Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
141/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua rumaa crokseissa olevaa pullukka naista saan tasokkaamman.

No sittenhän  sun ei tartte ulista. Mene ja tee.

Pullukka crocks-nainen (heh, äsken piti olla se kaljamaha ja nyt insta-missi.)

Vierailija
142/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat miehiltä vastaavia ominaisuuksia, kuin heillä itselläänkin on. Itse vaadin mieheltä pituutta, akateemista loppututkintoa, vakavaraisuutta ja tietynlaista arvopohjaa. Olen itsekin akateeminen, vakavarainen ihminen. Se, että olen pullukka on sivuseikka. Kouluttamattomat miehet eivät ymmärrä, että koulutetut naiset arvostavat etenkin miehen koulutusta ja varallisuutta, koska ovat samanlaisia kuin he itse. 

Miksi miehen tulee olla naista pidempi? Miehen tulee olla naista parempi tuloisempi? Miksi miehen täytyy olla naista vahvempi? Naiset ei etsi kaltaistaan miestä vaan naiset etsii itseään tasokkaampaa miestä. 

Ei kai se miehen tule ollakkaan naista pidempi, mutta ne vaan nyt sattuu yleensä olemaan pidempiä. Miesten keskimitta on nykyään jo 178-181cm ja naisten 163-166cm joten naisten on ehkä vaikea löytää lyhempää miestä.  Vaikka katselin kyllä kesän mittaan rannalle meneviä pareja, joista monet oli perheellisiä niin aika moni pariskunta oli samanmittaisia tai mies ehkä sentin pari lyhyempikin.  Joten kyllä lyhytkin mies kelpaa, jos muuten on hyvä. 

Mies myös yleensä on luonnostaan voimakkaampi, kuin nainen, vaikka ei  asian hyväksi tekisi yhtään mitään. Yleensä jo teinipojat on voimakkaampia, kuin naiset, koska miehillä nyt vaan on erilainen lihasrakenne ja lihasmassa paljon isompi, kuin naisilla. Näin siis luonnostaan, treenaajat erikseen.

Ja mies myös yleensä tienaa paremmin, koska miehille on aina maksettu parempaa palkkaa. Tämä perustuu siihen, että kun miehet aikoinaan loi palkkaluokat, kaikki naisten työt laitettiin sinne luokkien alapäähän, koska "naisen ei tarvitse elättää, kuin itsensä ja mies joutuu elättämään perheen" Tänä siis aikoina, kun nainen jäi automaattisesti kotiin, kun meni naimisiin. Naisten työn myös katsottiin olevan "kutsumystyötä" josta ei tarvitse maksaa, kun sitä halutaan tehdä iahn vaan siitä "kutsumuksesta".

Nykyään toki asiat on jonkin verran muuttuneet ja naiset kouluttautuvat mieheiä pitemmälle, mutta kyllähän edelleen miesten ammatessa oleville maksetaan paremmin, vaikka koulutus olisi huomattavasti vaatinmattomampi, kuin samaa palkaa nauttivalla naisella.

Mies ei todellakaan ole yhtään "tasokkaampi" vaikka onkin naista pitempi(jos mies on pituudeltaan naisten keskimittaa eli 163-166cm niin kyllä noita ei monelle naiselle ole tarjolla. Eipä taida etsimalläkään montaa löytyä)

Ja on kyllä varmaan jo aika sairaloinen mies, jos on voimiltaan naista heikompi, koska mies on luonnostaan vahvempi. Ja huonommin tienaavaa miestäkin on vaikea löytää koska suurimmalle osalle naisia maksetaan surkeasti. 

Mies on  kyllä aika  surkea ilmestys, jos on alle keskimittaista naista lyhempi, eli alle  166cm , on voimattomampi, kuin tavallinen nainen ja tienaakin vielä jonkun 1500e/kk ja siitä verot pois. Miksi naisen pitäisi tuosta kiinnostua? Kun niitä tavallisiakin miehiä on tarjolla pilvin pimein. Tuo ei olisi tavallinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä en ymmärrä miksi mies ei saa olla ylipainoinen.

Vierailija
144/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap todistaa, että normaali aikuisen käytös on mahdotonta hänelle.  

Kas kummaa, ei se naisille ole vaikeaa.

Ikinä en ole miehiltä sen enempää vaatinut kuin itseltäni, mutta ei ne peijoonit pysty läheskään samaan kuin mä.

En kaipaa miestä. Nää jampat sensijaan kituu, kuolee ja sekoaa ilman naista. Jännä juttu.

N60

Vierailija
145/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palsta ei ole ollut vielä kahtakaan tuntia auki ja tätä samaa paskaa on kertynyt jo kahdeksan sivun verran??

Vierailija
146/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?

Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.

Vaadinko liikaa naisilta? 

Kyllä, koska itselläsi on kaljamaha ja mt-ongelmia, ja olet myös kertonut että sinulla on matala äo.

Vastineeksi siis on läski ja mt-ongelmainen ja matalan älykkyyden omaava nainen. 

Miksi olet noin katkera ja miesvihainen? Luuletko että kukaan mies sinua kelpuuttaa kun olet niin agressiivinen.

Tuossa ei ole mitään miesvihaan edes viittaavaa, siinähän puhuttiin vain sinusta. 

Se on ihan totta, että kun itse olet kaljamahainen, matala-äo ja mt-ongelmainen, niin sinua vastaava nainen on läski, tyhmä ja mt-ongelmainen. 

Vierailija
147/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdottomuuksia? Ai että olisi vakaatuloinen, perusfiksu ja huomioonottava, mukavan näköinen ja pitäisi itsestään (ja hygieniastaan) huolta? Omassa lähipiirissäni kumppanilta odotetaan pääasiassa näitä, ja eiköhän oikeasti enemmistö ihmisistä ajattele näin.

Arvaa mitä? Enemmistö miehistä on juuri noita. Myös ne, joiden päälle moni nainen sylkee ihan huvikseen...

Arvaa mitä? Nuo ovat vain perusoletuksia, joiden pitäisi olla kunnossa ihan jokaisella. Ne eivät yksinään riitä yhtään mihinkään, vaan vasta luovat perustan sille, että ylipäänsä aletaan katsoa, sopivatko luonteet, arvot ja toiveet yhteen niin, että parisuhde voisi tuoda lisäarvoa molemmille. 

Vierailija
148/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä saisi olla edes kaljamahaa. On naurettavaa

Vierailija
149/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis palsta ei ole ollut vielä kahtakaan tuntia auki ja tätä samaa paskaa on kertynyt jo kahdeksan sivun verran??

Samaa mietin. Jokaiselta pitäis vääntää sormet kämmenselkään kun tähän jankkaukseen osallistuu. 

Vierailija
150/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei vaadi sinulta mitään. Saat olla ihan millainen haluat.

Vierailija
151/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?

Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.

Vaadinko liikaa naisilta? 

Kyllä, koska itselläsi on kaljamaha ja mt-ongelmia, ja olet myös kertonut että sinulla on matala äo.

Vastineeksi siis on läski ja mt-ongelmainen ja matalan älykkyyden omaava nainen. 

Miksi olet noin katkera ja miesvihainen? Luuletko että kukaan mies sinua kelpuuttaa kun olet niin agressiivinen.

Sori mulla on ihan normaali tyttöystävä vaikka olen itse kaljamahainen.

Vierailija
152/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi tyytyä "mieheen" joka on 175cm eikä tee kunnianhimoista, korkeapalkkaista ja eteenpäin suuntautuvaa työtä? Laadukkaampia miehiä saa suht helposti nykyään, eikä yhdenkään naisen tarvi enää tyytyä low value vätyksiin sosiaalisen statuksen takia. 

Vierailija
153/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katse ei ole aloite"

Tämä on lukenut sadassa (tai tuhannessa) ketjussa täälläkin. Naisten sanomana. Silti valitus jatkuu. Tästä syystä naiset saavat pysyäkin poissa elämästäni.

Katse ei olekaan aloite. Silmäpeli on. Jos nuiden eroa ei ymmärrä niin kannattaa tosiaan pidättäytyä tekemästä aloitetta kenellekään.

Katse ja silmäpeli ovat kaksi täysin eri asiaa. 

Vierailija
154/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, oot niin tyhmä että ampuisin itseni jos pitäisi sun tollouksia kuunnella.

Sama koskee koko incel-parvea. Kasvattakaa aivot.

Vierailija
155/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuiita-ap taas vauhdissa.

Vierailija
156/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa? Näyttää saavan, kun tässäkin junassa nyt miehiä katson.

Vierailija
157/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää." 

Mä oon normaalipainoinen, timmissä kunnossa. Harrastan paljon liikuntaa: käyn salilla, pyöräilen, lenkkeilen.. Ehostaudun jne.

Mutta mulla on tapaturmaisesti hajonnut nivel, joka haittaa mun elämää. Krooniset kivut joskus myös masentaa. 

Aijoo, ja sitten mulla on kilpirauhaslääkitys.

Harmi, ettei elämäni ole täydellistä.

Vierailija
158/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdottomuuksia? Ai että olisi vakaatuloinen, perusfiksu ja huomioonottava, mukavan näköinen ja pitäisi itsestään (ja hygieniastaan) huolta? Omassa lähipiirissäni kumppanilta odotetaan pääasiassa näitä, ja eiköhän oikeasti enemmistö ihmisistä ajattele näin.

Arvaa mitä? Enemmistö miehistä on juuri noita. Myös ne, joiden päälle moni nainen sylkee ihan huvikseen...

Arvaa mitä? Nuo ovat vain perusoletuksia, joiden pitäisi olla kunnossa ihan jokaisella. Ne eivät yksinään riitä yhtään mihinkään, vaan vasta luovat perustan sille, että ylipäänsä aletaan katsoa, sopivatko luonteet, arvot ja toiveet yhteen niin, että parisuhde voisi tuoda lisäarvoa molemmille. 

Arvaa mitä? Tuossa kohdassa nainen jänistää. Tai osoittaa sen laiskuutensa. Tai sokeutensa. Tai ylimielisyytensä. Kaikkea nähty.

Vierailija
159/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei saa? Näyttää saavan, kun tässäkin junassa nyt miehiä katson.

Minulla on kaljamaha ei kovin suuri ja olen pitkä. Mutta naiset nirsoilee ja en heille kelpaa.

Vierailija
160/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, oot niin tyhmä että ampuisin itseni jos pitäisi sun tollouksia kuunnella.

Sama koskee koko incel-parvea. Kasvattakaa aivot.

Toivottavasti halvaannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme