Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotuksia avioliitolta

Vierailija
29.08.2025 |

Millasia odotuksia sinulla on avioliitolta ja tulevalta puolisoltasi? Vastauksia mielellään niiltäkin joilla avioliitto tai edes suhde ei ole tällä hetkellä ajankohtainen.

Mainitse myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (223)

Vierailija
101/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan seksiä ja rakkautta. Huomioimista ja hyvänä pitämistä, elämän jakamista toisen kanssa. Yhdessä ei tarvitse olla jatkuvasti mutta haluan aitoa kumppanuutta.

Jos olet nainen saat noista kaikki. Jos olet mies saat jakaa elämäsi naiselle etkä muuta.

Vierailija
102/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö se DI nainen vois maksaa hoitsun kulutusunelmat? Miksi miehen pitäis ne maksaa?"

Sama vastaus miespuoliselle kysyjälle: Mars tekemään itse asioille jotain.

Miehethän niitä tekeeki mutta pitäs vielä jonku köyhän hoitsun elämäki maksaa.

Vinkki sulle: älä ota hoitsua, jos haluat hyväpalkkaisen naisen.

En oo ottamassa mitää naista kun paremmin menee sinkkuna eikä tartte toisten kulutusunelmia maksella kuin verojen kautta.

Tuo on sitten kaksipiippuinen juttu, että onko ihmisten pitäminen työkykyisinä tuottavaa vai ei. Tai uusien työntekijöiden kasvattaminen. Näyttäis yhteiskunta vähän sakkaavan, kun ei kukaan noita hommia haluais tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan seksiä ja rakkautta. Huomioimista ja hyvänä pitämistä, elämän jakamista toisen kanssa. Yhdessä ei tarvitse olla jatkuvasti mutta haluan aitoa kumppanuutta.

Jos olet nainen saat noista kaikki. Jos olet mies saat jakaa elämäsi naiselle etkä muuta.

Mä oon vissiin pelannu korttini huonosti, kun mä käyn kyllä töissä ja maksan puolet talouden menoista. Omistan myös puolet.

N30

Vierailija
104/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole maininnut lapsia ja omaa perhettä.

Se on toissijainen asia avioliitossa. Jos avioliitto perustetaan lapsikärjellä se tekee koko asetelmasta hyväksikäyttävän (= tarvitsen sinua jotta voin saada tämän kolmannen ihmisen). Tämä ei ole avioliitto. Avioliitto = haluan sitoutua sinuun ikuisuudeksi ja mitä ympärillämme tapahtuu on toissijaista. 

En itse lähtisi edes treffeille miehen kanssa joka johtaa lapsikärjellä. Vuokrapilluja saa ukrainasta, ja nainen ei tarvitse miestä saadakseen lapsen, kun siemenkauppa käy. 

Ei miehet lapsikärjellä lähekkää kun ne on naisten juttuja. Minuutti hinnoteltu pillu onki parempi ja halvempi ko avioliitossa saatu.

Lastentekoon tarvitaan molemmat, ei ole m

Lapsen tekemiseen tarvitaan siemen mieheltä ja yksi mies voi tuottaa vaikka 10 000, 20 000 siementä. Se ei siis ole mikään "yhteinen projekti", vaan käytännössä nykypäivänä miehet loisivat siinä. Naisella on paljon suurempi rooli sekä lapsen tuotannossa että hoivaamisessa ihan biologiansa vuoksi. Tästä syystä on miehen vastuulla huolehtia enimmäkseen perheen toimeentulosta. 

Jos mies ei hyväksy tätä todellisuutta, niin kiertäisin tällaisen miehen todella kaukaa. Ei varmasti ole ainoa asia, missä yrittää ratsastaa ja hyötyä naiseudesta ja naisen kehosta ilman, että kantaa omaa korttaan kekoon. Näitä kauhutainoita riittää, missä lääkärit tekevät naisesta hakkelusta ja mies ei suostu maksamaan edes puolia naisen sairaalalaskuista, sillä 50/50. Tuo on kirjaimellista naisen pahoinpitelyä ja seksuaalista hyväksikäyttöä.

Siinä ei sinänsä ole mitään uutta, että maailma on täynnä pahoja miehiä. Mutta tässä ketjussa puhutaan avioliitosta.

Vierailija
105/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö se DI nainen vois maksaa hoitsun kulutusunelmat? Miksi miehen pitäis ne maksaa?"

Edelleen: Tervetuloa valintojen maailmaan. :D

Osaatko lukea? Yks hoitsunainen haluaa miehen että vois elää kuluttaen ja DI nainen maksaa ite juttunsa. Miksi mun miehenä pitäis tähä osallistua, antaa ton DI naisen maksaa sen hpitsun kuluttamiset.

Di naisella on myös vapaus tehdä omat valintansa. :)

Vierailija
106/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on avioliitossa karmaiseva. Mutta joku täytyy vierellä olla. Ja eihän yksinään kannata omakotitaloa hankkia. 

Miksei kannata? Mä ainaki tykkään mun omakotitalosta jonka rakennutin itselleni. Tilaa riittää kaikkeen kivaan eikä tartte naapureiden ääniä kuunnella.

M41

Mäkin haluaisin, mutta pankista sanovat, ettei vielä palkka ja pääoma riitä rakennuslainaan.. Pääomaa n. 80 000€ ja peruspalkka yli 4 tonttua. :(

Jos sulla ei oo varaa ni sit ei maha mitään. Mulla on ja siksi nautinkin tästä kodista.

Mahtaa sen verran, että täytyy yrittää tienata lissää rahulia ja kehittää itseään lisää.

Vierailija
107/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ottamassa mitää naista kun paremmin menee sinkkuna eikä tartte toisten kulutusunelmia maksella kuin verojen kautta.

Tuo on sitten kaksipiippuinen juttu, että onko ihmisten pitäminen työkykyisinä tuottavaa vai ei. Tai uusien työntekijöiden kasvattaminen. Näyttäis yhteiskunta vähän sakkaavan, kun ei kukaan noita hommia ha

Elu sun mielestä miehiä pitäs pakottaa naimisiin köyhien hoitsujen kanssa koska muuten kukaa ei tekis niitä hommia? Ja mitäs ne miehet tästä sitte sais?

Vierailija
108/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka osaa oikein pelata korttinsa, pärjää parhaiten nykypäivän parisuhdemarkkinoilla. Usein äidit jo opettaa ja valmentaa näitä! Näin asiat hoidetaan paremmissakin piireissä.

Vierailija
109/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elu sun mielestä miehiä pitäs pakottaa naimisiin köyhien hoitsujen kanssa koska muuten kukaa ei tekis niitä hommia? Ja mitäs ne miehet tästä sitte sais?"

Mistä hemmetistä tällasen pieraisit? :D

En oo todellakaan sanonut noin.

Vierailija
110/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole maininnut lapsia ja omaa perhettä.

Tämä on mielenkiintoista kyllä. Olen yksi ketjuun vastannut, ja itse en erityisemmin halua lapsia. Myöskin seksi on ihan toissijainen juttu, olen elänyt vuosia ilman sinkkuna täysin tyytyväisenä, Satisfyer sanoo välillä sur-rur, mutta se riittää mulle mainiosti. Ehkä tuo on iso syy miksi en ole vakituisemmin pariutunut koskaan, että mä en oikeastaan halua niitä asioita, joiden takia perinteisesti parisuhteisiin on menty, lapsia ja seksiä. Molemmat olisi ok jos sopiva mies löytyy ja tilanne sopiva, mutta en nyt niitä ihmeemmin kaipaa. Mun kaipuut parisuhteelta on enemmän kaveruus-tyyppisiä, haluaisin elämänkumppanin jonka kanssa käydä syviä keskusteluja ja yhdessä seikkailla läpi elämän.

Niin, nämä ovat asiiota, missä mies hyötyy riistosuhteesta naiseen. Naisen tarjoamalla seksillä kun on markkinahinta ja se siemenen ja lapsen kasvattelukin on aikaa vievää, kallista ja kuluttavaa puuhaa. Siksi moni mies haluaa suhteen, missä nainen antaa miehelle näitä asioita, mutta mies ei sitten tuokaan pöytään yhtään mitään, muuta kuin ehkä juuri ja juuri pysyy hoodeilla sen aikaa, että lapsi ei enää tarvitse välittömästi äitiään. 

Sitä voi miettiä onko tässä kyse siitä, mikä avioliiton perimmäinen tarkoitus on vai onko se vaan avioliito-konseptin ja naisen r aiskaamista omaksi hyödyksi.

Ihanaa, että naiset katselevat näitä juttuja nykyään sen kautta, mitä he itse haluavat ja kuuluuko pee-nis tai miehen siemen niihin. 

Jos miestä rakastaa, voi rakastaa myös tämän lasta. Mutta jos mies rakastaa naista, miksi hän haluaisi kuluttaa naisen kehon loppuun spermallaan ja lapsillaan, ja tuottaa maailmaan lisää itseään? Eikö se ole itserakkautta? Tästä ei ole avioliitossa kyse.

Vierailija
111/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka osaa oikein pelata korttinsa, pärjää parhaiten nykypäivän parisuhdemarkkinoilla. Usein äidit jo opettaa ja valmentaa näitä! Näin asiat hoidetaan paremmissakin piireissä.

Eli siis miten tarkalleen ottaen?

Vierailija
112/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oo ottamassa mitää naista kun paremmin menee sinkkuna eikä tartte toisten kulutusunelmia maksella kuin verojen kautta."

Sä et vissiin tykkää sun työstä? :)

Vierailija
113/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ihan epäselvä ja ikä on vain numeroita

Vierailija
114/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elu sun mielestä miehiä pitäs pakottaa naimisiin köyhien hoitsujen kanssa koska muuten kukaa ei tekis niitä hommia? Ja mitäs ne miehet tästä sitte sais?"

Mistä hemmetistä tällasen pieraisit? :D

En oo todellakaan sanonut noin.

Eihän kukaan naistakaan pakota "verorahoilla loisivan" poliisin tai mieshoitsun kanssa yhteen. Ihan kummallinen veto toi. :D

Vierailija
115/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi missä toteuttavat kutsumustaan veronmaksajien rahoilla, on puolustusvoimat.

Vierailija
116/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi missä toteuttavat kutsumustaan veronmaksajien rahoilla, on puolustusvoimat.

Pv ja hoitoala sopivat yheen erinomaisesti. Toiset harjoittavat tappamista ja toiset "parantamista", molemmat tosin melko kehnoin tuloksin.

Vierailija
117/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, avioliittohan on juridinen sopimus, joka on kaikille tavallaan sama. Eroa on siinä, että toisilla on avioehto ja toisilla ei. Useimmiten aviopuolisot ovat myös parisuhteessa keskenään, ja parisuhteelta (riippumatta siitä ollaanko naimisissa) odottaisin tietysti molemminpuolista rakkautta ja uskollisuutta. Ja ylipäätään sellaista keskenään toimeen tulemista, jota toivon muiltakin ihmissuhteilta. Siitä, miten yhteiselämä olisi järjestetty ja mitä asioita tehtäisiin yhdessä, en osaa mitään erityistä sanoa. Pääasia, että saisi olla yhdessä sen ihmisen kanssa, jota rakastaa.

Vierailija
118/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sitten kaksipiippuinen juttu, että onko ihmisten pitäminen työkykyisinä tuottavaa vai ei. Tai uusien työntekijöiden kasvattaminen. Näyttäis yhteiskunta vähän sakkaavan, kun ei kukaan noita hommia ha

Tosiasiassa kukaan yhteiskunnassa ei ole koskaan toimeton tai työtön per se. On toki puusilmiä ja i diootteja, jotka kieltäytyvät näkemästä toisten arvoa ja yrittävät pakottaa heitä tehtäviin, jotka eivät heidän luonnolleen ja funktiolleen sovi. Esim. yrittää pakottaa naista jakamaan lehteä keskellä yötä tai jotain yhtä sairasta ja absurdia.

Luonto on rakentanut yhteiskunnan tietynlaiseksi ja ihmiset hakevat koko ajan paikkaansa tämän luonnon järjestyksen mukaisesti. Kapitalisteilla ja yrittäjillä on oma pikku pyramenttivisionsa, mutta luonto ei ole pyramentti vaan ennemminkin ympyrän muotoinen organismi. 

Vierailija
119/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mielikuva siitä että puolisoni kanssa saamme yhdessä rakentaa kotia, matkustella, harrastaa ja käydä vaelluksilla. Yhteiset koti illat sohvalla takkatulen lämmössä kirjaa lukien puolison kainaloon käpertyneenä. Lisäksi tietäisin että joku minua aina odottaa kotiin ja pitää minusta huolta jos olen ollut ulkona kavereiden kanssa ja aamulla kotiin tullessa on pää kipeänä. 

N21

Naiivit odotukset, totuus on toinen. ei millään pahalla.

Vierailija
120/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En oo ottamassa mitää naista kun paremmin menee sinkkuna eikä tartte toisten kulutusunelmia maksella kuin verojen kautta."

Sä et vissiin tykkää sun työstä? :)

Töissä käydään rahan takia, ei siitä tykätä. Mun aikaa menee mutta saan rahaa tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän