Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (492)
TÄMÄ. LUE IDIOT:
Ja jos mies ei saa mua tuntemaan oloani turvalliseksi ja halutuksi, on ihan sama mitä tekee ja millaisen kalun kanssa. En varmasti laukea.
Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuus ei ole olennaista. Kyllä se kulma on tärkeämpi. Kun osuu sopiviin kohtiin orkku on taattu
Ja ne kohdat on missäpäin?
Puhu. Suutele. No kysy. Kysele. Nainen odottaa tätä. Katso silmiin. Puhu haluamisestasi. Suutele. Kysy. Js peenis. Kyl se siitä joskus sullakin.
Mut eii viitsi.
Homo sen on. Reikä kun reikä.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.
Kuulostaa siltä, että sulla on pahat traumat tai olet muuten vaan melkoisen ankea seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain.
NÄIN
Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä.
JOS ON MYKKÄPASKA
Sisään ja ulos vain ja thats it. (2 min) Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään. No mies saa aina. Törkeetä. Eikö mies rakasta eikä välitä lainkaan. Halus vaan pillureiän.
Muutama lanneliike sisään ulos, katselee seinään eikä naiseen, on jossain omissa sfääreissään ja huom täysin yksin. Pari-kolme työntöä ja ruiskaus.
Ei ole rakastelemista eikä merkitse yhtään mitään. Surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tärkeämpiä keskustelunaiheita?
Ei saa puhua kuin maailmanrauhasta ja muusta Tärkeästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.
Saanut mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanut mitä?
Orkun.
Jokainen nainen on erilainen. Jotkut saavat rajulla panemisella, jotkut hitaalla. Kaikkea siltä väliltä.
Naisena vastaan: minulle kaikkein tärkeintä on keskinäinen kemia, kiihko ja se että näkee toisen haluavan sinua. Parhaiten tämä onnistuu suhteessa, jossa luottaa toiseen, ja uskaltaa antautua täysin.
Kalun koolla ei ole minulle juurikaan merkitystä. Olen seurusrellut isokaluisen kanssa, jonka kanssa sain vain todella harvoin, sekä pienemmästä päästä varustetun kanssa, jonka kanssa sain miltei aina. Se on tunnepuolen juttu se. Tämä vain oma panokseni asiaan, meitä naisia on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sulla on pahat traumat tai olet muuten vaan melkoisen ankea seksikumppani.
Vai ankean seksikumppanin voi taasen arvata ihan siitä, että sanoo, ettei siihen kalun kulmaan, menoon tai nopeuteen juurikaan voi nainen vaikuttaa. haha haah.
Mikä ihmeen emätiorgasmi? Se klitorishan sen orgasmin jokatapauksessa tuo, jos on tuodakseen. Seulkoinen klittahan saa tai sitten ei saa kiihoitusta, ja SE riippuu ihan miehen panemisesta. Mies voi esim paneskella ostain kaukaa niin, ettei ollenkaan laskehdi naiseen kiiinni, tai sitten eniin, että on alati siinä hävyssä kiinni pannessan, ehkä vielä hiukan hieroen sitä klittaa. Olettekos tullee edes ajatelleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ankean seksikumppanin voi taasen arvata ihan siitä, että sanoo, ettei siihen kalun kulmaan, menoon tai nopeuteen juurikaan voi nainen vaikuttaa. haha haah.
Viestisi asenne ja sanoma sen vaikutelman antaa. Leikkimielisyys ja ilo yhteisestä nautinnosta loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen emätiorgasmi? Se klitorishan sen orgasmin jokatapauksessa tuo, jos on tuodakseen. Seulkoinen klittahan saa tai sitten ei saa kiihoitusta, ja SE riippuu ihan miehen panemisesta. Mies voi esim paneskella ostain kaukaa niin, ettei ollenkaan laskehdi naiseen kiiinni, tai sitten eniin, että on alati siinä hävyssä kiinni pannessan, ehkä vielä hiukan hieroen sitä klittaa. Olettekos tullee edes ajatelleeksi?
Sinä se et kovin paljoa naisten orgasmeista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on erilainen. Jotkut saavat rajulla panemisella, jotkut hitaalla. Kaikkea siltä väliltä.
Ja kukaan nainen ei osaa sanoin kertoa mistä kohtaa tarkalleen ja miten HÄNESTÄ tuntuu parhaalta.
Toivottavasti edes miehelleen osaavat.
Olen havainnut vuosikymmenten varrella, että emätinorgasmi on huomattavasti harvinaisempi ilmiö kuin klitorisorgasmi. Kaikkein yleisin ja helpoimmin saavutettava orgasmi lienee vibraattoriorgasmi? ja sen vuoksi en enää mene sänkyyn naisen kanssa ilman ko. apuvälinettä.
Mulla on luiru. Mikä neuvoksi?