Leikkauttaakohan Ari nyt voittorahoillaan kasvojensa häiritsevät luomet pois?
Toivottavasti ainakin sen otsaluomen johon huomio aina kiinnittyy, on näkyvä ja keskellä otsaa!
Kommentit (18)
Luulen että Aria itseään ei voi vähempää kiinnostaa. Miehellä on sellainen kaveripiiri kotikaupungissaan että siinä ei paljon luomet paina. Hanki ap oma elämä ja katso peiliin
Ap vois soittaa vaikka Nordströmille ja kysyä löytyiskö sille aivot!
Ap taitaa vaan olla niin ulkonäkökeskeinen, että ei tee mitään muuta, kun etsiskelee toisten kosmeettisia " virheitä" ...
kun on matkarahatkin hankittuna. On vähän liian kalpean oloinen sälli.
johon tulee luomia. Vaikka leikattais pois, uusi tulee. Eivät mun mielestä luomet edes rumenna ihmistä. Pisamat ja luomet ovat ihan jees - finnit ei.
ei mua ainakaan haittaa Arin luomet, en ole muuten edes huomannut kuin kaksi poskessa - onko niitä enemmän?
jossain lehdessä Arin kaverit hehkuttivat, että Arin voittorahat ryypätään baarikierroksella, joka kestää siihen asti, että rahat ovat loppu. Että näin.
Ja olihan ari annaa päätä pidempi kun seisoivat vierekkäin...
vaikka itsekkin kyllä aiemmin luulin aria paljon lyhyemmäksi...
tietenkin ehkä vaikutelma siitä, kun se pitkä Meurman oli mukana kisassa, niin muut näytti nii....iin lyhyeltä. Tukan leikkuu kyllä voisi kannattaa.
Vähän voisi voittorahoistaan laittaa vaikka personal traineriin ja salille pääsylippuihin. Samalla hintelä vartalo saisi vähän ryhtiä lihaksista.
hankkimaan lisää luomia ja melanooma??
Kaverilla taitaapi olla vaan sellainen ihotyyppi, että ei rusketu vaan palaa jossain sekunnissa. Ja ilmeisesti myös ilmestyy noita luomiakin helposti.
Eli en ymmärrä teitä, miksi ihmeessä pitäisi korventaa itsensä sairaaksi??
Ja on 180 senttinen kundi. Eli mielestäni aika jees pituinen.
Hävetkää te möykkääjät!
Kundi osaa sentäs laulaa ku kunnonmies!
Sanoi sen jälkeen, että on Annaa hieman pidempi ja johan se jo näkee, että on ehkä joku 170-senttinen.
Juontajista Jani on livenäkin tosi pitkä, Ellenkin on entinen missi ja siis missin mittainen ja käyttää tietty kunnon korkoja. Kuvissa Ari on about Ellenin mittainen ja Jania lyhyempi, et ihan hyvin voi pitää paikkansa tuo hänen ilmoittamansa mitta.
Ei sillä että sillä mulle olis merkitystä, ei tarvi sääriluiden pidennysleikkaukseen mennä vaikka olis lyhyempikin :)
katsokaapas noita Iltiksien kuvia, joissa se seisoo ja halailee Annan kanssa odottaessaan voittajan julistamista, on Annaa yli päätä pidempi. Ja Annalla siis ainakin 7 cm:n korkoiset kengät (yhdessä kuvassa näkyi selvästi..:-).
Ja onhan sillä sällillä melko pitkät jalat suhteutettuna muuhun kroppaan... Yleensä lyhyillä ihmisillä tuppaa olemaan lyhyet jalat (persjalkaisia...).
Ap saisi leikkauttaa aivonsa