Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.
Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.
Näin se meni meiläkin jo nuorena. Vaimoni opetti minulla oikean tavan miten hän sai aina yhdynnässä. Alun edestakaisen liikkeen jälkeen kietoi jalat ympärilleni lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. Opetti keinumaan niiin, että kova kullini puski vasten korkeaa häpyluuta. Käänsi itse lantion sopivaan asentoon ja vatkasi lantiotaan ja lypsi pillullaan niin kauan että laukesi. Tämä lähetyssaarnaajassa. Päällä ollessa toteutti saman itse junttaamalla kullinii päälle niin, että kullini meni ja pysyi viimeistä milliään myöten sisällä. Siitä sama lantion pyöritys , vatkaus ja pillun lypsäminen ongasmiin asti. Sain naillä tekniikoilla tuhansia yhdyntäorgasmeja varmasti aina. Varsinaista jyystämistä meillä ei ole harrastettu yhtään, muuten kuin jos en ole laennut hänen orgasmiinsa. Muutenkin yhdynnöillä ollut päätavoite, vaimon orgasmit. Koska ne nyt vain olleet taivaallisia itsellekin ja tuntenut olevani mies. Omakin orgasmi ollut silloin aivan taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.
Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.
Näin se meni meiläkin jo nuorena. Vaimoni opetti minulla oikean tavan miten hän sai aina yhdynnässä. Alun edestakaisen liikkeen jälkeen kietoi jalat ympärilleni lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. Opetti keinumaan niiin, että kova kullini puski vasten korkeaa häpyluuta. Käänsi itse lantion s
Tämähän nyt olikin IHAN uusi juttu, ei ole ennen kuultukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se meni meiläkin jo nuorena. Vaimoni opetti minulla oikean tavan miten hän sai aina yhdynnässä. Alun edestakaisen liikkeen jälkeen kietoi jalat ympärilleni lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. Opetti keinumaan niiin, että kova kullini puski vast
Tämähän nyt olikin IHAN uusi juttu, ei ole ennen kuultukkaan!
Uusi tai vanha, mutta todistanut sen,, että yhdyntätekniikalla pystyy vaikuttamaan naisen orgasmeihin. Vaimollani ainut tapa saada orgasmit yhdynnässä. Mukauduin tietysti siihen koska ne tuotti toivotun tuloksen. Miehen tehtävä on tyydyttää nainen tavalla tai toisella.
En minä pysty mitään vaikuttamaan. Ja mieskin panee miten osaa; eihän siinä pillussa ole mitään erilaisia kulmia, melko suora putki. jossa kalu sitten menee miten menee!
Aina vain siihen voi, että se klitta saa osumaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä pysty mitään vaikuttamaan. Ja mieskin panee miten osaa; eihän siinä pillussa ole mitään erilaisia kulmia, melko suora putki. jossa kalu sitten menee miten menee!
Aina vain siihen voi, että se klitta saa osumaa.
Tekniikkalaji, toiset osaa ja oppii toiset ei. Sinulle on sitten ilmeisen vaikea jänittää sopivasti pillun lihaksia ja kääntää tai liikuttaa lantiotasi niin, että kulli tuntuisi mahdollisiman hyvältä ja että saisit parhaan paineen ja tunnun sinne missä tuntuisi parhaimmalta.
Saan emätinorgasmin vain lelulla, koska mulla se vaatii, että ulottuu pohjaan asti.
Kyllä voi vaikuttaa, nainen voi joko vatkaa tavaraansa mielipuolen lailla, olla liikkumatta lainkaan, tai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi vaikuttaa, nainen voi joko vatkaa tavaraansa mielipuolen lailla, olla liikkumatta lainkaan, tai jotain siltä väliltä.
Ja mitähänmielipuolinen vatkaaminen auttaa?? Olet varmastikkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroo oikeasta kohdasta sopivalla rytmillä.
Kyllä ainakin itse liikutan lantiota silleen kuin parhaalta tuntuu ja puristelen pillulihaksia.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin itse liikutan lantiota silleen kuin parhaalta tuntuu ja puristelen pillulihaksia.
Eihän sen kalun matkaa voi kukaan säädellä, eikä se kalu tosiaankaan tiedä yhtään mihin sen pitäisikään osua, jos mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen kalun matkaa voi kukaan säädellä, eikä se kalu tosiaankaan tiedä yhtään mihin sen pitäisikään osua, jos mihinkään.
Toiset naiset pystyy. Sinä ilmeisesti et pysty tai osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset pystyy. Sinä ilmeisesti et pysty tai osaa.
Tai sitten SINÄ et osaa.
Se emätin on yhä vaan melkoisen tunnoton = siis ei tunne mitään jumalattomia ihania juttuja, joten sen jyystö ei vaan ole juuri monellekkaan tae orgasmista. Sitä varten on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän nautintopisteitä kuin kalussa. Se onkin ainoa ihmisen elin, jonka tarkoitus on ainoastaan tuottaa orgasmeja.
Ei kai se kalu ole kauko-ojattava kone, joka vielä tietäis etukäteen jokaisen eri naisen kohdalla , mihinpäin suunnata tai käyristyä tai suoristua jne.
Vierailija kirjoitti:
Se emätin on yhä vaan melkoisen tunnoton = siis ei tunne mitään jumalattomia ihania juttuja, joten sen jyystö ei vaan ole juuri monellekkaan tae orgasmista. Sitä varten on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän nautintopisteitä kuin kalussa. Se onkin ainoa ihmisen elin, jonka tarkoitus on ainoastaan tuottaa orgasmeja.
Miten sä voit puhua monesta naisesta kun et tiedä miltä heistä tuntuu. Tiedät vain itsestäsi. Ne puolet naisista jotka saavat ovat varmasti eri mieltä.
Mulla on jykevä ja paksu kulli mutta ei se yksinään ole riittänyt kuin ihan muutamalle mimmille orgasmiin. Kyllä siinä vähän vaivannäköä ja säätöä tarvitaan, mimmit on erilaisia ja saa orkut eri tavoilla. Kokeneemmat eli ne ketkä tietää mitä haluua ja tarvitsee, osaa ottaa omansa, joidenkin kanssa pitää sitten olla enemmän hereillä. Ja sitten on osasto "ihan sama"
Nainen sohvalla haarat levällään polvet vähän koukussa. Pylly ihan sohvan reunalla. Ikään kuin laiskasti istuen. Helpottaa kun ottaa sohvan selkätyynyn pois ja laittaa tilalle pikkutyynyn naiselle niskatueksi.
Mies sohvan edessä polvillaan leveässä haara-asennossa. Vähän kun lätkämolari polkkeiden varassa.
Tuosta pystyy kivasti tikkaamaan yläviistoon kohti g-pistettä. Näkymät miehelle myös mukavat ;). Lantion ja reisien yhteiskoordinatiollaa saa vaikka millaista liikekombinaatiota aikaiseksi. Esim sisääntyöntö pillunsuun yläreunaa hieroen ja ulosveto alareunaa/ välilihaa pitkin. Tosin vaatii reisiltä hieman jerkkua.
Kun nainen kääntyy noin 90 astetta kyljelleen ja laittaa toisen jalan miehen olkapäällee, niin pääsee työntymään todella syvälle.
Naiset olleet näistä asentokombinaatioista melko otettuja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sohvalla haarat levällään polvet vähän koukussa. Pylly ihan sohvan reunalla. Ikään kuin laiskasti istuen. Helpottaa kun ottaa sohvan selkätyynyn pois ja laittaa tilalle pikkutyynyn naiselle niskatueksi.
Mies sohvan edessä polvillaan leveässä haara-asennossa. Vähän kun lätkämolari polkkeiden varassa.
Tuosta pystyy kivasti tikkaamaan yläviistoon kohti g-pistettä. Näkymät miehelle myös mukavat ;). Lantion ja reisien yhteiskoordinatiollaa saa vaikka millaista liikekombinaatiota aikaiseksi. Esim sisääntyöntö pillunsuun yläreunaa hieroen ja ulosveto alareunaa/ välilihaa pitkin. Tosin vaatii reisiltä hieman jerkkua.
Kun nainen kääntyy noin 90 astetta kyljelleen ja laittaa toisen jalan miehen olkapäällee, niin pääsee työntymään todella syvälle.
Naiset olleet näistä asentokombinaatioista melko otettuja.
No huh huh! Missä tätä olisi tarjolla?
Kyllä. Kokeile ensin panna emättimen yläosaan noin 2-3cm syvyyteen. Hitaasti ja sitten kovemmin. Tuntuu todella hyvältä.
Itse en menisi sänkyyn miehen kanssa joka haluaa tuottaa orgasmin mieluiten vibralla. Ihan itse voin yksinkin tehdä vibralla orgasmeja.