Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
101/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa. Sinä et taida edes ymmärtää mitä tarkoittaa 50/50 parisuhde....

Avioliitt

Ne jotka haluavat tehdä suvullista yhteistyötä eli perustaa perheen. Eivät muut sitä tarvitsekaan.

Vierailija
102/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Kyllä olen syntymästä asti ollut nainen. 

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

En muute kirjota mitään eri, yv, av, hv, ap, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Kyllä olen syntymästä asti ollut nainen. 

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

Eikä kirjoteta. Sun ite keksimäs säännöt ei muhun päde.

Vai oot iha "päässy" naimisiin. Mä taas oon välttyny moiselta.

Erityisen paljolta on välttyneet ne kaikki lukuisat miehet, jotka ei menneet sinun kanssa naimisiin vaikka kävivät naimassa :D

Vierailija
104/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa. Sinä et taida edes ymmärtää mitä tarkoittaa 50

Ne jotka haluavat tehdä suvullista yhteistyötä eli perustaa perheen. Eivät muut sitä tarvitsekaan.

Eli naiset, nehä lapsia haluaa tehä

Vierailija
105/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen harhaluulo joillain naisilla että he tarjoavat jotain haluttuja palveluja. 

Ei kaikilla ole varaa ferrariinkaan. Silti jotkut niitä ostavat ja toiset tuottavat. Mene ihmeessä shoppailemaan sinulle sopivammalle alustalle, jos vaimot eivät sinua kiinnosta.

Vierailija
106/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa.

Suloinen ajatus kultaseni.

Jos naiset haluaisivat vain "tehdä lapsia" niin maailmassa ei muuta olisikaan. Tilanne on tällä hetkellä niin päin, että naisia täytyy lahjoa tekemään lapsia.

Vierailija
107/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin mies voi joko jättää ostamatta naisen turhat ruuanlaitto-, sisustus- ja siivouspalvelut ja kilpailuttaa seksipalvelut.

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahi

Jos et halua lapsia niin et tarvitse vaimoakaan, joten miksi olet ketjussa? Purkamassa pahaa oloasi? Ok, en ole kiinnostunut perimästäsi, mutta kiitos tarjouksesta.

Miksi haluisin lapsia tai vaimoja? 

Kertakäyttö pillut riittää

Vierailija
108/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kuvitella ruusuisia. Pikkurouva ei vaan tiedä kaikkia menevän ja tekevän miehensä kuvioita eikä ole mitään keinoa pitää miestä ruodussakaan. 

Vierailija
109/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä nai

Suloinen ajatus kultaseni.

Lässynlää, mä en oo mikää kultasesi vaikka koitat tolla enkusta kopsattua suomeksi vääntää.

Sinä naisena haluat lapsia ja perhettä. Minä en vaikka kuinka koittaisit lahjoa.

Vierailija
110/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pyydä mutta tuollainen kuvio ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Ehkä joku ulkomaalainen mies voisi olla hyvä vaihtoehto

Vierailija
111/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaadi liikaa jos tuo täydellinen omistautuminen tarkoittaa suostumusta kokeilla seksissä lähes kaikkea.

Emmä nyt tiedä tosta ikähaitarista. Olen nelkytviisi ja oletko ihan varma noin nuorena että näet mun ikäiset papparaiset varteenotettavana mieskandina?

Ollaan kuitenkin tosi vanhoja. Laita nyt tota ikää alemmas. Joku 37 on myös tosi korkea, mutta jos haluat pitää korkeella iän, niin laita tohon. Itse naisena laittaisin vieläkin alemmas.

Tässä neljävitosena on enää noin viisi tuotta ja olen sitten viisikymppinen. Se on jo puolet sadasta jos osaat laskea. Yli puolet elämästä lusittu. Kuolema voi tulla ihan tässä 20 vuoden sisällä.

Vierailija
112/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaadi liikaa jos tuo täydellinen omistautuminen tarkoittaa suostumusta kokeilla seksissä lähes kaikkea.

Emmä nyt tiedä tosta ikähaitarista. Olen nelkytviisi ja oletko ihan varma noin nuorena että näet mun ikäiset papparaiset varteenotettavana mieskandina?

Ollaan kuitenkin tosi vanhoja. Laita nyt tota ikää alemmas. Joku 37 on myös tosi korkea, mutta jos haluat pitää korkeella iän, niin laita tohon. Itse naisena laittaisin vieläkin alemmas.

Tässä neljävitosena on enää noin viisi tuotta ja olen sitten viisikymppinen. Se on jo puolet sadasta jos osaat laskea. Yli puolet elämästä lusittu. Kuolema voi tulla ihan tässä 20 vuoden sisällä.

Oo sinä papparainen ja minä pysyn panomiehenä.

M42

Vierailija
113/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Haluan rakastella usein ja intohimoisesti. Paljon suudelmia, halauksia, koskettelua ja rakkaudentunnustukisa seksin yhteydessä, mutta vanilijaa silti. 

Ei mitään hardcorea? Aika tylsää. M33 ja rikas.

Vierailija
114/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita. Haluan rakastella usein ja intohimoisesti. Paljon suudelmia, halauksia, koskettelua ja rakkaudentunnustukisa seksin yhteydessä, mutta vanilijaa silti. 

Jos ei ota ahteriin niin ei jatkoon

Vierailija
115/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kuvottavalta. Rahan lisäksi kun pitäisi olla myös aivot ja sydän, että kotiäitikuviota toivova nainen sinusta kiinnostuisi ;)

Vierailija
116/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kuvottavalta. Rahan lisäksi kun pitäisi olla myös aivot ja sydän, että kotiäitikuviota toivova nainen sinusta kiinnostuisi ;)

Kotiäitikuviota toivova nainen vaikuttaa kuvottavalta. Omat erilliset kodit ja nähdään vain seksin merkeissä on paras vaihtoehto.

Vierailija
117/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiäitikuviota toivova nainen vaikuttaa kuvottavalta. Omat erilliset kodit ja nähdään vain seksin merkeissä on paras vaihtoehto.

ahaa, oletko eksynyt väärään keskusteluun?

Vierailija
118/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahaa, oletko eksynyt väärään keskusteluun?

En. Oletko sinä?

Vierailija
119/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelu siitä, mikä on molemmille reilu ratkaisu tilanteessa jossa nainen on kotiäitinä. Ei jonkun miehen seksifantasiaroskaämpäri

Vierailija
120/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättäisit ne romanttiset hömppäkomediat ja rakkausdraamat omaan arvoonsa ja hyväksyisi että ei suomessa ole koskaan ollut kotiäiti kulttuuria vaan naiset on aina työskennellyt siinä missä miehetkin. Suomessa ei ole koskaan ollut tuota provider kulttuuria