Onko ok sekoittaa kahta eri pyykinpesuainetta keskenään?
Toinen on tuoksuton ja toinen liian vahvan hajuinen, ajattelin lantrata sitä liian vahvan hajuista hajuttomalla.
Kommentit (26)
Mä sekoitan aina pyykinpesuaineita. Tuoksutonta ja tuoksullista. Haluan jotain tuoksua pyykkiin, mutta ovat liian vahvoja ruoksuja. Enpä ole koskaan huomannut mitään ongelmia. Eri käyttöön tarkoitettuja pesuaineita en koskaan sekoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä sekoitan aina pyykinpesuaineita. Tuoksutonta ja tuoksullista. Haluan jotain tuoksua pyykkiin, mutta ovat liian vahvoja ruoksuja. Enpä ole koskaan huomannut mitään ongelmia. Eri käyttöön tarkoitettuja pesuaineita en koskaan sekoittaisi.
Niinpä. Etikka ei ole pesuaine.
Vierailija kirjoitti:
No en sekottaisi mitään pesuaineita tai siivousaineita keskenään. Pahimmillaan tulee myrkyllisiä kaasuja kuten esim etikkaa ja valkaisuaineita sekoittaessa.
Pyykinpesuaineista kaasuja? En käytä mitään etikkaa tai valkaisuaineita. Mitä hemmetin kaasua tulee jos tavallisia pyykinpesuaineita sekottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en sekottaisi mitään pesuaineita tai siivousaineita keskenään. Pahimmillaan tulee myrkyllisiä kaasuja kuten esim etikkaa ja valkaisuaineita sekoittaessa.
No kuka nyt olisi niin torvi että niitä sekoittaisikaan?
Toinen pesee ja valkaisee, ja toinen laitetaan huuhteluveteen. Laitatko shampoota ja hoitoainetta yhtä aikaa, kun peset hiuksesi?
Jotkut hullut sekoittaa leivonnassa vehnäjauhoja ja kaurajauhoja keskenään.🤪
Vehnäjauho ja kaurajauho ovat aineina keskenään samanlaisia, eivätkä reagoi voimakkaasti keskenään.
Etikka on happo ja valkaisuaine emäs. Muistatko koulun kemiasta mitä tapahtuu kun sekoittaa happoa ja emästä?
Kuka täällä on nyt sekoittamassa etikkaa ja valkaisuainetta?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin juuri Omo coloria. Ja on ihan hirveän voimakas haju, hyi olkoon. Ajattelin ostaa Omo color sensitiveä ja sekoittaa ne.
Vehnäjauho ja kaurajauho ovat aineina keskenään samanlaisia, eivätkä reagoi voimakkaasti keskenään.
Etikka on happo ja valkaisuaine emäs. Muistatko koulun kemiasta mitä tapahtuu kun sekoittaa happoa ja emästä?