Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
821/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitää saumaa saada ees lihavaa naista nykyään, he haluavat täydellisiä miehiä.

Kannattaa lopettaa puhuminen lihavista naisista, alempitasoisista, pullukoista, nirppanokista jne.

Ainakin itsellä nuo särähtää pahasti korvaan ja sinusta tulee mieleen kunnon tasojankkaaja. 

Myös seksin ja sen saamisen voi jättää jonnekin tulevaisuuteen, jos mangut saamattomuuttasi niin kuulostat hyväksikäyttäjältä jolle ihminen itse ei merkitse mitään, vain sinä sinun tarpeet.

Allu on persoonallisuushäiriöinen ja moniongelmainen. Ei hänen kanssaan kannata alkaa vääntämään täällä mitään. Samoja juttuja hänellä ollut jo vuosia. Ei hän muutu ikinä.

Sori mutta olen jo muuttunut parempaan suuntaan.

Vierailija
822/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen komea pukeudun siististi käyn suihkussa ja töissä ja normi juttuja teen, ei kukaan kiinnostu, enkä ymmärrä.

Missä otat heihin kontaktia? Jos apeissa, ota joku naiskaveri auttamaan valokuvissa ja profiilitekstissä. 

Facebook dating

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naurattaa tuo sana koulutettu. Näen heti mieshenkilön kaulapannassa flexin päässä. 

"Istu Lauri" "Hyvä poika" 

"Hiljaa Lauri/turpa kiinni Lauri" "Hyvä poika, ehkä saat ruokaa tänään" 

Vierailija
824/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten tehdä jotain muutoksia kyllä elämään että naiset alkais kiinnostumaan.

Vierailija
825/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa urheilemaan, syömään paremmin, ja laihduttaa vaikka sen 3-5 kg.

Vierailija
826/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaan mitä hittoa tässä pitäs tehdä ku ei ne tavalliset pyöreetkää naiset kiinnostu sit taitaa olla jotaki pahempaa vikaa.

Vierailija
827/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaalaiset naiset kiinnostuu, mut eivät ole minun tyyppiä, niin ei nappaa.

Vierailija
828/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

No ei tuokaan auta, ei naiset kiinnostu.

suurimmalla osalla suomalaismiehistä on perusasiat kuten siisteys ja käytöstavat hakusessa. Tinderissä tulee jatkuvasti vastaan epäsiistiä partaa, keltaisia hampaita, nuhruisia ryppyisiä vaatteita. 

Ei esimerkiksi Ranskassa tai Italiassa näe vastaavia puolipultsarin näköisiä nuoria miehiä. Siellä on miehellekin tärkeää näyttää huolitellulta.

Vierailija
829/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naurattaa tuo sana koulutettu. Näen heti mieshenkilön kaulapannassa flexin päässä. 

"Istu Lauri" "Hyvä poika" 

"Hiljaa Lauri/turpa kiinni Lauri" "Hyvä poika, ehkä saat ruokaa tänään" 

Olet niin avuton, ettet saa edes ruokaasi tehtyä? Jos äiti ei kokkaa, jäät ilman.

Vierailija
830/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

Jos olet ruma ja ylipainoinen niin kyllä sun on lähes mahdotonta saada komeaa ja pitkää menestyjää. Mies joka on komea ja pitkä menestyjä saa niitä hoikkia ja kauniita naisia koska niille miehille on kysyntää. 

Olen nähnyt lukemattomia pullea nainen - komea mies -yhdistelmiä. Aina kannattaa yrittää, jos ei halua sänkyynsä hukkapätkää kitisijää. Yksin on parempi kuin sellaisen kanssa.

Jos miehet vain yksinkertaisesti ovat mielestäsi kauniimpia ja ihanampia kuin naiset? Sehän on ihan fine nykypäivänä. 

Vierailija
831/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, itsellä ainoana vaatimuksena oli maisterintutkinto ja se, että osaa tehdä hyvää ruokaa.

Tuo kyllä, että  mies osaa kokata on aika kova sana. Siinä kummasti voi karsia muutaman sentin pituudesta ja antaa muutaman liikakilon anteeksi. 

Nää jotka vinkuu, etteivät saa naista voisivat opetella kokkaamaan, oikeasti. Ja siis oikeasti hyvää ruokaa, ei mitään Saarioisten maksalaatikkoa mikroon.  Tie naisen(kin) sydämeen käy vatsan kautta. 

🤣

Miten pääset kokkaamaan naiselle, josta olet kiinnostunut? Kokkaaminen tulee vasta tokalla tai kolmannella treffeillä aikaisintaan. Olemalla Jason Momoa tms.

Täytän kyllä vaatimukset, mutta jättäydyin deittailupelin ulkopuolelle. Mieluummin oma rauha kuin jatkuvat pettymykset. 

Minä kokkailin elokuisella "hippileirillä" perheelle safkaa, meitä oli siinä vaiheessa vain 20-30. Olin siinä sattumoisin kolme kertaa (iltaruoka+aamupuuro+iltaruoka) putkeen "fokalisaattori", eli vastuun kantava kokki. Erityisesti eräs ihastuttava söpö, mutta silti vahva nainen tykkäsi kovasti kaikista kolmesta ruoasta, sen hän teki selväksi. Olikohan seuraava päivä, kun vietimme iltaa saunalla ja rannalla ennen saunaa vähän tutustuimme toisiimme.

Alkoi tulla siinä sellainen olo, että ehkä en kuitenkaan (ainakaan tällä hetkellä) ole ihan hänen tasoisensa, varsinkin kun olen vielä jonkin verran "rikki" hormoonihäiriötilan vuoksi, josta koitan kuntoutua. Kivillä istuessamme hän huomasi toisella puolella järveä joutsenparin. Hyvä merkki, sanoisin. Sitten saunottiin (ja uiskenneltiin) pienellä porukalla, tietysti alasti. Hyvältä näytti ja toivottovasti minäkin hänelle. 

Seuraavana päivänä pidin mm. hänelle kundaliinijooga tunnin englanniksi, kopsasin/käänsin setin kirjasta. Amatööri (viime aikoina) satunnaisjoogaaja olen, mutta ihan hyvin se silti meni. Seuraavana aamuna hän, kaverinsa + plus kaverin mainio mäyräkoira lähtivät pois. Vaihdoimme huomenet tytyn kanssa, ei katsonut silmiin. Ajattelin että oli mukavaa tutustua häneen, mutta siinä se sitten varmaan oli. Seuraavana päivänä huomasin leirini yhteydessä olevalle, puun oksan pätkälle ripustamani repun sivutaskussa pinkin post it lapun.

Olin tehnyt häneen vaikutuksen. Sydäntä lämmittävä ja hieman liikuttavakin viesti yhteystietojen ja eräänlaisen treffikutsun kanssa. Haluaako olla vain kaveri? Lapusta tuli sellainen fiilis, että olisi mahdollisuus enempäänkin kuin vain ystävyyteen. Ei ole ihan tavallista, että nainen noin lähestyy. Elämä tuntuu olevan sellaisessa vaiheessa että se "suuri rakkaus" on lähellä.

En ole vielä soittanut hänelle, mutta voipi olla että huomenna, ei ole montaa päivää siitä kun leiriltä kotiuduin. Mietin että miten tässä etenisi.. 

Vierailija
832/874 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, itsellä ainoana vaatimuksena oli maisterintutkinto ja se, että osaa tehdä hyvää ruokaa.

Tuo kyllä, että  mies osaa kokata on aika kova sana. Siinä kummasti voi karsia muutaman sentin pituudesta ja antaa muutaman liikakilon anteeksi. 

Nää jotka vinkuu, etteivät saa naista voisivat opetella kokkaamaan, oikeasti. Ja siis oikeasti hyvää ruokaa, ei mitään Saarioisten maksalaatikkoa mikroon.  Tie naisen(kin) sydämeen käy vatsan kautta. 

🤣

Miten pääset kokkaamaan naiselle, josta olet kiinnostunut? Kokkaaminen tulee vasta tokalla tai kolmannella treffeillä aikaisintaan. Olemalla Jason Momoa tms.

Täytän kyllä vaatimukset, mutta jättäydyin deittailupelin ulkopuolelle. Mieluummin oma rauha kuin

Anna palaa! Pahimmillaankin elämäsi jatkuu, kuten tähänkin asti. Eli mitä voit menettää?

Vierailija
833/874 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

No ei tuokaan auta, ei naiset kiinnostu.

suurimmalla osalla suomalaismiehistä on perusasiat kuten siisteys ja käytöstavat hakusessa. Tinderissä tulee jatkuvasti vastaan epäsiistiä partaa, keltaisia hampaita, nuhruisia ryppyisiä vaatteita. 

Ei esimerkiksi Ranskassa tai Italiassa näe vastaavia puolipultsarin näköisiä nuoria miehiä. Siellä on miehellekin tärkeää näyttää huolitellulta.

Vastaavastaki naisetkaa ei meikkaa ei laittaudu, ja pukeutuu rumiin oksettaviin crokseihin.

Vierailija
834/874 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee pariskuntaa jotka on samaa kaliiberia. Ei kahta liian upeaa, ettei tuu kiistaa, toinen yleensä vaatimattomampi.

Vierailija
835/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisetkin vois vähä enempi panostaa ja laittautua.

Vierailija
836/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi?

Vierailija
837/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeä Allu kiikkuun. 

Vierailija
838/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähes AINA kun miehet puhuvat tasokkaasta naisesta tarkoittaa se sitä että nainen on hoikka ja kaunis? Voihan se hoikka ja kauniskin nainen olla epävakainen työtön ressukka. Se siitä tasokkuudesta sitten...

Vierailija
839/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi?

Miksi minun kaljamahaisena pitäisi sitten laihduttaa, koska monet naiset on itsekkin ei niin kauniita osa suomalaisista croksit jalas pieruverkkareissa, ulkomaalaiset naiset osaavat ainaskin pukeutua.

Vierailija
840/874 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähes AINA kun miehet puhuvat tasokkaasta naisesta tarkoittaa se sitä että nainen on hoikka ja kaunis? Voihan se hoikka ja kauniskin nainen olla epävakainen työtön ressukka. Se siitä tasokkuudesta sitten...

En minä ainaskaa ole tasokas mies, mutta silti olen naisia elämässäni saanut, velkaa on yli 40 tuhatta ja romu auto ja kaljamaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme