Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa klitoriksen ansiosta orgasmin, tottakai, hän sitä sitten haluaa, se on ihan järkeenkäypää. Ihan samoin kuin mies haluaa naida, jos sillä saa nautintonsa.
Täällä nyt on muutama mies, jotka apinan raivolla yrittää selittää, että naisen tapa on väärä, ja että sillä miehen tavalla se pitää saada, muutoin on aivan hirveä nainen, jota saa vapaasti haukkua miten rumasti vain haluaa, koska sellainen nainen on näiden miesten mielestä vääränlainen.
Jos näillä miehillä on tyttäriä, on se todella sääli.
Rakas KH. Tämä on vain sinun päänsisäisten äänten aikaan saamaa. Ei tuollaista ole täällä kukaan kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa klitoriksen ansiosta orgasmin, tottakai, hän sitä sitten haluaa, se on ihan järkeenkäypää. Ihan samoin kuin mies haluaa naida, jos sillä saa nautintonsa.
Täällä nyt on muutama mies, jotka apinan raivolla yrittää selittää, että naisen tapa on väärä, ja että sillä miehen tavalla se pitää saada, muutoin on aivan hirveä nainen, jota saa vapaasti haukkua miten rumasti vain haluaa, koska sellainen nainen on näiden miesten mielestä vääränlainen.
No linkkaapa nyt muutama sellainen viesti malliksi.
Ei kannata pidellä hengitystä tätä odotellassa.
Tiedän, olen samaa ennenkin kysellyt varmaan kymmeniä kertoja vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne KH:n orkut sitten sulle kuuluu? Jatkuvasti itkemässä asiasta. Oletko hiukan tyhmä?
En ole puuttunut KH:n orgasmeihin ollenkaan. Ainoastaan siihen, että hän ei ymmärrä, että myös naiset vaatii, haluaa ja nauttiii yhdynnöistä ja haluaa yhdynnässä orgasmeja. Ei ole yksinään vain miehiä varten ja heidän nautintonsa. Jos KH haluaa saada orgasminsa klitoriksen hyväilyllä niin se on hänen valintansa, eikä kuulu kellekään. Pääasia että saa kuten itse haluaa. Sama se on meilläkin, ainut mikä merkitsee on se, miten vaimon haluaa saada. Sen mukaan menty ja mennään edelleen. Täällä näyttää toiset vain määrittelevän miten toisten pitäisi saada tai miten saatu olisi muka kaikilla parasta. Kannattaisi kysyä oman naisen mielipide, eikä luulla mitään tai yleistää. Itse olen kysynyt vaimoni mielipiteen ja hänestä ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen onko saatu suuseksillä vain yhdynnässä. Kaikilla on puolensa ja olen kunnioittanut hänen valintojaan toteuttamalla halujen mukaan. Hän on saanut tuhansia molemmmin tavoin joten on kokemusta niistä varmasti ihan tarpeeksi. Vaikka saisi suuseksillä lopun ikänsä ei pääse niihin määriin mitä on saanut yhdynnöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No linkkaapa nyt muutama sellainen viesti malliksi.
Tiedän, olen samaa ennenkin kysellyt varmaan kymmeniä kertoja vuosien varrella.
KH:n saa hiljaiseksi kysymällä siltä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne KH:n orkut sitten sulle kuuluu? Jatkuvasti itkemässä asiasta. Oletko hiukan tyhmä?
En ole puuttunut KH:n orgasmeihin ollenkaan. Ainoastaan siihen, että hän ei ymmärrä, että myös naiset vaatii, haluaa ja nauttiii yhdynnöistä ja haluaa yhdynnässä orgasmeja. Ei ole yksinään vain miehiä varten ja heidän nautintonsa. Jos KH haluaa saada orgasminsa klitoriksen hyväilyllä niin se on hänen valintansa, eikä kuulu kellekään. Pääasia että saa kuten itse haluaa. Sama se on meilläkin, ainut mikä merkitsee on se, miten vaimon haluaa saada. Sen mukaan menty ja mennään edelleen. Täällä näyttää toiset vain määrittelevän miten toisten pitäisi saada tai miten saatu olisi muka kaikilla parasta. Kannattaisi kysyä oman naisen mielipide, eikä luulla mitään tai yleistää. Itse olen kysynyt vaimoni mielipit
Oletko kysynyt vaimon mielipidettä myös sen dildon salalainauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puuttunut KH:n orgasmeihin ollenkaan. Ainoastaan siihen, että hän ei ymmärrä, että myös naiset vaatii, haluaa ja nauttiii yhdynnöistä ja haluaa yhdynnässä orgasmeja. Ei ole yksinään vain miehiä varten ja heidän nautintonsa. Jos KH haluaa saada orgasminsa klitoriksen hyväilyllä niin se on hänen valintansa, eikä kuulu kellekään. Pääasia että saa kuten itse haluaa. Sama se on meilläkin, ainut mikä merkitsee on se, miten vaimon haluaa saada. Sen mukaan menty ja mennään edelleen. Täällä näyttää toiset vain määrittelevän miten toisten pitäisi saada tai miten saatu olisi muka kaikilla parasta. Kannattaisi kysyä oman naisen mielipide, eikä luulla mitään tai yleistää. Itse olen kysynyt vaimoni mielipit
Kato kato. Vaimo taas töissä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tästä sivusta kommentoiden, kun tämä läppä tulee tuhannennen kerran palstalle, ei kannata kuvitella että se olisi jotenkin vähemmän 🥱 kuin päähenkilön omat jaaritukset.
Meillä on siitä mielenkiintoinen tilanne että vaimo varmaan parhaiten saisi ratsastamalla, mutta vähiten pitää siitä asennosta. Toisaalta takaapäin ei ehkä niinkään, mutta haluaa sitä ehkä mieluiten ja eniten nyt. Teen niinkuin hän haluaa, enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tästä sivusta kommentoiden, kun tämä läppä tulee tuhannennen kerran palstalle, ei kannata kuvitella että se olisi jotenkin vähemmän 🥱 kuin päähenkilön omat jaaritukset.
Patea täytyy muistutella asiasta, koska sillä on muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puuttunut KH:n orgasmeihin ollenkaan. Ainoastaan siihen, että hän ei ymmärrä, että myös naiset vaatii, haluaa ja nauttiii yhdynnöistä ja haluaa yhdynnässä orgasmeja. Ei ole yksinään vain miehiä varten ja heidän nautintonsa. Jos KH haluaa saada orgasminsa klitoriksen hyväilyllä niin se on hänen valintansa, eikä kuulu kellekään. Pääasia että saa kuten itse haluaa. Sama se on meilläkin, ainut mikä merkitsee on se, miten vaimon haluaa saada. Sen mukaan menty ja mennään edelleen. Täällä näyttää toiset vain määrittelevän miten toisten pitäisi saada tai miten saatu olisi muka kaikilla parasta. Kannattaisi kysyä oman naisen mielipide, eikä luulla mitää
Millähän tavalla Pate ratkaisee spammausmahdollisuutensa, kun vaimo jää eläkkeelle. Poistuukohan se silloin palstalta kokonaan? Se on varma, että vaimo alkaa kyllä kyselemään, että mitä sä oikein sillä koneella koko ajan olet tekemässä.
Mielestäni yksikään nainen täällä ei ole sanonut kellekkään, ettei siinä yhdynnässä voi tai saa saada orgasmia, Päinvastoin, monasti täältä lukenut, että kukin saa daa ja halua saada miten haluaa tai miten ylipäänsä voi saada. Yhdyntää myöskään en ole kuullut moitittava, sai siis sitten tai ei.
Mitä ihmee hatuista vetoja täällä tehdään, joissa ei ole ei päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni yksikään nainen täällä ei ole sanonut kellekkään, ettei siinä yhdynnässä voi tai saa saada orgasmia, Päinvastoin, monasti täältä lukenut, että kukin saa daa ja halua saada miten haluaa tai miten ylipäänsä voi saada. Yhdyntää myöskään en ole kuullut moitittava, sai siis sitten tai ei.
No missä on se viesti sitten jossa mies sanoo, ettei muulla tavalla saa saada kuin naimalla, ja koskee sitten muuten kaikkia naisia?
Vai oliko sekin samasta hatusta vedetty väite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sun motiivi tässä on ennemminkin yrittää saada Pate kilahtamaan, kun tiedät että hän ei voi olla reagoimatta jos nimi mainitaan. Mikä on vähän outoa mun mielestä, koska viimeksi tuollaista käytöstä itse näin joskus kasarilla yläasteella, mutta sen jälkeen on ollut aikuisten maailmassa harvinaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun kommentteja täällä on vaan luettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä on se viesti sitten jossa mies sanoo, ettei muulla tavalla saa saada kuin naimalla, ja koskee sitten muuten kaikkia naisia?
Vai oliko sekin samasta hatusta vedetty väite?
Mä olisin myös halukas lukemaan sellaisen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sun motiivi tässä on ennemminkin yrittää saada Pate kilahtamaan, kun tiedät että hän ei voi olla reagoimatta jos nimi mainitaan. Mikä on vähän outoa mun mielestä, koska viimeksi tuollaista käytöstä itse näin joskus kasarilla yläasteella, mutta sen jälkeen on ollut aikuisten maailmassa harvinaisempaa.
Elämä sun aikuisten maailmassa onkin hiukan tylsää. Mutta jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset häpyhuulet vaimollasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä sun aikuisten maailmassa onkin hiukan tylsää.
Silläkö perusteella että en osaa huvittaa itseäni härnäämällä netissä seitsemänkymppistä eläkeläistä?
Ei tämä mitään keskustelua ole, ja miten voiskaan umpihullun kanssa olla. "ansaitulla liukumalomalla" mistähän lie!