Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä vaikea olla uskollinen

Vierailija
28.08.2025 |

Olin vähällä mennä deittisivulta löydetyn naimisissa olevan miehen kanssa treffeille. Jänistin ja ghostasin viime hetkellä. 

Muutama viikko sitten menin sänkyyn 20 vuotta nuoremman työkaverin kanssa. Itse 40+. Menisin uudelleen jos vain vihjaisisi.

Pari muuta tyyppiä flirttailee ja minä vastaan. Ennen olin ujo. 

Onko tämä jotain vaihdevuosien alun hormonihuurua? Suhteessa 7 vuotta ja omaa miestä en halua yhtään.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule vaikea sanoa. Ehkä vain olet sen tyyppinen.

Vierailija
2/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule vaikea sanoa. Ehkä vain olet sen tyyppinen.

En ole ollut tähänastisessa elämässäni. Siksi ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esivaihdevuodet selkeästi. Hormonit huutaa viimeisillä voimillaan, saat neljänkympin kriisin ja nussit ympäriinsä.

Onko kokemusta?

Vierailija
4/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esivaihdevuodet selkeästi. Hormonit huutaa viimeisillä voimillaan, saat neljänkympin kriisin ja nussit ympäriinsä.

Mitä se haittaa?

Vierailija
5/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomania? 

Vierailija
6/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta?

On. Netti täynnä vastaavia tarinoita.

Sama tapahtuu muuten miehillekin. Neljänkympin kriisissä viimeistään pettävät. Hurjimmat jättävät perheensä ja lähtevät salarakkaan matkaan munansa johdattelemina. Jotkut ostavat moottoripyörän.

Vierailija
7/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypomania? 

Kuinka kauan se voi kestää?

Vierailija
8/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Ehkä etsit uutta miestä ja vipinää muutenkin. Vai aiotko pelata monta korttia yhtä aikaa ja oma mies roikkuu siinä sivussa.

Vierailija
9/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta?

Sama tapahtuu muuten miehillekin. Neljänkympin kriisissä viimeistään pettävät. Hurjimmat jättävät perheensä ja lähtevät salarakkaan matkaan munansa johdattelemina. Jotkut ostavat moottoripyörän.

Kyllä ihmistä ohjaavat muutkin tekijät kuin hormonit. Kuten esimerkiksi moraali.

Sinänsä huvittavaa kertoa, että on vaikeaa olla uskollinen, jos on jo pettänyt. Silloin ei ole uskollinen, eli vaikeuskin poistuu.

Vierailija
10/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikea olla uskollinen? Olet jo ollut uskoton. 

Vierailija
11/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku persoonallisuutta muuttava aivokasvain. 

Mäkin käyn hormonaalisista syistä kuumana milloin kehenkin, mutta ei ole siltikään mitään ongelmaa olla hyppimättä sänkyyn kenenkään kaa. 40+ minäkin.

Vierailija
12/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypomania? 

Minulla kuukausia ja oli aikamoista hurjastelua. Ajattelin, että kaikki haluaa panna minua ja myöskin ilahtuvat kun silmäilen. Flirttailin armottomasti. En onneksi käytä alkoa, muuten olisi voinut käydä huonosti.

Nyt en oikein tiedä kuka tuo akka oli joka noin käyttäytyi 🤷😑

Vierailija
13/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypomania? 

Minulla kuukausia ja oli aikamoista hurjastelua. Ajattelin, että kaikki haluaa panna minua ja myöskin ilahtuvat kun silmäilen. Flirttailin armottomasti. En onneksi käytä alkoa, muuten olisi voinut käydä huonosti.

Ei minun aikaisempi persoonani ymmärtäisi lainkaan 

Ap

Vierailija
14/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta?

Kyllä ihmistä ohjaavat muutkin tekijät kuin hormonit. Kuten esimerkiksi moraali.

Sinänsä huvittavaa kertoa, että on vaikeaa olla uskollinen, jos on jo pettänyt. Silloin ei ole uskollinen, eli vaikeuskin poistuu.

Aiempi moraalini on lentänyt ikkunasta.

Vierailija
15/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä ei ole mitään väärää, mutta siitä ei saa kertoa kenellekään, eikä levittää sukupuolitauteja. Nauti kukoistavasta seksuaalisuudestasi!

Vierailija
16/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Itse maniassa annoin koko naapurustolle, työkavereille ja lopulta ihan kenelle vastaantulijalle vaan jolle kelpasi. Lopulta tuli ero miehestäni ja makasin lataamossa vuoden. Enää ei tee edes mieli seksiä.

Vierailija
17/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypomania? 

Ei minun aikaisempi persoonani ymmärtäisi lainkaan 

Ap

Uskon että olet provo, ja jos et ole epäilen alkavaa mielisairautta tai aivokasvaimesta.

Ei sitä noin vain mennä vieraan kanssa sänkyyn, kyseessä on iso kynnys ja sen myötä olet käytännössä hylännyt jo miehesi. 

Vierailija
18/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tunne. Itse maniassa annoin koko naapurustolle, työkavereille ja lopulta ihan kenelle vastaantulijalle vaan jolle kelpasi. Lopulta tuli ero miehestäni ja makasin lataamossa vuoden. Enää ei tee edes mieli seksiä.

:D

Vierailija
19/127 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'🤷' kuvaketta

käyttänyt ei minulta.

(#15).  

Vierailija
20/127 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset