Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on paha asia jos mies on kiinnostunut ulkonäöstäsi?

Vierailija
28.08.2025 |

Naiset ei yleensä kerro julkisesti ajatuksistaan , joten sisältöä ei oikein tiedä.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töh, mitä tarkoitat? Totta kai mies saa sanoa, että olen söpö ja ihana, sekä kaunis. Ja muutenkin pitää hyvänään.

Jos mies taas alkaa manageroimaan minua niin lentää ulos kuin leppäkeihäs, sillä sellainen on alistamista ja tiedän kokemuksesta ettei mies kuitenkaan kestä sitä itse, joten turha hakata päätä seinään retardin kanssa. Kasvakoot meressä.

Vierailija
42/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on mielenkiintoista. Kuinka sinä valitset ihmisen kehen tutustut? En puhu deittipalstoista vaan vaikka yöelämässä. Millä perusteella sinä menet tutustumaan ihmiseen jos olet sinkku?"

Eri, mutta mä en ole koskaan aloittanut suhdetta deittipalstoilta tai yöelämästä. Kaikki mun 3 parisuhdetta on alkaneet platonisen kaveruuden kautta, opiskelukaveruus, työkaveruus, harrastuksessa samassa ryhmässä. Ja koska ei ole ollut mitään aietta alunperin seksi- tai parisuhteeseen, toisen ulkonäöllä ei ole ollut tuon taivaallista väliä. Jos toinen on mukava, sitä on kuitenkin voinut ajan kanssa ihastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kiinnostunit muusta minussa.

Mutta sen kauneuden ja ulkonäön eteenhän moni panostaa kaikkensa, eikä siitä sitten oikein enää näe läpi, mitä takana piilee?

Vierailija
44/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on mielenkiintoista. Kuinka sinä valitset ihmisen kehen tutustut? En puhu deittipalstoista vaan vaikka yöelämässä. Millä perusteella sinä menet tutustumaan ihmiseen jos olet sinkku?"

Eri, mutta mä en ole koskaan aloittanut suhdetta deittipalstoilta tai yöelämästä. Kaikki mun 3 parisuhdetta on alkaneet platonisen kaveruuden kautta, opiskelukaveruus, työkaveruus, harrastuksessa samassa ryhmässä. Ja koska ei ole ollut mitään aietta alunperin seksi- tai parisuhteeseen, toisen ulkonäöllä ei ole ollut tuon taivaallista väliä. Jos toinen on mukava, sitä on kuitenkin voinut ajan kanssa ihastua.

Se on hyvä ja hienoa että parisuhde alkaan noin. Ajattelin lähinnä sitä, että suuri osa ihmisistä yrittää ainakin joskus tutustua toisiin lähestymällä myös tuntemattomia. Mikä heidät saa kiinnostumaan toisesta?

Vierailija
45/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet tuntemattoman ihmisen, niin mihin kiinnität hänessä ensimmäisenä huomiota? Luonteeseenko? Vai ehkä kuitenkin siihen ulkonäköön.

Ulkonäköön, mutta huomion kiinnittäminen ei tarkoita kiinnostusta. Tuntuisi tosi oudolta kiinnostua jostakusta vain nähdessään hänet, tai jos joku kiinnostuisi minusta vain nähdessään minut.

Yleensä ihmiset kiinnostuvat ihmisestä josta tietävät edes jotain, edes deittipalstan profiilitekstin verran. Vain pinnallinen ihminen voi kiinnostua pelkästä kuvasta.

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu tai poistuu kun tutustuu toiseen. Olenko vääräss

Tämä on mielenkiintoista. Kuinka sinä valitset ihmisen kehen tutustut? En puhu deittipalstoista vaan vaikka yöelämässä. Millä perusteella sinä menet tutustumaan ihmiseen jos olet sinkku?

Minulla oli pitkä sinkkuaika, jonka aikana tapasin paljon kiinnostavia ihmisiä ravintoloissa, harrastuksissa, työn ja ystävien kautta. Useimmiten niin, että esim jää jonkun kanssa juttelemaan harrastuksen jälkeen ja huomaa että jutut osuu yksiin eikä ulkonäkökään herätä vastenmielisyyttä. Kavereiden illanvietoissa tutustui paljon ihmisiin ja jos joku vaikutti hyvältä tyypiltä niin kyllä sitten alkoi katsoa että hänhän on aika hyvännäköinenkin. Baarissa saattoi alkaa jutella jonkun kanssa baaritiskillä ja jos jutut oli kiinnostavia ja ulkonäkökin miellyttävä niin juttu saattoi jatkua pöydässä. Näin kai ne tutustumiset deittipalstojen ulkopuolella yleensä menee? Ikinä en ole katsonut että onpa tuolla hyvännäköinen ihminen ja menenpä sen takia juttelemaan.

Puolisoni tapasin kuitenkin deittipalstalla. Hän oli lukenut profiilitekstini tarkasti ja kiinnittänyt siinä huomiota pariin juttuun mistä kiinnostus heräsi. Kai se kuvakin sitten miellytti, kun otti yhteyttä, mut kyllä meidän suhde on alusta asti perustunut siihen mitä kaikkea yhteistä meillä olikaan jo heti alkuun, kuin kummankaan ulkonäköön.

Vierailija
46/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että et seurustele ulkonäön kanssa, vaan ihmise, joka asuu ulkonäön sisällä: Sielun ja luonteen kanssa.

Arviolta 80% nuorista naisista satsaa vain siihen ulkonäköön, eikä heitä kiinnosta esittää mitään muuta kuin ulkonäköä.

"miks kaikki näkee vaan mun töröhuulet, kun mä laitan someen vaan 100 lähikuvaa päivässä mun töröhuulista"

T naisen logiikkaa

Vierailija
47/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut vain ulkonäöstäni, lennän pihalle yhteisestä kodistamme heti, kun ulkonäköni huononee. Suhteestamme ei siis tule pitkää. Ehkä hyväkin, koska olenhan hänelle vain kulissien ylläpitoa ja muiden miesten kateelliseksi tekemistä varten hankittu esine, siinä missä auto tai grilli.

Tai ehkä mies lentää pihalle? 

Mies on perheen pää ja asunnon omistaja. 

Suomessa mies ei ole mikään perheen pää. Maksaa kuluista vain puolet, eikä edes kanna päävastuuta kodista eikä lapsista. Mikä perheen pää sellainen on?

PS. Omistusasuminen aina puoliksi, toisen nurkkiin ei lähdetä.

Meillä ainakin on ja ollaan oltu jo 20 vuotta naimisissa. Minun ei tarvitse huolehtia niin monesta asiasta, eikä tuskailla metatöiden kanssa. Eiköhän kaikki saa tehdä niin kuin haluaa. Sinulle asia voi ollla toisin, mutta et voi puhua kaikkien puolesta.

Vierailija
48/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että et seurustele ulkonäön kanssa, vaan ihmise, joka asuu ulkonäön sisällä: Sielun ja luonteen kanssa.

Arviolta 80% nuorista naisista satsaa vain siihen ulkonäköön, eikä heitä kiinnosta esittää mitään muuta kuin ulkonäköä.

"miks kaikki näkee vaan mun töröhuulet, kun mä laitan someen vaan 100 lähikuvaa päivässä mun töröhuulista"

T naisen logiikkaa

Hieno arvio, perustuuko tämä 80% mihin? Instassa seuraamiisi tileihin?

Vierailija
49/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet tuntemattoman ihmisen, niin mihin kiinnität hänessä ensimmäisenä huomiota? Luonteeseenko? Vai ehkä kuitenkin siihen ulkonäköön.

Ulkonäköön, mutta huomion kiinnittäminen ei tarkoita kiinnostusta. Tuntuisi tosi oudolta kiinnostua jostakusta vain nähdessään hänet, tai jos joku kiinnostuisi minusta vain nähdessään minut.

Yleensä ihmiset kiinnostuvat ihmisestä josta tietävät edes jotain, edes deittipalstan profiilitekstin verran. Vain pinnallinen ihminen voi kiinnostua pelkästä kuvasta.

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu tai poistuu kun tutustuu toiseen. Olenko väärässä, mutta eikö deittipalstoillakin ensin huomio kii

Joo ja keskimäärin ok-näköinen mies on luokkaa ilmari eli kerta kaikkiaan täysin parisuhde- tai edes kontaktikelvoton. Jostain syystä miehillä tuntuu olevan niin, että mitä prameampi ulkokuori, sitä mädäntyneempi sisus.

Vierailija
50/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se sinänsä ole, mutta se on, jos on kiinnostunut vain tai ensisijaisesti siitä. Valitettavasti osa miehistä on sellaisia, että kun ne näkee naisen jota seksuaalisessa mielessä haluaa, ajattelu siirtyy alapäähän, eikä ollenkaan mietitä millainen se nainen on ihmisenä. Haluaa vaan sen. Sitten mennään parisuhteeseen, ja vuoden-parin päästä alkaa ruusunpunaiset silmälasit tippua päästä molemmilta, ja toteaa että höh, ei me sovita ollenkaan yhteen persoonallisuuksiltamme, arvoiltamme tai elämäntavoiltamme. Pelkästään ulkonäöstä kiinnostunut on jopa saattanut valehdella ja teeskennellä näissä asioissa saadakseen sen ihanan naisen. Itse jouduin nuorena useammankin kerran näihin tilanteisiin, että vuosi pari suhdetta, ja alkaa paljastua miehen todelliset arvot ja ajatukset, jotka oli ihan eri kuin mitä minun miellyttämisekseni ja hurmaamisekseni oli puhuttu.

Näitä huijarimiehiä on paljon. Kieroimmat jättää sen todellisen luonteensa paljastumisen siihen kunnes on yhteinen laps, asunto ja muutenkin hankalampi erota. Nämä myös itkee vuolaasti erilaisilla alustoilla että ero tuli ihan puskista. Kun on ollut kuin perkele ennen eroa. On se kumma.

Vierailija
51/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kiinnostunit muusta minussa.

Mutta sen kauneuden ja ulkonäön eteenhän moni panostaa kaikkensa, eikä siitä sitten oikein enää näe läpi, mitä takana piilee?

Mitä enemmän panostaa, sitä enemmän haluaa peittää omaa huonoa itsetuntoa. 

Vierailija
52/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ja hienoa että parisuhde alkaan noin. Ajattelin lähinnä sitä, että suuri osa ihmisistä yrittää ainakin joskus tutustua toisiin lähestymällä myös tuntemattomia. Mikä heidät saa kiinnostumaan toisesta?

Tyyli pääasiassa. Se viestii eniten sitä, millaisessa kulttuuripiireissä pyörii, ja sen perusteella voi lukea yhtä sun toista henkilön sielunmaailmasta. Ei komeat kasvot merkitse mitään jos tyyli ja kulttuuriporukka edustaa jotain keskustapuoluetta :D

Vierailija
53/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paha jos mies on kiinnostunut VAIN ulkonäöstä.

Miksi te lisäätte tuota VAIN sanaa. Aloituksessa ei sellaista mainita.

Mutta ymmärrät varmaan että ulkonäöstä kiinnostuminen on nykyään seksuaalista häirintää?

Vierailija
54/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu

Minulla oli pitkä sinkkuaika, jonka aikana tapasin paljon kiinnostavia ihmisiä ravintoloissa, harrastuksissa, työn ja ystävien kautta. Useimmiten niin, että esim jää jonkun kanssa juttelemaan harrastuksen jälkeen ja huomaa että jutut osuu yksiin eikä ulkonäkökään herätä vastenmielisyyttä. Kavereiden illanvietoissa tutustui paljon ihmisiin ja jos joku vaikutti hyvältä tyypiltä niin kyllä sitten alkoi katsoa että hänhän on aika hyvännäköinenkin. Baarissa saattoi alkaa jutella jonkun kanssa baaritiskillä ja jos jutut oli kiinnostavia ja ulkonäkökin miellyttävä niin juttu saattoi jatkua pöydässä. Näin kai ne tutustumiset deittipalstojen ulkopuolella yleensä menee? Ikinä en ole katsonut että onpa tuolla hyvännäköinen ihminen ja menenpä sen takia juttelemaan.

Puolisoni tapasin kuitenkin deittipalstalla. Hän oli lukenut profiilitekstini tarkasti ja kiinnittänyt siinä huomiota pariin juttuun mistä kiinnostus heräsi. Kai se kuvakin sitten miellytti, kun otti yhteyttä, mut kyllä meidän suhde on alusta asti perustunut siihen mitä kaikkea yhteistä meillä olikaan jo heti alkuun, kuin kummankaan ulkonäköön.

En vieläkään ymmärrä millä perusteella sinä aloit jutella jonkun kanssa baaritiskillä? Siksikö vain että hän sattui olemaan siinä? Eikö ulkonäkö tai olemus ratkaissut yhtään? Lukiko miehesi ensin profiilitekstisi ja katsoi sitten vasta kuvaa vai toisinpäin?

Vierailija
55/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T naisen logiikkaa

Hieno arvio, perustuuko tämä 80% mihin? Instassa seuraamiisi tileihin?

Normaalin näköinen nainen ei edes voi pitää profiilia instassa sillä iän 15v jälkeen kaikki yhteydenotot ja seuraukset tulevat 

a. kateellisilta naisilta,

b. vonkaavilta miehiltä.

Jännästi en halua näistä kumpaakaan elämääni.

Vierailija
56/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sinänsä ole, mutta se on, jos on kiinnostunut vain tai ensisijaisesti siitä. Valitettavasti osa miehistä on sellaisia, että kun ne näkee naisen jota seksuaalisessa mielessä haluaa, ajattelu siirtyy alapäähän, eikä ollenkaan mietitä millainen se nainen on ihmisenä. Haluaa vaan sen. Sitten mennään parisuhteeseen, ja vuoden-parin päästä alkaa ruusunpunaiset silmälasit tippua päästä molemmilta, ja toteaa että höh, ei me sovita ollenkaan yhteen persoonallisuuksiltamme, arvoiltamme tai elämäntavoiltamme. Pelkästään ulkonäöstä kiinnostunut on jopa saattanut valehdella ja teeskennellä näissä asioissa saadakseen sen ihanan naisen. Itse jouduin nuorena useammankin kerran näihin tilanteisiin, että vuosi pari suhdetta, ja alkaa paljastua miehen todelliset arvot ja ajatukset, jotka oli ihan eri kuin mitä minun miellyttämisekseni ja hurmaamisekseni oli puhuttu.

Näitä huij

Joo. Samoja ukkoja jotka pahoinoinpitelevät vaimojaan ja lapsiaan, eivät pidä huolta, ja sitten vollaavat kuin mitkäkin uhrit kun joku näistä heittää veivinsä.

Vierailija
57/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vain hienoa, jos ihmiset arvostaisivat enemmän kauneutta itsessään ja muissa. Ja esimerkiksi painosta ja fyysisestä kunnosta pidettäisiin sen takia parempaa huolta. Oltaisiin ylpeitä ulkonäöstä ja panostettaisiin siihen enemmän. 

Ei olisi, monet epäviehättävät ihmiset tuntevat olonsa täysin arvottomiksi, koska nykymaailmassa ulkonäkö on niin suuressa roolissa. Pinnallinen maailma saa ihmiset voimaan pahoin.

Vierailija
58/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paha jos mies on kiinnostunut VAIN ulkonäöstä.

Miksi te lisäätte tuota VAIN sanaa. Aloituksessa ei sellaista mainita.

Mutta ymmärrät varmaan että ulkonäöstä kiinnostuminen on nykyään seksuaalista häirintää?

No onhan se aika läpinäkyvää jos pertti 50v kirjoittaa janina 30v:n kuviin miten ihana ja kaunis nuori nainen tämä on. Vähän vaikea tuota on platoniseksi yhteydenotoksi tulkita edes parhaalla tahdolla :D

Vierailija
59/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T naisen logiikkaa

Jahas ja taas palstanmiehen logiikalla naiset on vain noita töröhuulibimboja, kilttinaisia päin et vilkaisekaan etkä edes laske heitä naisiksi.

Vierailija
60/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisissa että miksi heidän räksyttävä ego estää rationaalisen toiminnan niin tehokkaasti. Ei kaikki ole kiinni ulkonäöstä.

Kerro vauvapalstalla olevasi ikisinkku mies kertomatta olevasi ikisinkku mies.

Olen naimisissa ja vaimo on harvinaisen älykäs. Me ihan yhdessä ollaan ihmetelty miksi nykynaisilla on niin voimakas ego että he tekevät aivan järjenvastaisia asioita ja väittämiä suojellakseen egoaan. Usein haukutaan toisia henkilökohtaisesti keksityillä väittämillä, aivan kuten sinäkin teit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan