia, eikä auta asiaa, etteivät he omista käytöstapoja ja kirjoittavat törkeästi. 

En siis jatka enää vastusten lukemista. Opin kuitenkin, etten aloita vastaavaa keskustelua enää jatkossa. Kaikkea hyvää teille kaikille! 

Vierailija
52/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä katselen sinua pari vuotta nuorempaa, vähintään viisi senttiä pidempää, ja valtsikasta tai vähintään kasvatustieteellisestä valmistunutta. Haluan lapsilleni älykkään äidin, kun se tutkimusten mukaan lupaa hyvää heidän tulevaisuudelleen. Mutta voithan silti jonkin miehen saada, ei kaikki ole niin tarkkoja.

Kuulostaa siltä, että te voitte käyttää yhteisiä meikkejä ja hajuvesiä sen tulevan rouvasi kanssa. Säästätte rahaa!

Vierailija
53/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmat ovat ihania, mutta todellisuus on ihan toinen juttu . . . .

Vierailija
54/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat tietysti toivoa mieheltä mitä vain ikinä haluat, ja etsiä sitä oikeaa. Eri asia on löydätkö sellaista ihmistä. 

Vierailija
55/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos paljon teille jotka olette vastanneet ystävällisesti!

Oli kuitenkin virhe kirjoittaa tästä aiheesta tänne. Aihe selvästi triggeröi monia, eikä auta asiaa, etteivät he omista käytöstapoja ja kirjoittavat törkeästi. 

En siis jatka enää vastusten lukemista. Opin kuitenkin, etten aloita vastaavaa keskustelua enää jatkossa. Kaikkea hyvää teille kaikille! 

Älä masennu näistä vastauksista, toivottavasti saat sen mitä toivot.

Vierailija
56/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaa myös kuunnella pitkän linjan kotiäitien kokemuksia. Tabuja nämä pitkälti, mutta julkisia ulostuloja tapahtuu silloin tällöin. Tällä hetkellä esim. jenkki komedienne zarna garg. Kulisseja jotkut ylläpitävät, hän ei. San

Itse en näe sitä noin, että mies "mahdollistaa" naiselle tämän unelman miehen siemen- ja taimikasvattamona ja omaisuuden hoitajana. Se on miehen alaisuudessa toimimista. Ja kyllä siitä silloin pitää maksaa asianmukainen korvaus. Lisäksi esim. seksuaaliset palvelukset itsessään tulisivat maksamaan miehelle markkinahinnoin kymmeniä tuhansia, jos mukana lapsia niin useita satoja tuhansia euroja. PLUS naisen urahaitat, eläkkeet, jne.

Vaihtoehtona on ura, mutta työpaikkaa ja jopa alaa voi vaihtaa. Voi tehdä palkollisena, freenä, yrittäjänä. Millaisia vaihtoehtoja ja kasvun mahdollisuuksia on vaimona? Käytännössä kaikki makaa sen varassa, onnistuuko mies urallaan. Ja onko sen jälkeen lojaali. Siksi tuo elatussopimus avioeron jälkeen on nykypäivänä ehdoton. Liian monta tällaista keissiä nähnyt, missä mies käyttää naista hyväkseen kymmenen vuotta ja sitten kun työ alkaa kantamaan hedelmää, niin potkaiseekin ykkösnaisen mäkeen ja alkaa hedelmöittämään jotain toista naista vastavuoroisesti.

Kolmas vaihtoehto on sosiaaliturva. Osa-aikainen työ, pätkätyöläisyys tai työttömyys. Tämä on myös ihan laillista ja mahdollistaa naiselle paljon. Usein jopa paremman elintason kun jonkun duunariukon "vaimona".

Vierailija
57/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkaa, kalliiksi tulee illu.

Vierailija
58/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet noin kiinnostunut tutkimuksista, niin varmaan tiedät että geneettinen yhteensopivuus on lasten kannalta paljon parempi juttu kuin joku keskimääräisen älykäs nainen (kasvatustieteellisestä ei mitään neroja valmistu.) 

Heteromies valitsee naisen joka tuoksuu hyvälle (yhteensopivat geenit) ja isot rinnat on aina koulutusta parempi valtti. Jos koulutus kiinnostaa enemmän mitä nuo, niin huonoja uutisia, voit olla että olet oikeasti enemmän kiinnostunut miehistä ja tarvitset naista vain suvunjatkamiseen.

Vierailija
59/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttöparka mitä päässäsi oikein haaveilet.

Et taida tietää elämästä vielä juuri mitään.

No...kylää elämä opettaa...siinähän se menee, kun etsii sitä elämänsä prinssiä.

Älä sitten pety, jos sellaista ei tule eteen eikä lähellekkään...onnea kuitenkin...sinulla on vielä paljon opittavaa ja valmiiksi

emme tule kukaan koskaan.

Vierailija
60/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon ja voin sanoa että pyydät liikoja.