Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni

Vierailija
30.08.2025 |

Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). 

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Silloin mies voi joko jättää ostamatta naisen turhat ruuanlaitto-, sisustus- ja siivouspalvelut ja kilpailuttaa seksipalvelut.

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahintaan ostaessa miehen lompakko kevenee satoja tuhansia euroja muutamankin vuoden aikana. Suurin yksittä

Tarvitsemani palvelut ammattilaiselta 100€ per 30min, vaimolta 100 000€ per 5 vuotta

Otan ammattilaiselta nämä palvelut. Laatu parempaa ja voin itse päättää määrän.

Vierailija
82/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollenkaan vaativat. Itse vaadin sinun kaltaiselta vain avioehtoa jolla sovitaan että eron sattuessa molemmat pitää ne mitä on tuonut suhteeseen tullessa ja hankkinut suhteen aikana

Miltä tuntuu olla nk. Mies, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat naiset eli ne, jotka pääsee naimisiin ilman avuoehtoa?

Miltä tuntuu olla nk. Nainen, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat miehet eli ne, jotka menee naimisiin vain avuoehdolla?

En osaa sanoa, kysyt väärältä ihmiseltä. Minä olen päässyt hyviin naimisiin ilman avioehtoa :D 

Kyllä sun "hyvät naimiset" tiietään.

Mä oon nainu hyvin ihan sinkkunaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksesi on utopistisia.  Ei rakkaudessa ole yksipuolisia vaatimuksia.  Miten voit esim. todistaa, että sinä, tai te molemmat tulette saamaan lapsia.  Voiko hän sitten vaihtaa, vai tuleeko sinulle töihin lähtö, jos kotona ei ole hoidettavia lapsia.  Eiköhän sinun kannattaisi katsella vain sellaista suger daddya vaan, jolta saa rahaa, alkoholia, hienoja laukkuja ja matkoja.  Taitaisit sopia enemmän sellaiseen elämään.

Mitä jos naisena pystyy takaamaan 100% että lapsia tulee? Nousevatko minun kohtupalveluni silloin 200 000 eurosta 500 000 euroon?

Se että miehet eivät tätä "tiedettä" osaa tai ymmärrä ei tarkoita sitä, ettäkö nainen olisi siinä avuton, surkea ja tietämätön. Jos mies taas ei pysty näkemään naista asiantuntijana tai ylempänään missään asiassa, niin hänelle on silloin oikea paikka kristillinen munkkiluostari, missä nainen ei saa avata suutaan. Tai sitten hän voi ostaa lapset vaikka joltain japanilaiselta tiedemieheltä, joka tuottaa niitä koeputkissa. 

Misogynialle ei ole avioliitossa valitettavasti sijaa.

Vierailija
84/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nk. Mies, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat naiset eli ne, jotka pääsee naimisiin ilman avuoehtoa?

Miltä tuntuu olla nk. Nainen, joka heti kättelyssä karkottaa pois vähääkään tasokkaammat miehet eli ne, jotka menee naimisiin vain avuoehdolla?

En osaa sanoa, kysyt väärältä ihmiseltä. Minä olen päässyt hyviin naimisiin ilman avioehtoa :D 

Kyllä sun "hyvät naimiset" tiietään.

Mä oon nainu hyvin ihan sinkkuna

Niin varmaan olet, mutta et minun kanssa. Ja luulet naineesi hyvin etkä paremmasta tiedä. Ja sen huomaa ettei sulla oo tullut niin hyvää naista vastaan että olisit mennyt ilman avioehtoa naimisiin, koska niin siinä sitten käy :D

Vierailija
85/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 50/50 diilillä. Se tarkoittaa sitä, että nainen laskuttaa kaikista miehelle tekemistään ja antamistaan palveluksista koko suhteen ajan sitten markkinahintojen mukaisesti. Tämä on varmasti sinulle reiluna ja tasa-arvoisena miehenä ihan ok.

Silloin mies voi joko jättää ostamatta naisen turhat ruuanlaitto-, sisustus- ja siivouspalvelut ja kilpailuttaa seksipalvelut.

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahintaan ostaessa miehen lompakko kevenee satoja tuhans

Se on sitten just niin. Ja tuo on usein yksisuuntainen tie, sillä vaimopalveluja tarjoavien on varjeltava terveyttään ja mainettaan. Nautinnollisia hetkiä kertakäyttöh uoruleiden kanssa.

Vierailija
86/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa. Sinä et taida edes ymmärtää mitä tarkoittaa 50/50 parisuhde....

Vierailija
87/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahintaan ostaessa miehen lompakko kevenee satoja tuhansia euroja muutamankin vuoden aikana. Suurin yksittäinen investointi tietysti lapset, jotka maksavat kohdunvuokrauksella esim. 50 000-200 000e per kappale riippuen sukusolujen laadusta, jne. Ja tuo on vain yksi osa siitä, mitä vaimo miehelleen tarjoaa. 

Sitten kun olet tehnyt omat laskelmasi niin verrataan, vastaavatko ne minun laskelmiani :)

Mitä minä teen vuokrakohdulla? Lapsia jos nainen haluaa niin voi ostaa multa spermaa soppeliin hintaan, sellanen 500 000€ per teelusikallinen ja lisenssiehtoihin kuuluu että vain yksi lapsi per ostos sekä naiselle täysi vastuu lapsen hyvinvoinnista ja kuluista.

Vierailija
88/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksesi on utopistisia.  Ei rakkaudessa ole yksipuolisia vaatimuksia.  Miten voit esim. todistaa, että sinä, tai te molemmat tulette saamaan lapsia.  Voiko hän sitten vaihtaa, vai tuleeko sinulle töihin lähtö, jos kotona ei ole hoidettavia lapsia.  Eiköhän sinun kannattaisi katsella vain sellaista suger daddya vaan, jolta saa rahaa, alkoholia, hienoja laukkuja ja matkoja.  Taitaisit sopia enemmän sellaiseen elämään.

Mitä jos naisena pystyy takaamaan 100% että lapsia tulee? Nousevatko minun kohtupalveluni silloin 200 000 eurosta 500 000 euroon?

Se että miehet eivät tätä "tiedettä" osaa tai ymmärrä ei tarkoita sitä, ettäkö nainen olisi siinä avuton, surkea ja tietämätön. Jos mies taas ei pysty näkemään naista asiantuntijana tai ylempänään missään asiassa, niin hänelle on silloin oikea paikka kristillinen munkkiluostari, missä nainen

Miksi kukaan maksais sun kohdunvuokrasta. Sun pitää maksaa spermasta.

Vierailija
89/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun "hyvät naimiset" tii

Niin varmaan olet, mutta et minun kanssa. Ja luulet naineesi hyvin etkä paremmasta tiedä. Ja sen huomaa ettei sulla oo tullut niin hyvää naista vastaan että olisit mennyt ilman avioehtoa naimisiin, koska niin siinä sitten käy :D

Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia.

Vierailija
90/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Vierailija
91/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen harhaluulo joillain naisilla että he tarjoavat jotain haluttuja palveluja. 

Vierailija
92/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan kuullut kappalejaosta?

Wilmaviestit on hyvä pitää lyhyenä muutenkin, ei kotirouva oikein tarvitse kappalejakoa mihinkään.

Aloittajalle: kuulostaa oikein hyvältä, pidä huoli että itsellesi kertyy eläkettä ja omaisuutta vaikket ole töissä!

Vierailija
93/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi mä sun kanssa naisin, oon hetero. Naimisiin en oo menossa enkä lapsia aio hankkia."

Ootko vaihtanut sukupuolta kesken keskustelun? No se selittää miksi kiukuttelet naiselle netissä :D

Kyllä olen syntymästä asti ollut nainen. 

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Vierailija
94/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole 50/50 diili jos mies joutuu yksin maksamaan kaiken ja tekemään perinteisten sukupuoliroolien miesten hommat ja maksaa vielä naiselle siittä että nainen tekee sen oman osuutensa. Sinä et taida edes ymmärtää mitä tarkoittaa 50/50 parisuhde....

Avioliitto jossa erotetaan talous noin on 50/50 diili eikä mikään avioliitto. Käytännössä ihan sama olla menemättä naimisiin.

Vierailija
95/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku sekopää kun luulet keskustelevas vain yhden henkilön kanssa anonyymilla palstalla.

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

Vierailija
96/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto jossa erotetaan talous noin on 50/50 diili eikä m

Kuka ees haluaa naimisiin? Tietenki ne jotka haluaa hyötyä puolisosta.

Vierailija
97/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet eivät tätä "tiedettä" osaa tai ymmärrä ei tarkoita sitä, ettäkö nainen olisi siinä avuton, surkea ja tietämätön. Jos mies taas ei pysty näkemään naista asiantuntijana tai ylempänään missään asiassa, niin hänelle on silloin oik

Niin sitä saa tosiaan markkinoilta: ilmaiseksi ja virallisia reittejä pitkin taitaa olla joku pari tonnia. Naisen kohtu on sitten asia erikseen. Sitten tämän varsinaisen lapsenrakennusjumpan lisäksi on vielä äitiys, missä siittävä koiras ei ole apu vaan haitta.

Vierailija
98/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää provo?

Vierailija
99/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailuta ihmeessä. Laskeskelin näitä joskus itse ja perus vaimopalveluita markkinahintaan ostaessa miehen lompakko kevenee satoja tuhans

Jos et halua lapsia niin et tarvitse vaimoakaan, joten miksi olet ketjussa? Purkamassa pahaa oloasi? Ok, en ole kiinnostunut perimästäsi, mutta kiitos tarjouksesta.

Vierailija
100/313 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vastaukseen kirjoitetaan että "eri" jos vastaa ketjuun. Toki minä olen päässyt naimisiin toisin kuin sinä, joten joku mies on huolinut minut. Ehkä se kertoo tarpeeksi siitä kumpi on sekopää.

Eikä kirjoteta. Sun ite keksimäs säännöt ei muhun päde.

Vai oot iha "päässy" naimisiin. Mä taas oon välttyny moiselta.