Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on paha asia jos mies on kiinnostunut ulkonäöstäsi?

Vierailija
28.08.2025 |

Naiset ei yleensä kerro julkisesti ajatuksistaan , joten sisältöä ei oikein tiedä.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain hienoa, jos ihmiset arvostaisivat enemmän kauneutta itsessään ja muissa. Ja esimerkiksi painosta ja fyysisestä kunnosta pidettäisiin sen takia parempaa huolta. Oltaisiin ylpeitä ulkonäöstä ja panostettaisiin siihen enemmän. 

Vierailija
22/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha vaan luonnollista. Jos on kiinnostunut ainoastaan ulkonäöstä on eri asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi varmaan jo puolisokea mies se sellainen joka minusta kiinnostuisi ulkonäön peruustella.

Vierailija
24/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Miksi se olisi paha asia? Hyvähän se vaan on jos ulkonäkö miellyttää. Uskon kyllä, että minulla on ulkonäön lisäksi muutakin annettavaa, mutta se selviää sitten tutustuessa.

Kyllä minäkin katson ensin ulkonäköä miehessä.

Vierailija
25/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet tuntemattoman ihmisen, niin mihin kiinnität hänessä ensimmäisenä huomiota? Luonteeseenko? Vai ehkä kuitenkin siihen ulkonäköön.

Ulkonäköön, mutta huomion kiinnittäminen ei tarkoita kiinnostusta. Tuntuisi tosi oudolta kiinnostua jostakusta vain nähdessään hänet, tai jos joku kiinnostuisi minusta vain nähdessään minut.

Yleensä ihmiset kiinnostuvat ihmisestä josta tietävät edes jotain, edes deittipalstan profiilitekstin verran. Vain pinnallinen ihminen voi kiinnostua pelkästä kuvasta.

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu tai poistuu kun tutustuu toiseen. Olenko väärässä, mutta eikö deittipalstoillakin ensin huomio kiinnity kuvaan ja sen jälkeen tekstiin?

Vierailija
26/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan että mieheni pitää minua tosi h0ttina. Miksi seurustelisin miehen kanssa, joka ei pidä ulkonäöstäni? 

Muiden miesten mielipiteet ei kiinnosta, enkä halua niitä kuulla.

Vierailija
27/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt edes vähän täytyy kumppaninsa ulkonäöstä pitää. Puolin ja toisin tietenkin. Miten seksikin muka kiinnostaisi jos toinen ei ole omissa silmissä yhtään haluttava?

Vierailija
28/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet tuntemattoman ihmisen, niin mihin kiinnität hänessä ensimmäisenä huomiota? Luonteeseenko? Vai ehkä kuitenkin siihen ulkonäköön.

Ulkonäköön, mutta huomion kiinnittäminen ei tarkoita kiinnostusta. Tuntuisi tosi oudolta kiinnostua jostakusta vain nähdessään hänet, tai jos joku kiinnostuisi minusta vain nähdessään minut.

Yleensä ihmiset kiinnostuvat ihmisestä josta tietävät edes jotain, edes deittipalstan profiilitekstin verran. Vain pinnallinen ihminen voi kiinnostua pelkästä kuvasta.

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu tai poistuu kun tutustuu toiseen. Olenko väärässä, mutta eikö deittipalstoillakin ensin huomio kiinnity kuvaan ja sen jälkeen tekstiin?

Mä näen joka päivä kaupungilla hyvännäköisiä ihmisiä. En mä sen enempää heistä kiinnostu kuin sen hetken kun katson että onpa hyvännäköinen tyyppi ja seuraavassa hetkessä unohdan. Ei se ulkonäkö riitä herättämään sen kummempaa halua tutustua häneen tai muutakaan. Muutenhan sitä juoksisi päivittäin jonkun perässä ehdottelemassa ja todennäköisesti pettymässä. Jos deittipalstalla jollain on näkyvillä pelkkä kuva, niin reaktio on sama. Voi olla hyvännäköinen, mutta ei herätä kiinnostusta koska ei tiedä hänestä mitään.

Vierailija
29/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy?

Onko paha jos mies on kiinnostunut ulkonäöstäsi.... Jos hän näkee sinut ensimmäistä kertaa, niin mistä hän sitten olisi kiinnostunut? 

Energiasta

Vierailija
30/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa naisissa että miksi heidän räksyttävä ego estää rationaalisen toiminnan niin tehokkaasti. Ei kaikki ole kiinni ulkonäöstä.

Vierailija
31/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä elämmekö eri maailmassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset kiinnostuvat ensin toisen ulkonäöistä tai olemuksesta. Sen jälkeen tunne vahvistuu tai poistuu kun tutustuu toiseen. Olenko väärässä, mutta eikö deittipalstoillakin ensin huomio kii

Mä näen joka päivä kaupungilla hyvännäköisiä ihmisiä. En mä sen enempää heistä kiinnostu kuin sen hetken kun katson että onpa hyvännäköinen tyyppi ja seuraavassa hetkessä unohdan. Ei se ulkonäkö riitä herättämään sen kummempaa halua tutustua häneen tai muutakaan. Muutenhan sitä juoksisi päivittäin jonkun perässä ehdottelemassa ja todennäköisesti pettymässä. Jos deittipalstalla jollain on näkyvillä pelkkä kuva, niin reaktio on sama. Voi olla hyvännäköinen, mutta ei herätä kiinnostusta koska ei tiedä hänestä mitään.

Tämä on mielenkiintoista. Kuinka sinä valitset ihmisen kehen tutustut? En puhu deittipalstoista vaan vaikka yöelämässä. Millä perusteella sinä menet tutustumaan ihmiseen jos olet sinkku?

Vierailija
32/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vain hienoa, jos ihmiset arvostaisivat enemmän kauneutta itsessään ja muissa. Ja esimerkiksi painosta ja fyysisestä kunnosta pidettäisiin sen takia parempaa huolta. Oltaisiin ylpeitä ulkonäöstä ja panostettaisiin siihen enemmän. 

Olisi, mutta se on vaikeaa kun kaikki ystävät sanovat että olen just hyvä selkaisenakuin olen. Ulkonäöllisesti olen kuulemma 10, joten miksi pudottaisin painoa?

Vierailija
33/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut vain ulkonäöstäni, lennän pihalle yhteisestä kodistamme heti, kun ulkonäköni huononee. Suhteestamme ei siis tule pitkää. Ehkä hyväkin, koska olenhan hänelle vain kulissien ylläpitoa ja muiden miesten kateelliseksi tekemistä varten hankittu esine, siinä missä auto tai grilli.

Tai ehkä mies lentää pihalle? 

Mies on perheen pää ja asunnon omistaja. 

Suomessa asunnot ja omakotitalot omistetaan puolison kanssa yhteisesti 50/50

En tiedä miten Venäjällä.

Vierailija
34/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut vain ulkonäöstäni, lennän pihalle yhteisestä kodistamme heti, kun ulkonäköni huononee. Suhteestamme ei siis tule pitkää. Ehkä hyväkin, koska olenhan hänelle vain kulissien ylläpitoa ja muiden miesten kateelliseksi tekemistä varten hankittu esine, siinä missä auto tai grilli.

Suomessa mies ei ole mikään perheen pää. Maksaa kuluista vain puolet, eikä edes kanna päävastuuta kodista eikä lapsista. Mikä perheen pää sellainen on?

PS. Omistusasuminen aina puoliksi, toisen nurkkiin ei lähdetä.

Vierailija
35/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa asunnot ja omakotitalot omistetaan puolison kanssa yhteisesti 50/50

En tiedä miten Venäjällä.

Kuinka Venäjä tähän liittyy? Ei kaikki omista. Tiedän monta paria joiden omistussuhde on joku muu.

Vierailija
36/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa mies ei ole mikään perheen pää. Maksaa kuluista vain puolet, eikä edes kanna päävastuuta kodista eikä lapsista. Mikä perheen pää sellainen on?

PS. Omistusasuminen aina puoliksi, toisen nurkkiin ei lähdetä.

Mies on perheen pää koska näin on aina ollut ja näin tulee olemaan. Naisilla on vastuu kodin ylläpitämisestä ja niissä asioissa hän on pomo. Lopullinen vastuu on kuitenkin miehellä ja ilman miestä kaikki romahtaa.

Vierailija
37/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa on ihan hirveää seurustella. Olin tällaisessa suhteessa ja alkuun mua kyllä imarteli kun mies ihaili niin valtavasti ulkonäköäni. Sitten alkoi tulla niitä mikset käytä piilareita kun et näytä hyvältä silmälaseissa ja oot muuten lihonut kun sun käsivarret näyttää vähän paksuilta ja yhyy nyt oot laihtunut liikaa eihän sulla oo enää tissejäkään. 

Koskaan ei oppinut milloin on mun synttärit tai mikä on mun lempiruokaa tai millaisesta musasta pidän. Erotessa tajusin ettei hän tiennyt oikein mitään minusta. Useampi vuosi kuitenkin oltiin yhdessä, luojan kiitos ei enää. Miten tuollaisen kanssa voisi esim vanheta? 

Vierailija
38/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisissa että miksi heidän räksyttävä ego estää rationaalisen toiminnan niin tehokkaasti. Ei kaikki ole kiinni ulkonäöstä.

Kerro vauvapalstalla olevasi ikisinkku mies kertomatta olevasi ikisinkku mies.

Vierailija
39/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sinänsä ole, mutta se on, jos on kiinnostunut vain tai ensisijaisesti siitä. Valitettavasti osa miehistä on sellaisia, että kun ne näkee naisen jota seksuaalisessa mielessä haluaa, ajattelu siirtyy alapäähän, eikä ollenkaan mietitä millainen se nainen on ihmisenä. Haluaa vaan sen. Sitten mennään parisuhteeseen, ja vuoden-parin päästä alkaa ruusunpunaiset silmälasit tippua päästä molemmilta, ja toteaa että höh, ei me sovita ollenkaan yhteen persoonallisuuksiltamme, arvoiltamme tai elämäntavoiltamme. Pelkästään ulkonäöstä kiinnostunut on jopa saattanut valehdella ja teeskennellä näissä asioissa saadakseen sen ihanan naisen. Itse jouduin nuorena useammankin kerran näihin tilanteisiin, että vuosi pari suhdetta, ja alkaa paljastua miehen todelliset arvot ja ajatukset, jotka oli ihan eri kuin mitä minun miellyttämisekseni ja hurmaamisekseni oli puhuttu.

Vierailija
40/96 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hieman ihmetyttää, miten se ulkonäkö tuntuu usein riittävän miehille. Minusta kiinnostuu aika moni mies, enkä ymmärrä, miksei heitä itseään häiritse ettei meillä ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita, arvomme ovat erilaiset ym. Tottakai kiinnostun itsekin komistuksista, mutta kiinnostus loppuu lyhyeen jos totean meidän olevan em. asioissa hyvin erilaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän