Ah mikä fiilis kun mussen 5 litrainen v8 lotkottaa tyhjäkäyntiä tuossa pihalla.
Sähköautoilijat ei ymmärrä miten hyvä viiliis tulee kun tuollaisella polkee menemään.
Kommentit (20)
Kuvitteletko incelli, että sähköautoilijat eivät noilla romuilla ajelleet?
Tein viranomaislle ilmiannon. V8 moottorisen auton tyhjäkäynti on lailla kiellettyä toimintaa.
Ymmärrän. Mulla oli joskus 6.2l diisel kone autossa. Oli kivaa ajella sillä.
Juljus kirjoitti:
Ei sinulla ole sähköautoa.
Jo ajatuksenakin kadehdin, vaikka en yleensä keltään mitään kadehdikaan. Omista V8 ajoista on niin kauan, mutta vieläkin muistan tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Tein viranomaislle ilmiannon. V8 moottorisen auton tyhjäkäynti on lailla kiellettyä toimintaa.
Entäs v12 koneen?
Toivottavasti romusi leikkaa kiinni että loppuu se kalkatus ja käry.
t. naapurisi
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Ei sinulla ole sähköautoa.
No onneks ei! Eikä tule koskaan olemaankaan...
Tuo makeankitkerä epätäydellisesti palaneen hiilivedyn tuoksu, aijai. Joku tulee kohta kahlitsemaan itsensä etupyörään ja haukkuu oikeistonatsiksi ja icen kannattajaksi.
Toinen puoli minusta on aina tuntenut kiinnostusta ja vetoa vintage jenkkiautoihin. Mutta eihän niitä kehtaa harrastaa, kun koko genre Suomessa pyörii henkisesti vajaiden peräkammaripoikien ja kaiken maailman rekkakuskien umpiruostuneiden neliovisten tolppajenkkien ympärillä.
EIkö se ny ole se ja sama mitä ääntä se auto pitää kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
EIkö se ny ole se ja sama mitä ääntä se auto pitää kauppareissulla.
No ei todellakaan! V8 on se ainoa oikea kone. Itteeni hävettää ajella suoralla 5 välillä.
onkin syytä lämmittää valtavasti kylmennyttä ilmastoa ja saadaan vihdoin periä takaisin kaikki EU:lle turhaan maksetut valtavat ilmastomaksut suoraan suomalaisten tileille
onko yli 120 heppaa? Ostettiin juuri äidille uusi tesla 1020 heppaa.
Ei lotkota. Ei sulla ole edew ajokorttia
Aah mikä fiilis oli täpätä vain puhelimesta auto lämpenemään ja astua lämpimään auton. Kesähelteellä sama viilennyksen kanssa. Ei skrabailuja eikä jännitys pyörähtääkö joku nokivasara riittävästi käynnistyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
onko yli 120 heppaa? Ostettiin juuri äidille uusi tesla 1020 heppaa.
Ei riitä mulle. 5000hv olisi riittävä. Odottelen vielä josko sellainen tulisi myyntiin.
Laita lisää kierroksia, niin saadaan ilmasto lämpenemään.
Mitä vuosimallia?