Pyydänkö mielestäsi liikaa tulevalta mieheltäni
Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaksi täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti).
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Aika typerä pitää olla jos kuvittelee että kotiäiti maksaa tästä mahdollisuudesta villillä seksillä :D :D:D :D voiko näin tyhmiä ihmisiä olla
mut kuinka tyhmä on jos menee töihin jossa palkat on pienet? Mieluummin työttömänä. Ja myy itseään kuin alistuu johonlin alle 2000e kk tuloille. Käytännössä elät vuokrakämppäs vankina ja maksat omasta vankilastas. Ei ol elämän arvoista touhua toi.
Isoin kriteeri tuossa on varallisuus ja hyvätuloisuus. Keskituloisena miehenä ei elätetä naista ja lapsia enää tässä maassa.
Ystäväpiirissäni on melko hyvätuloisia sinkkumiehiä (yli 90k/vuosi) joilla olisi rahkeet kannatella, valitettavasti he ovat myös autistisia insinöörejä ja/tai sosiaalisesti kömpelöitä lihavia roolipelinörttejä. Se yksi jolla on sosiaaliset lahjat tuntuu vaihtavan naista ainakin pari kertaa vuoteen ja sutinaa tuntuu olevan joka suuntaan kokoajan.
Luulen vahvasti että nämä ovat ne vaihtoehdot mitkä sinullakin tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis lupaat rakastaa ja sitoutua häneen täydellisesti, hoitaa kodin ja lapset, se on sinun antisi.
Mies rakastaa ja sitoutuu sinuun täydellisesti, kohtelee sinua upeasti ja maksaa ihan kaiken. Mitähän tuohon sanoisi.
No jos miehen ei tarvitse hoitaa kotia eikä lapsia, niin eikös se silloin ole ok?
Vierailija kirjoitti:
Isoin kriteeri tuossa on varallisuus ja hyvätuloisuus. Keskituloisena miehenä ei elätetä naista ja lapsia enää tässä maassa.
Ystäväpiirissäni on melko hyvätuloisia sinkkumiehiä (yli 90k/vuosi) joilla olisi rahkeet kannatella, valitettavasti he ovat myös autistisia insinöörejä ja/tai sosiaalisesti kömpelöitä lihavia roolipelinörttejä. Se yksi jolla on sosiaaliset lahjat tuntuu vaihtavan naista ainakin pari kertaa vuoteen ja sutinaa tuntuu olevan joka suuntaan kokoajan.
Ei sitä kuule koskaan tiedä.
Minulla on tuttavapiirissä jo eläkeikään ehtinyt takuuseen, että ei aviopari, jossa vaimo on ollut koko ajan kotona ja muutama lapsi, tietysti nyt jo aikuisia.
Mies oli erittäin kovapalkkainen tehtaanjohtaja. Heillä on koko ajan mennyt hyvin. Tunnen tämän vaimon jo lapsuusajalta ja miehestä voisin mennä takuuseen, ettei ole muita naisia ollut koskaan liiton aikana. Ei ole sitä lajia yhtään. Fiksu ja suoraselkäinen, kiva mies.
Että miksei, jos se on joillekin onnistunut, niin miksi ei sitten toisillekin. Vaikeus voi olla se, että tavallinen amiksen käynyt nuori nainen ei ehkä liiku samoissa piireissä, missä hyväpalkkaiset johtajat tai tulevat sellaiset.
Muistuu mieleen myös yksi kaukainen tapaus, kun yksi ystäväni oli pakkomielteessä saada miehekseen poliisi. Tälläsi itsensä samaan ravintolaan, missä tiesi poliisien viettävän pikkujoulujaan. Ja kyllä hän sieltä sen pollarin itselleen nappasi.
Pera kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttavapiirissä jo eläkeikään ehtinyt takuuseen, että ei aviopari, jossa vaimo on ollut koko ajan kotona ja muutama lapsi, tietysti nyt jo aikuisia.
Mies oli erittäin kovapalkkainen tehtaanjohtaja. Heillä on koko ajan mennyt hyvin. 
Joojoo Pertti, lopeta satuilu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli erittäin kovapalkkainen tehtaanjohtaja. Heillä on koko ajan mennyt hyvin. 
Täs viestissä meni vähän sinat sakasin jossain kohtaa, en tiedä miksi mutta eiköhän asia selvinnyt.
Pertti "Pervo" Perä se jaksaa palstalla kommentoida AI kakkaansa
älä koskaan jätä mitään miehen varaan
pudota nyt jo ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi, ja palaa todellisuuteen
Hyvätuloiset miehet eivät halua amismuijaa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvätuloinen ja kerro tarkemmin mistä tiedät näihin tuloihin pääsevien miesten haluamiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele hyvätuloinen ja kerro tarkemmin mistä tiedät näihin tuloihin pääsevien miesten haluamiset
Ei elä tuilla. Minä tiedän kaikkien halut.
Kyllä tässä ollaan menossa siihen suuntaan että naisille pakkoraskaudet kunnes ovat tuottaneet 3 uutta tulevaisuuden veronmaksajaa ja jos tuo ei onnistu ovat kakkosluokan kansalaisia joiden pitää vain mahdollistaa muille parempi elämä.