Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä saisi olla edes kaljamahaa. On naurettavaa
Kaljamahaisen miehen vastine on läski nainen.
No kuinka läski?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä en ymmärrä miksi mies ei saa olla ylipainoinen.
Kuka tahansa saa olla mitä on. Ei toiset voi vaatia muuttumaan. Mutta ei siitäkään suuttua voi, jos ylipaino ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla.
Mitä luulet, sopisko ylipainoinen kumppani minulle, joka kaipailee kumppania mukaan bike packing retkille, urheilemaan jne.. Syön myös terveellisesti.
Pieni ylipaino ei tietysti haittaa, jos on aktiivinen ihminen ja ruokavalio kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vieläkään ymmärretä biologiaa. Melkein jokaisessa lajissa naaras valitsee uroksen, ei toisin päin. Myös ihmisillä on samoin; mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Siksi mies tulee valituksi.
Luonto mahdollistaa ja kulttuuri rajoittaa. Tässä tapauksessa voimat kulkevat samaan suuntaan ja nainen pääsee valitsemaan.
Eläkää sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Höpsistä. Mieheltä löytyy vanha Mersu, minä tienaan itse päälle 5000€ ja lihaksia ei ole kummallakaan ja ihanaa on yhdessä
"Niin, eli et ole onnistunut herättämään kiinnostusta niillä ominaisuuksilla jotka on parisuhteessa olennaisia. Se päivittäinen hampaidenpesu ei riitä kun luonteesi ei kiinnosta ketään."
Psykotrollin kannattaisi pysyä poissa asioista, joista ei tiedä mitään.
itse en ole edes kovin läski pieni kaljamaha on, mitä sitte, ei haittaa minua yhtään ja niin, en ole alimpaa kastia olevva se työtön pojan kloppi joka pelaa vaan pleikkarilla kotona ja käy sossusta hakemassa rahaa.
Että ymmärrän jos tavallinen mies ylipainonen ei kiinnosta naisia, pitää olla sitä jotain ja kaikkee muutaki, eli lähes täydellinen mies, jota en ole.
Tämä on niin totta. Olen koko elämäni noudattanut sääntöjä, käyttäytynyt kunnolla sekä käynyt töissä. Siltikään yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan minulle IKINÄ missään. Baarissakin kävin, mitään ei tapahtunut vaan sain juoda siideriä yksin pöydässäni. Tästä päättelin, että olen ulkoisesti kai sen verran kuvottava joten lopetin kaiken tarpeettoman ulkona käymisen ja kuljen vain kauppaan tai töihin. Siltikin vielä joskus haaveilen että joku nainen rakastaisi minut kuntoon niin kuin he kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiehiä rakastavat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vieläkään ymmärretä biologiaa. Melkein jokaisessa lajissa naaras valitsee uroksen, ei toisin päin. Myös ihmisillä on samoin; mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Siksi mies tulee valituksi.
Luonto mahdollistaa ja kulttuuri rajoittaa. Tässä tapauksessa voimat kulkevat samaan suuntaan ja nainen pääsee valitsemaan.
Eläkää sen kanssa.
Naisten omat valinnat puhuvat puolestaan.
Täälläkin näkyy niiden tulokset erinomaisesti
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Työsuhdeautoko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdottomuuksia? Ai että olisi vakaatuloinen, perusfiksu ja huomioonottava, mukavan näköinen ja pitäisi itsestään (ja hygieniastaan) huolta? Omassa lähipiirissäni kumppanilta odotetaan pääasiassa näitä, ja eiköhän oikeasti enemmistö ihmisistä ajattele näin.
Arvaa mitä? Enemmistö miehistä on juuri noita. Myös ne, joiden päälle moni nainen sylkee ihan huvikseen...
Arvaa mitä? Nuo ovat vain perusoletuksia, joiden pitäisi olla kunnossa ihan jokaisella. Ne eivät yksinään riitä yhtään mihinkään, vaan vasta luovat perustan sille, että ylipäänsä aletaan katsoa, sopivatko luonteet, arvot ja toiveet yhteen niin, että parisuhde voisi tuoda lisäarvoa molemmille.
Arvaa mitä? Tuossa kohdassa nainen jänistää. Tai osoittaa
No kumpi itkee täällä omaa häviötään? Jänistänyt nainen vai jänistänyt mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa? Näyttää saavan, kun tässäkin junassa nyt miehiä katson.
Minulla on kaljamaha ei kovin suuri ja olen pitkä. Mutta naiset nirsoilee ja en heille kelpaa.
Eivät niraoile. Se on ainoastaan järkevää olla huolimatta kaljamahaista, matalaälyistä ja väkivaltaista sekopäätä, ei yhtään nirsoa.
Se on normaalin itsekunnioituksen alin mitta. Mikä tahansa vähemmän olisi sairaalloista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Olen koko elämäni noudattanut sääntöjä, käyttäytynyt kunnolla sekä käynyt töissä. Siltikään yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan minulle IKINÄ missään. Baarissakin kävin, mitään ei tapahtunut vaan sain juoda siideriä yksin pöydässäni. Tästä päättelin, että olen ulkoisesti kai sen verran kuvottava joten lopetin kaiken tarpeettoman ulkona käymisen ja kuljen vain kauppaan tai töihin. Siltikin vielä joskus haaveilen että joku nainen rakastaisi minut kuntoon niin kuin he kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiehiä rakastavat..
sama juttu käyn töissä, vähän kaljamahaa, juon viiniä ja kaikkea, pitkä 192, naiset eivät kiinnitä mitään huomiota ja netissä heitä ei kiinnosta, luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun kukaan nainen ei ala seksuaalisesti passiivista miestä hakemaan kotoa.
"No kumpi itkee täällä omaa häviötään? Jänistänyt nainen vai jänistänyt mies?"
Molemmat. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa? Näyttää saavan, kun tässäkin junassa nyt miehiä katson.
Minulla on kaljamaha ei kovin suuri ja olen pitkä. Mutta naiset nirsoilee ja en heille kelpaa.
Eivät niraoile. Se on ainoastaan järkevää olla huolimatta kaljamahaista, matalaälyistä ja väkivaltaista sekopäätä, ei yhtään nirsoa.
Se on normaalin itsekunnioituksen alin mitta. Mikä tahansa vähemmän olisi sairaalloista.
Ihanko pitäs olla se ydinfyysikko joka on todella koulutettu ja fiksu ja omaa hyvät käytöstavat, kaikki ei ole sellasia, on tavallisia autorassajia joilla on kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun kukaan nainen ei ala seksuaalisesti passiivista miestä hakemaan kotoa.
Mutta se täysin passiivinen nainen pitäisi silti käydä kotoaan hakemassa...
Ja ihan samalla tavalla naisetki vois opetella pukemaan seksikkäästi, croksit kaappiin ja pieruverkkarit kaappiin kiitos.
En koskisi tuollaiseen "naiseen". Liian suuri ikäero. Liian erilaisessa maailmassa kasvanut. Ei toimisi.
Mies