Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni
Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti).
Kommentit (313)
Jos vaimo on kotona niin on kyse uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se klassinen malli, missä nainen on miehen kotieläin. Ja naisen rooli on juurikin pitää huolta miehestä, itsestään, kodista ja lapsista.
Ei ole mitenkään epäreilua tai kohtuutonta, jokainen saa ihan itse valita millaisen parisuhteen haluaa.
Kuitenkin täytyy huomioida, että ainoat tällaiseen kykenevät miehet joita olen itse tavannut, eivät ole kiinnostuneita ammattikoulutaustaisista. Näitä kohdellaan lähinnä h uorina tai orjina, riippuen siitä mitä mies tarvitsee. Aviovaimoksi varakas mies haluaa joko trophyn tai jonkun varakkaan miehen tyttären. Ja tällaisessa liitossa ei ole mitään uskollisuutta ja rakkautta, se on puhdasta bisnestä ja kulissia.
Monet jopa liiketoimillaan vaurastuneet miehet haluavat pariutua tietyn sosiaalisen piirin sisältä (=pyrkyrit tai vanhan rahan ihmiset). Tuollaista happy wife happy life -elämää ei tunnuta oikein enää ihannoivan. Perhearvoja ei ole. Siellä, missä niitä on, nainen
Haaveilen ennemminkin rauhallisesta lähiöelämästä pienellä paikkakunnalla rivitaloasunnossa - siis elämästä täynnä puhdasta rakkautta ja uskollisuutta. En mistään vanhasta rahasta, kulisseista ja thropy-wife jutuista.
En ole myöskään haaveillut elämästä ilman avioliittoa ja miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin vaatimuksesi ja olen miljonääri.
Mutta se iso juttu onkin että en missään nimessä huolisi sinua. Haluan että kumppanini on itsenäinen (myös taloudellisesti) ja älykäs ja hänellä on muitakin ambitioita kuin kuvitella että kotileikit on sama asia kuin elämä.
Haluatko hamekangasta, minulla olisi lainata sulle. Oot niitä miehiä jotka käyttää housujen sijaan mekkoa.
Maskuliiniset miehet arvostaa myös kotiäitiyttä ja nainen voi alkaa taloudellisesti itsenäiseksi vaikka sitten kun lapsilta jää aikaa.
T. Täytän vaatimuksesi, mutta en missään nimessä olisi huolinut sinua sillä oon saanut paremman aseman ja elämän. Ja niiden lisäksi taloudellisen itsenäisyyden.
Jep, juuri näin. Jos mies ei edes hahmota mitä naiseus on, vaan vähättelee naiseutta ja naisen syvintä olemusta (äitiys) ja hormonitoimintaa (viihtyy kotona) niin aika syvällä on pää perseessä, jonkun homon perseessä todennäköisesti.
Tuommoinen nainen pidetään kunnes lapset on teinejä. Sitten pihalle kun miehen uraputki on siinä vaiheessa että rahaa tulee
Siis onko mammapalsta tuleva miehesi, vai miksi täältä kysyt onko pyyntösi hänelle liikaa? Kysy siltä mieheltä.
No huo...rahan tuota olet. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Todennäköisesti et muutenkaan mikään erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se klassinen malli, missä nainen on miehen kotieläin. Ja naisen rooli on juurikin pitää huolta miehestä, itsestään, kodista ja lapsista.
Ei ole mitenkään epäreilua tai kohtuutonta, jokainen saa ihan itse valita millaisen parisuhteen haluaa.
Kuitenkin täytyy huomioida, että ainoat tällaiseen kykenevät miehet joita olen itse tavannut, eivät ole kiinnostuneita ammattikoulutaustaisista. Näitä kohdellaan lähinnä h uorina tai orjina, riippuen siitä mitä mies tarvitsee. Aviovaimoksi varakas mies haluaa joko trophyn tai jonkun varakkaan miehen tyttären. Ja tällaisessa liitossa ei ole mitään uskollisuutta ja rakkautta, se on puhdasta bisnestä ja kulissia.
Monet jopa liiketoimillaan vaurastuneet miehet haluavat pariutua tietyn sosiaalisen piirin sisältä (=pyrkyrit tai vanhan rahan ihmiset). Tuollaista happy wife happy life -elämää ei tunnuta oikein enää ihannoivan. P
Noh, oman kokemukseni mukaan miehet ovat miehiä ihan kaikissa tuloluokissa ja ihonväreissä. Eikä se heidän rakkautensakaan niin laadukasta ole, tosin sellainen perinteinen mies hoitaa talon ja nainen ruuan -diili voi olla ihan semi toimiva ja saahan nainen rakkautta lapsilta tietysti. Ja kissalta, jos hankkii sellaisen.
Sinuna miettisin tuota, että mitä tekisit jos miestä ei tule. Maailmantilanne vaikuttaa sellaiselta, että näin voi olla.
Näitä rivarimiehiä oli suomi pullollaan ja heidän aviovaimonsa ovat kaikki jättäneet heidät. Eivätkä nuoret suostu edes aloittamaan seurustelua, niinkuin sinäkin olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen nainen pidetään kunnes lapset on teinejä. Sitten pihalle kun miehen uraputki on siinä vaiheessa että rahaa tulee
Niin. Siksi pitää tietysti laatia elatussopimus joka takaa myös vaimon elatuksen eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No huo...rahan tuota olet. Ei yhtään enempää eikä vähempää. Todennäköisesti et muutenkaan mikään erityinen.
Niin eli jos nainen ilmaiseksi antaa aikansa ja kehonsa miehen käyttöön niin sitten hän ei ole h uora? Mutta jos vaatii tästä käytöstä ja kuormituksesta etuja itselleen, on h uora? Okei, matti misogyyni.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa haluan olla erityinen vain yhdelle miehelle. Sinulle en tosiaan halua olla erityinen.
Haluat olla nainen? Mikä olet nyt? Mies?
No miehet kyllä haluaa että nainen on kotona ja hoitaa kaiken yksin. Itse he ehkä just ja just vie auton huoltoon ja kolaa pihan kerran vuodessa. Mutta he eivät ole valmiita maksamaan oikeasti kaikkea. Naisen pitäisi maksaa puolet ja lisäksi vielä ne lasten kulut. Että onnea vaan etsintään.
"Jep, juuri näin. Jos mies ei edes hahmota mitä naiseus on, vaan vähättelee naiseutta ja naisen syvintä olemusta (äitiys) ja hormonitoimintaa (viihtyy kotona) niin aika syvällä on pää perseessä, jonkun homon perseessä todennäköisesti."
Kyllä. Ja tuo itseään miljonääriksi mainostava, jos edes on miljonääri, ei tajua että rahalla ei vaan voi ostaa miehikkyyttä. Sitä joko on tai ei. Se miljoona on paljon helpompi saavuttaa.
Riippuu ihan täysin miehestä ja mitä keskenänne sovittu. Mielestäni ei mikään kohtuuton ja on miehiä, joille tämä on täysin ok. Miehiä kun on moneen junaan. Niitä, jotka haluavat, että nainen maksaa lähes kaiken (ja huolehtii lapsista, kodista, raataa töissä, miehen ottaessa rennosti). Paljon näitä, jotka ajattelevat, että kaikki kulut on puoliksi (mutta usein kodin- ja lastenhoito jää naisen hoidettavaksi naisen työn lisäksi). Sitten pienenä osasena näitä miehiä, joita ei haittaa, jos kustantaa perheen elämän ja vaimo pitää huolta kodista ja lapsista.
Näyttäisi olevan ulkomailla enemmän kotiäitejä ja arvostetumpaa siellä. Täällä Suomessa on tämä "tasa-arvo" ja samaan muottiin iskeminen, naisten miehistyminen, mennyt liian pitkälle. Mielestäni useimmat vaimot ja äidit ovat aivan liian uupuneita hoitaessaan sekä raskaan kokopäivätyön että lasten- ja kodinhoidon, maksaen puolet kaikista kuluista ja vastatessaan usein kaikesta työstä kotona. Naiset Suomessa ovat aivan liian kovilla. Ei ihme, että on uupumusta ja erotaan paljon.
En huoli amismuijaa, sorry. Minullakin on rima korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Amismuija on helppo laittaa yliopistoon kun sen kanssa on ensin tehnyt kolme lasta. Fiksut tekee näin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap koskaan kuullut kappalejaosta?
Ei, koska on ammattkoulun vain käynyt.
Vierailija kirjoitti:
No miehet kyllä haluaa että nainen on kotona ja hoitaa kaiken yksin. Itse he ehkä just ja just vie auton huoltoon ja kolaa pihan kerran vuodessa. Mutta he eivät ole valmiita maksamaan oikeasti kaikkea. Naisen pitäisi maksaa puolet ja lisäksi vielä ne lasten kulut. Että onnea vaan etsintään.
Ikävä kyllä monet suomalaiset pariskunnat toimii näin. Ja tämä onkin miehelle kuin lottovoitto, kun hänen täytyy vain käydä töissä, maksaa noin 40 prosenttia talouden kuluista, ja löhöillä loppuaika sohvalla, kun vaimo siivoaa, laittaa ruokaa, auttaa läksyissä, jne. Mutta minä en tuohon ryhdy, ja ihmettelen suuresti, kuinka moni suomalainen nainen tuohon diiliin suostuu. Haluan perinteisen avioliiton ja sukupuoliroolit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amismuija on helppo laittaa yliopistoon kun sen kanssa on ensin tehnyt kolme lasta. Fiksut tekee näin.
Kyllä amismuija on liian laiska opiskelemaan kolmen lapsen jälkeen, kun ei ole tehnyt sitä jo parikymppisenä. Eikä edes vaikuta kovin fiksulta.
No tosiasiassa nuo ovat nimenomaan naisen elämä. Kaiken maailman boss lady -touhut ovat epänaisellista ja maskuliinista toimintaa, ja syövät naiseutta. Mutta miehiä ei yleensä kiinnosta tippaakan oikea naisellisuus tai se, mikä on naiselle hyväksi, vaan he haluavat käytännössä miesystävän jolla on naisen sukuelimet.
Itse tätä asiaa pohdin aikanani ja kartoitin aika lailla kaikki vaihtoehdot äitiyteenkin. Lopulta päädyin siihen tulokseen, että elän elämäni mieluummin aidosti naisellisena naisena tehden naiselle tyypillisiä asioita, kun alan larppaamaan jonkun sekopään miehen näkemystä naiseudesta. Hinnasta viis. Myös miljonäärejä on ollut tyrkyllä.