Katatteko te muut äidit aamupalan perheelle joka aamu?
Käyttettekö herättelemässä perheen ja mitä laitatte pöytään ja mihin aikaan? Itse katan aamiaisen joka aamu arkisin klo 6 ja herätän muun perheen. Tarjolla puuroa, leipää, jugurttia, mysliä, pilkottuja hedelmiä ja vihanneksia yms tuoresta. Appelsiinimehua, kaakaota, kahvia löytyy myös.
Kommentit (81)
En todellakaan. Jos joku meillä tämän tekee, se on mieheni.
En kata. Meillä paastotaan lounaaseen asti, tekee hyvää lapsillekin.
Ap:n lapset ovat siis lihavia,ja emäntä myös. Vähempikin riittäisi, olet kotiapulainen.
Mulla satrattaa auto töihin klo 6. Lapset kun herää,olen opettanut omatoimisiksi. Ei äitiä vaadita leivän voiteluun. Ne taas saattaa joskus viikonloppuna laittaa mulle kahvit valumaan,sillon on äidillä kiva herätä.
Lapsia minulla ei ole, miehelle katson aamupalan valmiiksi puoli kuuden aikaan ja pakkaan lounaan mukaan. Menen vielä tunniksi takaisin nukkumaan kun hän lähtee kuudelta töihin.
Mies tekee meillä aamupalat ja ruoat muutenkin.
Outoa. Minä laitan lapsille, mies osaa syödä ihan itse, minä en syö aamiaista lainkaan.
Miksi teillä ap on arkena tuollaiset kestit?
Mitä helkkaria, en todellakaan kata
Tottakai! Erityisesti viikonloppuisin on kiva nauttia perheen kesken aamiainen pitkän kaavan mukaan klo 4.30 ennen kuin lähden töihin puoli kuudeksi. Herään ennen neljää että saan tehtyä kunnon haudutetut kaurapuurot ja tuoreet croisantit, paistetut pekonit ja vasta puristetut tuoremehut.
Meillä äiti kattoi joka aamu runsaan aamiaisen. Oli tosi terveellistä ja hyvää, mutta äiti oli aina äkäinen. Omat lapset saa vähemmän palvelua ja enemmän yhteistä naurua.
En tehnyt. Jokainen tekee itse aamupalansa.
En. Mies menee töihin tunnin aikaisemmin, ja tuo minulle joka aamu kahvin sänkyyn kun on lähdössä ja itse vasta heräilen. Kouluikäiset lapset hoitavat itse aamupalansa yleensä niihin aikoihin, kun minä olen lähdössä töihin. Jos on joku merkkipäivä, niin silloin teen koko porukalle vähän paremman aamiaisen. Mies saattaa joskus viikonloppuisin tehdä kaikille aamupalaa muutenkin, kun arkirytminsä mukaisesti herää ennen muita.
Katan itselleni. Minua seksuaalisesti hyväksikäyttäneet miehet ja heidän ä päränsä olen potkinut kadulle.
Vierailija kirjoitti:
En kata. Meillä paastotaan lounaaseen asti, tekee hyvää lapsillekin.
Meillä mennään luoteeseen.
En kata ikinä aamiaista. Lähden töihin ensimmäisenä. Katetaan päivällinen kyllä ja se yritetään syödä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vkl laitan klo 7-9 kunnon aamiaisen ja esim tuoretta leipää.
Ap
Meillä nukutaan tuohon aikaan. Jokainen ottaa herättyään aamupalan itse.
Olisi IHANAA jos joku tekisi meillä tuollaisen aamupalan <3 Pitää alkaa vihjailla miehelle
Vierailija kirjoitti:
Lapsia minulla ei ole, miehelle katson aamupalan valmiiksi puoli kuuden aikaan ja pakkaan lounaan mukaan. Menen vielä tunniksi takaisin nukkumaan kun hän lähtee kuudelta töihin.
Miksi ihmeessä haluat pilata yöunesi ja järjestää itsellesi unihäiriöt? Tee illalla miehelle aamupala valmiiksi, lounaan kai mies osaa ottaa itse jääkaapista mukaan.
Joo kyllä keitän puuron ja laitan leivät, kasvikset ja leikkeleet pöytään aamulla ennen lasten lähtöä kouluun.
Niin ja vkl laitan klo 7-9 kunnon aamiaisen ja esim tuoretta leipää.
Ap