Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan seksi

Vierailija
29.08.2025 |

Hei, olen raskaana noin puolessa välissä nyt, ensimmäinen lapsi tulossa. 

Kysyisin onko muilla raskaus vaikuttanut seksi haluihin miten?

Mulla tällä hetkellä on tilanne ettei mikään riitä, koko ajan se on mielessä ja koko ajan tekee mieli. Alku raskauden aikana oli joitakin hetkiä ettei tehnyt yhtään mieli ja nyt toinen ääripää. Olen aina ollut melko halukas, mutta ei todellakaan oo ollut tämmöistä koskaan. On kokeiltu varmasti ihan kaikkea mitä mieleen tulee...

Miten muilla äideillä tai äidiksi tulevilla? 

Ja enemmän arvostaisin niitä asiallisia kommentteja!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut haluihin, mutta lääkäri kielsi harrastamasta, koska oli keskenmeno taustalla ja siinäkin raskaudessa riski. Eli reilu 9kk selibaatti. Pakko oli opetella tykkäämään suihinotoista, koska muuten olisi ollut pakko päästää mies käymään jonkun muun luona.

Vierailija
2/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli samalainen kun ap. Seksiä jatkuvasti liki päivittäin heti kun alettiin tekemään lasta ja koko raskausajat. 4 lasta ja raskausajat yhtä juhlaa. Vaimonkin mielestä hänen parasta aikaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuttanut haluihin, mutta lääkäri kielsi harrastamasta, koska oli keskenmeno taustalla ja siinäkin raskaudessa riski. Eli reilu 9kk selibaatti. Pakko oli opetella tykkäämään suihinotoista, koska muuten olisi ollut pakko päästää mies käymään jonkun muun luona.

Hauska kuinka ihmiset on erilaisia. Toiset antaa kakkoseen ja ottaa paljon suihin raskaana, tai sitten menkkojen aikana. Itse päästäisin päästänyt muualle.

Vierailija
4/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta saaneena voin sanoa että ihan hullua aikaa. Mutta ehdottomasti parasta aikaa. Ekan raskauden aikana piti opetella itsetyydytys, kun mies oli töissä ja toisen raskauden aikana piti tilata leluja, onneksi kolmannen raskauden aikana mies oli enemmän kotona. 

Yhden kerran ennen raskauksia olin kokeillut peppu seksiä, mutta sitten tuli opittua sekin perusteellisesti..

Vierailija
5/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo täysin haluton koko raskaus ajan... Tasan ei käy onnen lahjat...

Vierailija
6/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos ystäväparin raskaudet ovat liki samaan aikaan, on aivan ihanaa, jos pääsee yhtymään lainapuolison kanssa, joka odottaa miehensä lasta.  Kynis.mi

Vierailija
7/9 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen nautinnollista on, kun lainapuoliso raskauden lopuilla on kontallaan, työntää vittuaan takaapäin ja ottaa lainamiehen paljaan kyrvän turvonneeseen paljaaseen vittuunsa.  Kynis.mi 

Vierailija
8/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerran on pullat uunissa niin silloin ei enää seksiä tehdä! Varsinkin loppuaikana koska miehen penis voi osua sitä kohdussa olevaa vauvaa päähän ja sitä ei kukaan halua

Vierailija
9/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen miehen taidot pitää ylläpitää. Sovi jonkun hyvän ystäväsi kanssa, että antaa miehesi panna raskautesi aikana ainakin pari kertaa viikossa.