Haikaranpesässä synnyttäneet
Pitääkö tukihenkilön olla mukana 24h vuorokaudessa eli pitääkö isän yöpyä Haikaranpesässä vai voiko olla kotona yöt?
Kommentit (4)
Esikoinen syntyi Haikaranpesässä ja jäi tosi hyvä fiilis kys. paikasta. Silloin mies oli yöt perhehuoneessa mun ja vauvan kanssa, mikä olikin mitä mainioin tapa aloitella perhe-elämää. Nyt haluttaisiin taas mennä Haikaranpesään (raskaus vasta alkumetreillä tosin), mutta ollaan mietitty, että olisi hyvä, jos mies voisi olla yöt esikoisen kanssa kotona.
Vierailija:
Esikoinen syntyi Haikaranpesässä ja jäi tosi hyvä fiilis kys. paikasta. Silloin mies oli yöt perhehuoneessa mun ja vauvan kanssa, mikä olikin mitä mainioin tapa aloitella perhe-elämää. Nyt haluttaisiin taas mennä Haikaranpesään (raskaus vasta alkumetreillä tosin), mutta ollaan mietitty, että olisi hyvä, jos mies voisi olla yöt esikoisen kanssa kotona.
Silloin täytyy vaan mennä tavalliselle osastolle yöksi. Näin minä tein toisen ja kolmannen lapsemme kohdalla. Synnytin siis Haikaranpesässä, mutta yhdessä päätimme, että mies menee omaan kotiin nukkumaan ja minä siirryin nyytin kanssa ns. tavalliselle lapsivuodeosastolle.
Naistenklinikka kamala!