Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
101/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä yleistä, mun mies ajaa ikivanhalla pienellä Toyotalla ja tienaa vähän päälle 3000€, nyt alle kun vaihtoi työharjoitteluun opiskelujen takia. Silti paras mies mulle maailmassa enkä vaihda mihinkään. Itse DI, nätti ja hoikka, urallakin menestynyt erittäin hyvin ja vielä miehen kanssa suunnilleen saman ikäinen. 

Kyllä se on ihan persoonasta kiinni, hän on sitten noiden jonkun mielestä puutteiden ohella aivan ihanan lämmin rakastava ihminen, minun mielestä älyttömän hyvän näköinen, treenattu ja sporttinen kyllä on mutta ei sellainen että etenkään vaatteet päällä kiinnittäisi mitään huomiota tässäkään asiassa. Yksinkertaisesti on mulle hyvin rakas ja ei vois vähempää tulot ja autot kiinnostaa. 

Vierailija
102/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat miehiltä vastaavia ominaisuuksia, kuin heillä itselläänkin on. Itse vaadin mieheltä pituutta, akateemista loppututkintoa, vakavaraisuutta ja tietynlaista arvopohjaa. Olen itsekin akateeminen, vakavarainen ihminen. Se, että olen pullukka on sivuseikka. Kouluttamattomat miehet eivät ymmärrä, että koulutetut naiset arvostavat etenkin miehen koulutusta ja varallisuutta, koska ovat samanlaisia kuin he itse. 

Miksi miehen tulee olla naista pidempi? Miehen tulee olla naista parempi tuloisempi? Miksi miehen täytyy olla naista vahvempi? Naiset ei etsi kaltaistaan miestä vaan naiset etsii itseään tasokkaampaa miestä. 

En sanoisin miehen olevan naista tasokkaampi, jos mies on pidempi. Tämä on vain arkinen biologinen tilanne. Täysin sama vahvuuden osalta. Miehet ovat luonnostaa naisia vahvempia, joten miksi mies olisi voiman takia tasokkaampi? Keskiverto mies tienaa enemmän kuin keskiverto nainen, joten miksi paremmat tulot tekisivät miehestä tasokkaamman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaadin Allu sinulta vain yhtä asiaa, etkä sinä epäilemättä pysty siihenkään:

Painu hel vet tiin täältä.

Jankutuksesi on jatkunut yli 10 vuotta, sinä olet sairas, typerä ja oksettava.

Toivottavasti sinun yli ajetaan ja halvaannut.

Tunteisiin...-eri

Vierailija
104/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät laske rimaa?

Vierailija
105/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 95 % naisista lankeaa siihen loputtomasti paskaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle jauhavaan pelimieheen. 

Naisten suurin ongelma on PINNALLISUUS! Naiset tuntuvat arvostavan miehissä ainoastaan miehen koulutusta, miehen palkkaa, miehen statusta, miehen ulkonäköä ja miehen jännittävyyttä! Miehen luonne tai esimerkiksi arvomaailma ei kiinnosta naisia paskanvertaa. 

Entä jos se onkin niin, että se arvomaailma ja luonne onkin niitä, jotka merkitsee eniten?

Ja silloin se kouluja käymätön duunari ei kumppaniksi sovi. Duunareissa on fiksujakin (nekin on kyllä yleensä koulutettuja, eikä pelkästään peruskoulun huonolla menestyksellä läpi kontanneita), sitä en sano, mutta monella juntilla on niin kamala arvomaailma, ettei tottakaan ja kun se koulusivistyskin puuttuu ja ei osata muuta, kuin haukkua hallitusta/herroja kaikesta ja syytetään heitä oman elämän kurjuudesta, kitataan kaljaa ja vahdataan naisten tissejä ja puhtaan rasvaisia/naista alentavia juttuja. Ja jos löytyy vielä se tyttökalenteri seinältä (onkohan niitä vielä?) niin eipä oikein jaksa kiinnostaa. 

Mä luulen, että just tuo erilaiset arvomaailmat on se, joka monia miehiä ja naisia erottaa. Ei vaan voi olla ihmisen kanssa jolla on ihan eri arvomaailma ja joka asiasta ajatellaan eri lailla. 

Vierailija
106/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa miehet samaan. Älkää jakako niitä tykkäilyjä jatkuvasti kelle vaan, niin ehkä tilanne tasapainottuu. 

Vierailija
107/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parinmuodostukseen tyypillisesti kuulu vähintään ihastuminen? Pitää olla sellainen tyyppi, johon ihastuu. Rakastuu.

Näin se menee muuallakin, paria houkutellakseen pitää yrittää kompensoida "puutteet" jollakin. Jos olet lyhyt ja lihava, satsaa persoonaan. Ilkeitä ja itsesäälisiä tyyppejä kartellaan.  

Olen hoikka (miten oudon tärkeää tämäkin teille joillekin on!), hauska ja suht menestynyt nainen. Mulla on duunarikoulutettu, aivan hurmaavan lempeä ja inhimillinen mies. johon olen tolkuttoman rakastunut. Toisaalta en itse ole kuuminta hottia tietyissä silmissä, koska olen yli 50-vuotias. 

Vierailija
108/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ovat todella laiskoja. Luulisi että 187cm, varakkaana ja komeana (punttis 4-5x viikossa, rasvapros 12%, täydellinen hiusraka, akateeminen, johtaja), naisia pyörisi ympärillä, mutta mitä vielä. Joudun itse aina tekemään aloitteet, ja ihan tavisnaisetkin käyttäytyvät todella ylimielisesti.

Ei se ole laiskuutta. Naiset vain eivät kiinnostu niin helposti kuin miehet. Pelkkä sinun näkemisesi ei naista saa kiinnostumaan, eli tulemaan kanssasi juttusille. Suurimmalle osalle naisia olet täysin yhdentekevä ennen kuin jotenkin saat mielenkiinnon heräämään, ja ulkonäkö ei siihen riitä. 

Minulle kaikki naiset ovat yhdentekeviä. Jopa ne, jotka jollain silmäpelillä yrittävät huomiota hakea. Se silmäpeli on laiskuutta. Ja vieläpä sellaista laiskuutta, jolla yritetään saada mies tekemään "aloite". Ja sen jälkeen nainen väittää että "hän todellisuudessa teki aloitteen". Ihan sama. Ei kiinnosta.

Joko tulet juttelemaan ja ehdotat vaikka kahvilla käyntiä tms tai pysyt jatkossakin kaukana.

-eri

Vierailija
109/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kelvata mikään jota ei halua? Jos nyt vain ei kaljamahasta viehäty niin

Eipä löydy kaljamahaisia naisia.

Niin, mies tietysti. Nainen haluaa epähaluttavan kaljamahan täsmälleen yhtä paljon kuin heteromies haluaa sitä karvaista kaljamahaista.

Jos vaadit naista sellaisen huolimaan niin sinun tulee itse näyttää mallia ja ottaa sellainen kaljamahaukko itse ensin, ihan hyväntekeväisyytenä. Sitten vasta kun olet hymyillen antanut itseäsi muutaman vuoden kairata peräaukkoon, ja vielä siivonnut ja kokannut sille kaljamahalle, voit sanoa muille ihmisille että heidänkin tulisi samanlaista hyväntekeväisyyttä harjoittaa. 

Itse asiassa, miesten välinen seksi voi olla nautinnollisempaa sille heteromiehelle kuin seksi naiselle joka miestä ei halua. 

Vierailija
110/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

Käytännössä juuri allekirjoitit ap:n väitteen...

Aloittaja: "Kaikki naiset..."

Tyyppi jolle vastasit:  " Miksi ottaisin..."

Tuosta trolli yleistää että yhden anonyymin miwhen tai naisen mielipide muka kertoo jotakin kaikkien naisten mielipiteestä.

Jatkakaa!

Vierailija
111/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?

Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.

Vaadinko liikaa naisilta? 

Vierailija
112/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tavis duunari komea pitkä mies. Tiedän etten kelpaa ees lihaville. Siis olenpa yksin.

Oot luvannut noin 1000 000 kertaa ja aina sä tuut takaisin jankuttamaan samaa vähäjärkistä paskaa.

Häivy, mene!

Vierailija
113/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vitsi. Naiset on miehiä lihavampia

Eivät ole. Miehet ovat lihavampia kaikissa muissa ryhmissä, paitsi aivan nuorissa (poikien pituuspyrähdys pitää hoikkana), ja kaikkein vanhimmissa (se lihavuus tappaa miehiä pois). 

Kaikissa muissa ikäryhmissä miehet ovat lihavampia kuin naiset. 

Vierailija
114/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa miehet samaan. Älkää jakako niitä tykkäilyjä jatkuvasti kelle vaan, niin ehkä tilanne tasapainottuu. 

Jos mies tykkää ainoastaan niistä naisista joita mies aidosti pitää viehättävänä niin vain tasokkaimmat miehet sitten pariutuisi. Nykytilanne on se että mies on se joka joutuu tyytymään naiseen ellei mies ole se tasokas alfamies. 

Vierailija
115/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo tasapainottunut. Deitti"markkinoilla" on vain ne jämät jäljellä. Kunnolliset siirtyivät eteenpäin.

Vierailija
116/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomuuksia? Ai että olisi vakaatuloinen, perusfiksu ja huomioonottava, mukavan näköinen ja pitäisi itsestään (ja hygieniastaan) huolta? Omassa lähipiirissäni kumppanilta odotetaan pääasiassa näitä, ja eiköhän oikeasti enemmistö ihmisistä ajattele näin.

Vierailija
117/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entä jos se onkin niin, että se arvomaailma ja luonne onkin niitä, jotka merkitsee eniten?"

Silloin olisi edes yritystä. Ei ole yritystä. Eli olet väärässä.

-eri

Vierailija
118/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät laske rimaa?

Miksi pitäisi?

Ei esim mulla ole mitään hinkua elää miehen kanssa. Paremmat orkut teen itse itselleni. Mies on tarpeeton riesa ja taakka.

Vierailija
119/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

Käytännössä juuri allekirjoitit ap:n väitteen...

Aloittaja: "Kaikki naiset..."

Tyyppi jolle vastasit:  " Miksi ottaisin..."

Tuosta trolli yleistää että yhden anonyymin miwhen tai naisen mielipide muka kertoo jotakin kaikkien naisten mielipiteestä.

Jatkakaa!

Kiitos samoin. Hyvä että jaksat pitää yllä sukupuolten välistä vihaa.

Vierailija
120/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi. Olin itse pitkåän sinkkuna, muutama ystäväni ovat olleet pitkään sinkkuina eron jälkeen. Ei kukaan ole vaatimassa mitään älyttömyyksiä mutta normaalit, hyvät käytöstavat pitää löytyä, mielellään itsensä elättävä, ulkonäkö siisti ja puhdas. Duunareissa ei ole mitään vikaa, itsellänikin sellainen avomies. Mutta kyllä mä odotan, että mies kykenee keskustelemaan, osaa siis puhua ja pussata, myös hankalista asioista pitää pystyä juttelemaan. Kotityöt hoituu, löytyy huumorintajua ja sellaista positiivista otetta elämään.