Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
841/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähes AINA kun miehet puhuvat tasokkaasta naisesta tarkoittaa se sitä että nainen on hoikka ja kaunis? Voihan se hoikka ja kauniskin nainen olla epävakainen työtön ressukka. Se siitä tasokkuudesta sitten...

En minä ainaskaa ole tasokas mies, mutta silti olen naisia elämässäni saanut, velkaa on yli 40 tuhatta ja romu auto ja kaljamaha

Kyse on varmaa siitä että olen ennen ollut komea ja kai sitten rupsahtanut ja kaljamaha kasvanut vain ei voi mitään. Mutta en ole juntti ja pukeudu crokseihin.

Vierailija
842/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisetkin vois vähä enempi panostaa ja laittautua.

Minkähän vuoksi?

Miksi minun kaljamahaisena pitäisi sitten laihduttaa, koska monet naiset on itsekkin ei niin kauniita osa suomalaisista croksit jalas pieruverkkareissa.

Missä sä tällaisia naisia oot nähnyt, et ainakaan Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillekään kelpaa kuka tahansa, paitsi polkaistavaksi.

Tiedän myös miehiä jotka ovat vaativia ja pinnallisia. 

Ei ole sukupuolesta kiinni jos on kokovartalo-mulqqu. 

Vierailija
844/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lietsot naisvihaa? 

Vierailija
845/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisetkin vois vähä enempi panostaa ja laittautua.

Minkähän vuoksi?

Miksi minun kaljamahaisena pitäisi sitten laihduttaa, koska monet naiset on itsekkin ei niin kauniita osa suomalaisista croksit jalas pieruverkkareissa.

Missä sä tällaisia naisia oot nähnyt, et ainakaan Helsingissä.

No en ehkä, mutta jossain perus tokmannissa kyllä

Vierailija
846/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.

Tuo ei ole iso palkka. Minun palkka on 6700€/kk ja pääomatulot viimevuodelta yhteensä 37000€, mutta myös verot ovat kovat. Enkä omista mersua, vaan Teslan :)

Vierailija
847/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

Miksi kirjoitat tällaista palturia?

Vierailija
848/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

Miksi kirjoitat tällaista palturia?

Ei tuoa auta minua, ei silti naiset kiinnostu en tiedä missä se vika sitten oikeasti on.

Vierailija
849/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas vihaan kuinka yleistetään että naiset aina vaatii. Kyllä ne miehetkin... unelma olisi nainen jolla kroppa kuin teinitytöllä ja kauniit kasvot. Tyydytään sitten itseään saman tason naiseen ja katsellaan muita naisia sillä silmällä ja kommentoidaan fitnesspimujen somekuviin sydämillä. 

Vierailija
850/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies on 5/10 ulkonäöllisesti, ei merkittävän lihaksikas, palkka keskitasoa eli 3000e/kk ja autona toyota. Nämä miehet ei naisia kiinnosta. 

Jaa. Miks niistä normaaleista tavismiehistä 80-90 prosenttia vaikuttaa kumminkin olevan parisuhteessa?

Kyllä se ongelma on että tietyn tyyppinen tavismies kelpuuttaa vaan missin tai instapyllistelijän. Tyytyy sitten pitkin hampain tavisnaiseen mutta on jatkuvasti katkera ettei saanut sitä salikissaa. Kun olisi sen mielestään ansainnut kun onhan hänellä sentään munat ja on koko maailmankaikkeuden keskipiste.

Inkkelit taas ei kelpaa kellekään. Ei niitä miehetkään kelpuuta kavereikseen, ovat sen verran raskasta seuraa. 

Vierailija
851/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki naiset eivät pidä sinusta, niin ehkä vika on jossain muualla kuin komeudessa, pituudessa tai lompakon paksuudessa. Kyseessä on yksi nimittäjä joka on sama jokaisessa tilanteessa. 

Vierailija
852/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas vihaan kuinka yleistetään että naiset aina vaatii. Kyllä ne miehetkin... unelma olisi nainen jolla kroppa kuin teinitytöllä ja kauniit kasvot. Tyydytään sitten itseään saman tason naiseen ja katsellaan muita naisia sillä silmällä ja kommentoidaan fitnesspimujen somekuviin sydämillä. 

Minulle riittää nainen jolla kaljamaha mutta on omaa silmään nätti siis, ei kuka vain.

Vierailija
853/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet misogynisti niin hanki mies itsellesi. Ongelma hoidettu. 

Vierailija
854/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tasokas mies tässä maassa on tumma ja tulinen Petteri. 

Koko Suomen suuri johtaja! Hänen jalkojaan suutelen, hartoita hieron, taipeita hyväilen, korvaa nuolaisen. 

Vierailija
855/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki naiset eivät pidä sinusta, niin ehkä vika on jossain muualla kuin komeudessa, pituudessa tai lompakon paksuudessa. Kyseessä on yksi nimittäjä joka on sama jokaisessa tilanteessa. 

Mutta kyllä nuorempana kelpasin ja sain naisia, olenko sitten rumentunut vai lihonut?

Vierailija
856/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5K kuussa on aika paska palkka. En tuolla korvauksella viitsisi tehdä kokoaikaista työtä

Vierailija
857/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta 5000 € palkkaa kuukaudessa on aika vähän. 

Vierailija
858/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5K kuussa on aika paska palkka. En tuolla korvauksella viitsisi tehdä kokoaikaista työtä

Tämä

Vierailija
859/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotkut naiset ihailevat palomiehiä vaikka heillä ei kummoista palkkaa ole. Ainoa status on se ammatti ja kova kunto.

Vierailija
860/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää 🤭