Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret miehet

Vierailija
25.07.2026 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret miehet ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia poikia/nuoria miehiä oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita miehiä.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat, ap, lihovat nuoret miehet.

Vierailija
2/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaloriköyhä ruoka on helposti saatavilla ja ihmiset hakevat lohtua ruuasta enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ilmastonmuutoksesta. Tutkimustietoa löytyy paljonkin.

Vierailija
4/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin syytä!

Vierailija
5/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihovat, ap, lihovat nuoret miehet.

Niinpä! Lihovat, ap, lihovat nuoret miehet.

Ei ole olemassakaan sanaa "LIHOAVA"

Vierailija
6/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tosi monrt nuoret sukupuoleen katsomatta ovat tosi lihavia. Syitä on varmasti monia mutta varmaan ravintoköyhä ruoka, skuuteilla liikkuminen joka paikkaan, muutenkin liikkumattomuus yms varmasti vaikuttavat. Ja sitten on niitä jotka ovat aivan sikatikissä kunnossa.

Vierailija
7/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen mutta ei mitään motivaatiota pysytellä siinä koska naisetkin niin ylipainoisia.

Vierailija
8/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ihmettelee omaa ja muiden lihomista

Vierailija
9/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on joko laiskuus tai vielä suurempi laiskuus

Vierailija
10/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaalipainoinen mutta ei mitään motivaatiota pysytellä siinä koska naisetkin niin ylipainoisia.

Siis haet motivaatiosi muista ihmisistä? Mitä jos alkaisit elää omaa elämääsi.

Vierailija
11/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasivat, että naisilla on jutut ja teot täysin toisesta maailmasta. Eli sanovat yhtä päin naamaa ja tekevät täysin jotain muuta. Totesivat, että ei kannata.

Vierailija
12/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee ero meidän miesten ja naisten välillä. Nainen tai naiset ymmärtävät vaalia terveytttään ihan vain koskankukaan nuukaan ei voi vastuuta ottaa heidän valinnoistaan ja omista syistä kun taas moni meistä miehistä tarvitsee siihen enempi ulkoisen ärsykkeen ja syitä

Ikisinkku miea 40+

Vierailija
13/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lihoin 10kg kahdessa kuukaudessa, kun aloitin lääkityksen. Tämä siitä huolimatta, että kävin salilla 5x viikossa ja söin normaalisti.

Vierailija
14/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
15/15 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa että en ole nähnyt alle 25 vuotiata lihavia juuri missään. Nykyään ihannoidaan tikkulaihaa olemusta ettei joudu syrjityksi. 30-40v onkin sitten jo lihavia. Kuuluu molempiin sukupuoliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän