Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (307)

Vierailija
61/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette koskettele sitä klitorista? Sehän sen orgasmin tuo, ja parasta silloin kun saa kullia samalla.

Vierailija
62/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette koskettele sitä klitorista? Sehän sen orgasmin tuo, ja parasta silloin kun saa kullia samalla.

Luetko aloituksen uudestaan ja tällä kertaa yritä myös ymmärtää se, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.

Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.

Näin se meni meiläkin jo nuorena. Vaimoni opetti minulla oikean tavan miten hän sai aina yhdynnässä. Alun edestakaisen liikkeen jälkeen kietoi jalat ympärilleni lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. O

Olen homo eikä mun kyllä tarvitse tyydyttää naisia millään tavalla.

Vierailija
64/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi vaikuttaa, nainen voi joko vatkaa tavaraansa mielipuolen lailla, olla liikkumatta lainkaan, tai jotain siltä väliltä.

Ja mitähänmielipuolinen vatkaaminen auttaa?? Olet varmastikkin mies. 

Hieroo oikeasta kohdasta sopivalla rytmillä. 

Kyllä ainakin itse liikutan lantiota silleen kuin parhaalta tuntuu ja puristelen pillulihaksia.

T: Eri

Eihän sen kalun matkaa voi kukaan säädellä, eikä se kalu tosiaankaan tiedä yhtään  mihin sen pitäisikään osua, jos mihinkään. 

Tämä aihe ei muuten ole sinun suurin haasteesi ja ongelmasi.

Vierailija
65/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se emätin on yhä vaan melkoisen tunnoton = siis ei tunne mitään jumalattomia ihania juttuja, joten sen jyystö ei vaan ole juuri monellekkaan tae orgasmista. Sitä varten on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän nautintopisteitä kuin kalussa. Se onkin ainoa ihmisen elin, jonka tarkoitus on ainoastaan tuottaa orgasmeja.

Tämä ongelma on vain naisilla (tai naisoletetuilla), joilla on löysä ja tunnoton pillu.

Vierailija
66/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se emätin on yhä vaan melkoisen tunnoton = siis ei tunne mitään jumalattomia ihania juttuja, joten sen jyystö ei vaan ole juuri monellekkaan tae orgasmista. Sitä varten on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän nautintopisteitä kuin kalussa. Se onkin ainoa ihmisen elin, jonka tarkoitus on ainoastaan tuottaa orgasmeja.

Eikös se mennyt niin, että suurin osa klitoriksesta on piilossa naisen kehossa, ja emättimen kautta pystyy, jos naisen anatomia on sopiva, hieromaan klitoriksen sisäosia. Itse en pidä klitoriksen näkyvään osaan koskemisesta suoraan,  koska se tapahtuu usein ihan liian kovakouraisesti. 

Minulle sopiva asento on ratsastus, jossa voin itse säädellä taajuutta ja osumiskulmaa. Tuosta jyystämisestä, olen aina rakastanut pitkiä yhdyntöjä, parin tunnin jälkeen olen kaukana pilven reunalla heilumassa ihan lähellä isoa o:ta. 

Vierailija
67/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan orgasmin yhdynnässä mutta se ei tule emättimestä vaan klitoriksen näkyvästä osasta. Mun orgasmissa tekniikalla nimenomaan on valtavasti väliä. Peniksen liike ei saa minua laukeamaan vaan miehen lantion liike. Cat-asento on paras, minä päällä toimii myös. Niissä miehen häpykummun liike ja paine tulee juuri oikeaan kohtaan. Laukean nopeasti ja saan peräkkäisiä. 

Emätinorgasmiin en tosiaan osaa ottaa kantaa. En ole koskaan saanut sellaista. Joskin se on pakko sanoa että parhaat ja voimakkaimmat orgasmit saan nimenomaan yhdynnässä joten varmasti sillä on jotain tekemistä myös klitoriksen sisäisten osien kanssa ja sillä stimulaatiolla jonka penis sinne aiheuttaa. 

Vierailija
68/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin edellisellä. Orgasmiin tarvitaan myös klitoriksen ulkoisten osien stimulaatiota jollain tavoin (esim. ratsastaessa häpyluun paine, takaapäin sormet), mutta parhaat orkut tulee yhdynnässä ehdottomasti. Itse arvelen, että g-pisteen lisä on tässä mulle se juttu.

Vierailija
69/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mennyt niin, että suurin osa klitoriksesta on piilossa naisen kehossa, ja emättimen kautta pystyy, jos naisen anatomia on sopiva, hieromaan klitoriksen sisäosia. Itse en pidä klitoriksen näkyvään osaan koskemisesta suoraan,  koska se tapahtuu usein ihan liian kovakouraisesti. 

Minulle sopiva asento on ratsastus, jossa voin itse säädellä taajuutta ja osumiskulmaa. Tuosta jyystämisestä, olen aina rakastanut pitkiä yhdyntöjä, parin tunnin jälkeen olen kaukana pilven reunalla heilumassa ihan lähellä isoa o:ta. 

Eikös suurin osa ihmisen aivoistakin ole pääkopassa, ja siltu monikaa ei osaa niitä käyttää. Ja se klitoris on ihan käsiteltävissä ulkopuolella, luulis olevan helppoa, kuin auton ajokin; saa kääntää pyöriä sisältäpäin!

Vierailija
70/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopiva asento on ratsastus, jossa voin itse säädellä taajuutta ja osumiskulmaa. Tuosta jyystämisestä, olen aina rakastanut pitkiä yhdyntöjä, parin tunnin jälkeen olen kaukana pilven reunalla heilumassa ihan läh

Itse saan suurimman nautinnon klitoriksen sisäisten osien hyväilystä, eli ihan siitä emättimen jyystämisestä. Oma emätin on kaukana tunnottomattasta.

Vierailija
71/307 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy vaikuttamaan. Pitää painaa pohjaan jämäkästi ja vähän pyöräyttää lantiota pohjassa ollessa, ei vaan nopeasti kävästä pohjassa.

Pohjaan asti painaminen sattuu, ei todellakaan aiheuta orgasmia.

Mua ei satu. Me ollaan erilaisia.

Vierailija
72/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy vaikuttamaan. Pitää painaa pohjaan jämäkästi ja vähän pyöräyttää lantiota pohjassa ollessa, ei vaan nopeasti kävästä pohjassa.

Vaimo saanut vain ja ainostaan yhdynnöissä kun pitkä kullini on hieronut voimalla pillun pohjaa pohjaan asti painettuna. Itse asiassa painanut sen sinne itse ja pitänyt siellä lukitelmalla jalat reisieni ympäri. Saanut tai ottanut siten tuhansia kertoja. Ottanut siksi, koska en ole lukittuna voinut itse liikkua ollenkaan. Ei ole kyllä pillun lypsäessä orgasmiin ollut tarvettakaan liikkua. Silkkaa nautintoa. 

Vierailija
73/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen sohvalla haarat levällään polvet vähän koukussa. Pylly ihan sohvan reunalla. Ikään kuin laiskasti istuen. Helpottaa kun ottaa sohvan selkätyynyn pois ja laittaa tilalle pikkutyynyn naiselle niskatueksi.

Mies sohvan edessä polvillaan leveässä haara-asennossa. Vähän kun lätkämolari polkkeiden varassa.

Tuosta pystyy kivasti tikkaamaan yläviistoon kohti g-pistettä. Näkymät miehelle myös mukavat ;). Lantion ja reisien yhteiskoordinatiollaa saa vaikka millaista liikekombinaatiota aikaiseksi. Esim sisääntyöntö pillunsuun yläreunaa hieroen  ja ulosveto alareunaa/ välilihaa pitkin. Tosin vaatii reisiltä hieman jerkkua.

Kun nainen kääntyy noin 90 astetta kyljelleen ja laittaa toisen jalan miehen olkapäällee, niin pääsee työntymään todella syvälle.

Naiset olleet  näistä asentokombinaatioista melko otettuja.

No huh huh! Miss

Kerro vähän itsestäsi niin katsotaan ;)

Vierailija
74/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saanut vain ja ainostaan yhdynnöissä kun pitkä kullini on hieronut voimalla pillun pohjaa pohjaan asti painettuna. Itse asiassa painanut sen sinne itse ja pitänyt siellä lukitelmalla jalat reisieni ympäri. Saanut tai ottanut siten tuhansia kertoja. Ottanut siksi, koska en ole lukittuna voinut itse liikkua ollenkaan. Ei ole kyllä pillun lypsäessä orgasmiin ollut tarvettakaan liikkua. Silkkaa nautintoa. 

Sä olet nyt kaksi kertaa läpissyt nämä samat asiat pelkästään tähän ketjuun. Joko alkais riityää?

Vierailija
75/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ongelma on vain naisilla (tai naisoletetuilla), joilla on löysä ja tunnoton pillu.

Jospa sillä miehellä on  pieni ja ohut pili, mites sitten? Onneksi naisilla on se ulkopuolinen klitoris, joka tuo todella syviä ja upeita orgasmeja.

Vierailija
76/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet nyt kaksi kertaa läpissyt nämä samat asiat pelkästään tähän ketjuun. Joko alkais riityää?

No kappas ,sattuuhan sitä, kun jaksanut kahlata taakse päin. Kertaus on opintojen äiti vai miten se meni. Mutta toisille pitää naida pohjalla saadakseen orgasmit toisilla ilmeisesti ei. 

Vierailija
77/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saanut vain ja ainostaan yhdynnöissä kun pitkä kullini on hieronut voimalla pillun pohjaa pohjaan asti painettuna. Itse asiassa painanut sen sinne itse ja pitänyt siellä lukitelmalla jalat reisieni ympäri. Saanut tai ottanut siten tuhansia kertoja. Ottanut siksi, koska en ole lukittuna voinut itse liikkua ollenkaan. Ei ole kyllä pillun lypsäessä orgasmiin ollut tarvettakaan liikku

Niin. Sä kirjoitit sen saman sepustuksen 29.8.  Kolme päivää sitten! Alkaako seniiliys iskeä?

Vierailija
78/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just todettu dementia ja vahingossa kirjoitin saman jutun kanteen kertaan. Olenkohan mä aiemminkin tehnyt näin? En oikien muista asiaa.

Vierailija
79/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saanut vain ja ainostaan yhdynnöissä kun pitkä kullini on hieronut voimalla pillun pohjaa pohjaan asti painettuna. Itse asiassa painanut sen sinne itse ja pitänyt siellä lukitelmalla jalat reisieni ympäri. Saanut tai ottanut siten tuhansia kertoja. Ottanut siksi, koska en ole lukittuna voinut itse liikkua ollenkaan. Ei ole kyllä pillun lypsäessä orgasmiin ollut tarvettakaan liikku

Tämmöstä se muistisairaan elämä sitten on.

Vierailija
80/307 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teillä on aivan sama miten naidaan. Vaimo ei silti saa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi