Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotuksia avioliitolta

Vierailija
29.08.2025 |

Millasia odotuksia sinulla on avioliitolta ja tulevalta puolisoltasi? Vastauksia mielellään niiltäkin joilla avioliitto tai edes suhde ei ole tällä hetkellä ajankohtainen.

Mainitse myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (223)

Vierailija
81/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ettei ole väkivaltaa eikä mustia silmiä kuten ensimmäisessä liitossa. Olen työttömänä, joten tuki ja turva olisi tervetullut. Sitä Odotan.

N39

Vierailija
82/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan päästä tästä yksin pärjäämisestä pienessä vuokrakuutiossa. Ei mulla oo varaa koskaa tehä mitää kivaa. Jos olis puoliso niin vois sisustaa ja käydä lomareissuilla ja ulkona syömässä. Koiranki vois hankkia sitten kun olis joku joka sitä ulkoiluttais aamusin.

N29

Onpa tätä kovasti alapeukutettu. Minusta pointti on kyllä ihan validi, että monella yksinasuvalla on taloudellisesti aika tiukkaa, ja henkisestikin aina vaan yksin pärjääminen voi olla tosi raskastsa. Joku nainen tässä ketjussa sanoi kouluttautuneensa DI:ksi jotta pystyisi hyvin yksin elättämään itsensä, mutta jos oma kiinnostus on enemmänkin vaikka hoitoala, niin voi olla aika kurjaa elämä jos väkisin vastoin kaikkia kiinnostuksiaan ja taipumuksiaan menee tekniselle alalle vain että tienaisi tarpeeksi elääkseen yksin mukavasti. Ja kun niitä h

Valitettavasti monet ei tiedä, millainen taloudellinen itsetuho on kouluttautua sote-aloille. 2000 tonnia tuntuu yläasteikäiselle isolta rahalta. Realisoituu vasta aikuisena, että eihän sillä elä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on avioliitossa karmaiseva. Mutta joku täytyy vierellä olla. Ja eihän yksinään kannata omakotitaloa hankkia. 

Miksei kannata? Mä ainaki tykkään mun omakotitalosta jonka rakennutin itselleni. Tilaa riittää kaikkeen kivaan eikä tartte naapureiden ääniä kuunnella.

M41

Vierailija
84/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan päästä tästä yksin pärjäämisestä pienessä vuokrakuutiossa. Ei mulla oo varaa koskaa tehä mitää kivaa. Jos olis puoliso niin vois sisustaa ja käydä lomareissuilla ja ulkona syömässä. Koiranki vois hankkia sitten kun olis joku joka sitä ulkoiluttais aamusin.

N29

Onpa tätä kovasti alapeukutettu. Minusta pointti on kyllä ihan validi, että monella yksinasuvalla on taloudellisesti aika tiukkaa, ja henkisestikin aina vaan yksin pärjääminen voi olla tosi raskastsa. Joku nainen tässä ketjussa sanoi kouluttautuneensa DI:ksi jotta pystyisi hyvin yksin elättämään itsensä, mutta jos oma kiinnostus on enemmänkin vaikka hoitoala, niin voi olla aika kurjaa elämä jos väkisin vastoin kaikkia kiinnostuksiaan ja taipumuksiaan menee tekniselle alalle vain että tienaisi tarpeeksi elääkseen yksin mukavasti. Ja kun niitä h

Kannattaa nyt tosiaan sisäistää tämä, että kaikkein paskimmat palkat on niillä aloilla, jotka ovat meille elintärkeitä, kuten alkutuotanto ja hoivatyöt. 

Isoimmat massit pyörii viihteessä. Ihminen on hedonisti, jolle puhdas vesi, ruoka ja hoiva ovat itsestäänselvyyksiä, jotka eivät saa mitään maksaa. 

Vierailija
85/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko 'vanhuksia' jotka haluaisivat lopulta mennä naimisiin jossain ohjelmassa 'Ensi treffit alttarilla' ja viettää loppuelämä yhdessä?

Jätä tuo huomiohakuinen "tosi"-tv pois niin löytyy varmasti halukkaita.

Vierailija
86/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö se DI nainen vois maksaa hoitsun kulutusunelmat? Miksi miehen pitäis ne maksaa?"

Sama vastaus miespuoliselle kysyjälle: Mars tekemään itse asioille jotain.

Miehethän niitä tekeeki mutta pitäs vielä jonku köyhän hoitsun elämäki maksaa.

Vinkki sulle: älä ota hoitsua, jos haluat hyväpalkkaisen naisen.

Vierailija
87/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö se DI nainen vois maksaa hoitsun kulutusunelmat? Miksi miehen pitäis ne maksaa?"

Edelleen: Tervetuloa valintojen maailmaan. :D

Vierailija
88/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki sulle: älä ota hoitsua, jos haluat hyväpalkkaisen naisen.

En oo ottamassa mitää naista kun paremmin menee sinkkuna eikä tartte toisten kulutusunelmia maksella kuin verojen kautta.

Vierailija
89/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko 'vanhuksia' jotka haluaisivat lopulta mennä naimisiin jossain ohjelmassa 'Ensi treffit alttarilla' ja viettää loppuelämä yhdessä?

Mieleeni tulee eräs pariskunta, jonka toinen osapuoli on saattanut olla hieman 'lapsijulkkis' tietyllä asuntoalueella Hesassa ja toinen ainakin omalla 'tontillaan'. Sen vuoksi tositeevee voisi olla sopiva.

Vierailija
90/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: Tervetuloa valintojen maailmaan. :D

Osaatko lukea? Yks hoitsunainen haluaa miehen että vois elää kuluttaen ja DI nainen maksaa ite juttunsa. Miksi mun miehenä pitäis tähä osallistua, antaa ton DI naisen maksaa sen hpitsun kuluttamiset.

Vierailija
91/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio mennä avioon, vaikka joskus kumppanin löytäisin. Niin monet tarinat kuullut ja lukenut siitä, miten pahimmillaan jo muutaman kuukauden sisään toinen on pettänyt tai viheltänyt pelin poikki. Ei se ole mikään taikasidos joka vahvistaa suhteen tai tekee rakkaudesta jotenkin todellisempaa. 

Kaikki eronneetkin ovat varmasti hokeneet this is the one, tämä on se oikea! Elämäni rakkaus! Kunnes ei ollutkaan. 

Vierailija
92/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava löysi puolison aikoinaan napakympistä ja ovat edelleen onnellisen oloisina yhdessä. Joskus todellisuus on tarua ihmeellisempää, kunhan vain uskaltaa, ilman liian suuria ennakkoluuloja tai odotuksia.

Vierailija
93/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, maahanmuuttajat tekee ne hommat kohta niin ei tarvi enää naisia syyttää hoivatyön tekemisestä. :)

Vierailija
94/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleeni tulee eräs pariskunta, jonka toinen osapuoli on saattanut olla hieman 'lapsijulkkis' tietyllä asuntoalueella Hesassa ja toinen ainakin omalla 'tontillaan'. Sen vuoksi tositeevee voisi olla sopiva.

No siellä etelän perähikiällä on muutenki sekopäitä

Vierailija
95/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti monet ei tiedä, millainen taloudellinen itsetuho on kouluttautua sote-aloille. 2000 tonnia tuntuu yläasteikäiselle isolta rahalta. Realisoituu vasta aikuisena, että eihän sillä elä.

Oho piti kirjottaa 2 tonnia :D:D

Vierailija
96/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio mennä avioon, vaikka joskus kumppanin löytäisin. Niin monet tarinat kuullut ja lukenut siitä, miten pahimmillaan jo muutaman kuukauden sisään toinen on pettänyt tai viheltänyt pelin poikki. Ei se ole mikään taikasidos joka vahvistaa suhteen tai tekee rakkaudesta jotenkin todellisempaa. 

Kaikki eronneetkin ovat varmasti hokeneet this is the one, tämä on se oikea! Elämäni rakkaus! Kunnes ei ollutkaan. 

No en minä ainakaan. Menin naimisiin koska lapsi syntyi, oikiasti olisin halunnu jatkaa sinkkuna. Ero tuli myöhemmin kun nainen ei jaksanukkaan lasta ja jätti sen mulle.

Vierailija
97/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on avioliitossa karmaiseva. Mutta joku täytyy vierellä olla. Ja eihän yksinään kannata omakotitaloa hankkia. 

Miksei kannata? Mä ainaki tykkään mun omakotitalosta jonka rakennutin itselleni. Tilaa riittää kaikkeen kivaan eikä tartte naapureiden ääniä kuunnella.

M41

Mäkin haluaisin, mutta pankista sanovat, ettei vielä palkka ja pääoma riitä rakennuslainaan.. Pääomaa n. 80 000€ ja peruspalkka yli 4 tonttua. :(

Vierailija
98/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho piti kirjottaa 2 tonnia :D:D

Eiköhä kaikki tajunnu mitä tarkotit. Muutama ìdiootti noista vain napisee

Vierailija
99/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Mäkin haluaisin, mutta pankista sanovat, ettei vielä palkka ja pääoma riitä rakennuslainaan.. Pääomaa n. 80 000€ ja peruspalkka yli 4 tonttua. :(

Jos sulla ei oo varaa ni sit ei maha mitään. Mulla on ja siksi nautinkin tästä kodista.

Vierailija
100/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan seksiä ja rakkautta. Huomioimista ja hyvänä pitämistä, elämän jakamista toisen kanssa. Yhdessä ei tarvitse olla jatkuvasti mutta haluan aitoa kumppanuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan