Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdun laskeuma

Vierailija
06.04.2007 |

Onko kohdun laskeuman ainoa tehokas hoito leikkaus? Vai voiko esim. lantiopohja-jumpalla saada merkittäviä tuloksia vaivaan?

Kaikenlaisista kokemuksista kirjoittakaa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oireita sinulla on laskeumasta aiheutunut? Tuntuuko selvästi jalkojen välissä että kohtu on laskeutunut, ts painetta tai jotain? Vai onko oireeton?

Minun ymmärtääkseni lantionpohjan lihasten jumpalla on suotuisaa vaikutusta, riippuen varmaankin siitä kuinka paha laskeuma kyseessä.

Vierailija
2/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kohdunsuu tuntuu huomattavasti alempana kuin ennen. Synnytyksestäni ei ole kovin kauaa aikaa, joten toivon että tilanne itselläänkin vähän paranisi. Mutta kun aikaisemmin sormella juuri ja juuri ylettyi kohdunsuuhun, niin nyt se on puolet alempana. Välillä tuntuu jopa vain n.2cm emättimen suulta!

Ja silloin tuntuu myös tuota painetta.

Masentaa... =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu selvästi kohdun suu ja on auki hieman, sormilla siis tunne sen reiän.. inhottava on :(

Vierailija
4/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät koko mahan elimiä päällään. Tee ihmeessä l-p jumppaa. Moni TENA jää ostamatta jos ihmiset vaivautuisi moiseen.

Vierailija
5/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumpannut. Päivittäin. Koko raskausajan ja sen jälk. Silti näin. Haluaisin tietää voisiko tllanne korjaantua pelkällä jumpalla. Vai turhaanko jumppaa jos kuitenkin olis leikkaus ainoa " hoito"

Kamalaa =(

Vierailija
6/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on laskeumaa niin silloin myös virtsankarkailua? Itselläni sitä ei kylläkään ole...

T. se joka gynelle menossa (2 tai 3)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän