Valtaosa hybridi autolla ajavista ei osaa ajaa hybridi autolla.
Heillä on siis hybridi mutta he ajavat siten että he kiihdyttävät liian kovaa ja he ajavat liian kovaa joten silloin he eivät aja juurikaan akulla vaan he ajavat bensalla. Näille ihmisille hybridi autot ei sovi ja heillä on täysin turhaa hybridi auto kun he ajavat kuin polttiksella ajaisivat.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hybrideissä on edulliset verot ja pääsee helposti alle 4 litran kulutukseen.
Mun kiisseli golf menee 3,9l/100km ilman hypridejä.
Ajat sitten jossain tyhjällä muuttotappioalueella tms jos ihan oikeasti noin vähällä pääset.
Itse tankkasin juuri yli 2,5 tonnia painavan hybridini. Edellinen tankkaus oli helmikuun alussa.
En oikein ymmärrä. Kaupungissa mennään pääsääntöisesti sähköllä ja päälle 80kmh yleensä molemmilla tai bensalla.
Pelkkä sähkömoottori riittää hyvin normaaliin kiihdyttämiseen. Toisaalta kun yrittää ajaa mahdollisimman pehmeästi niin renkaat säilyy pitempään - myös täyssähkärissä. Sähkölle onkin ominaista tasainen ja pehmeä vääntö.
Olen ollut tyytyväinen. BMW 225xe plugari ollut vuodesta 2016
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hybrideissä on edulliset verot ja pääsee helposti alle 4 litran kulutukseen.
Mun kiisseli golf menee 3,9l/100km ilman hypridejä.
Ajat sitten jossain tyhjällä muuttotappioalueella tms jos ihan oikeasti noin vähällä pääset.
Itse tankkasin juuri yli 2,5 tonnia painavan hybridini. Edellinen tankkaus oli helmikuun alussa.
90% Suomesta on...
Hybridejä on monenlaisia nykyään. Itsestään lataavat taitaa olla yleistymässä ja plugit katoaa? Mä käytän mun itselataavassa hybridissä vaan eco modea, sport modea en ole koskaan edes kokeillutkaan.