Mitenkäs on tipaton tammikuu sujunut?
Ennen vuodenvaihdetta täällä uhottiin, miten vain alkoholisti tarvitsee tipatonta tammikuuta. Nyt kun kuu on puolessa välissä, käsi pystyyn kaikki jotka ovat edelleen mukana! Saa jakaa myös kokemuksia, miksi tipaton loppui tai miksi se on tyhmä idea.
Itse join saunakaljan 3-4 kertaa viikossa lenkin/saunan yhteydessä. Joulupukki toi hiilihapottimen, joten juon nykyään hapotettua vettä. Kertaakaan ei ole tehnyt mieli alkoholia siellä saunassa, sen sijaan kaupassa olen pari kertaa meinannut kurvata vanhasta tottumuksesta kaljahyllylle.
Alkoholi osoittautui minulle sen verran yhdentekeväksi aineeksi, että meinaan jatkaa tipattomana helmikuunkin. Eli ehdottoman hyvä kokeilu.
Kommentit (66)
Minäkin aloitin 5 vuotta sitten ..ja jatkuu edelleen🥳
Vierailija kirjoitti:
Oikein mainiosti, korkkasin juuri kolmannen kaljan.
Toisen.
Hyvin, niinku muutki tipattomat siinä sivussa. Join viime kesälomalla, pari kertaa kävin ulkona. Satuin 10 vuoden tauon jälkeen käymään pikkujoulussa, sit vuodenvaihteessa vähän. Seuraavan kerran taas ehkä kesälomalla yhtenä päivänä, jos saan seuraa jostain. Pari puolison kaljaa seissy jääkaapissa kuukauden. Ei sekään kovin ota.
Helposti on mennyt kuin myös herkuton tammikuu.
Hyvin on mennyt jo oikeastaan parisen vuotta, syy oman alkoholinkäytön lopettamiseen oli mielialalääkityksen aloitus. En halua alkaa temppuilemaan noiden kahden kanssa keskenään ja oloni on paljon parempi näin.
Tsup! Kuului taas, kun bissen avasin. Kohta saunaan ja tsuppeja muutama. Sitten baariin juomaan kunnolla.
Me juodaan vaan piimää. Erittäin hyvä ruoka ja janojuoma.
En vietä tipatonta tammikuuta. En vain juo toistaiseksi.
Joka toinenpäivä olen juopotellut tänä vuonna.
Hyvin kiitos, viinaa en ole yhtään juonut. Viini kuuluu illalliseen joten sitä ei lasketa.
Olen juonut muutaman annoksen tammikuussa. Edellisen kerran juhannuksena. En vietä tipatonta, juon kohtuudella pitkin vuotta.
Lopetin tissuttelun kun sain töitä. Joulusta asti on oltu selvinpäin.
Hyvin menee näin 9. kuulla raskaana ollessa. Lasissa ollut vissyä, jos jotain vettä väkevämpää on kaivannut.
Aina hyvin, se jatkuu aina, joka kuukausi, vuoden ympäri. Ja on pysynyt jo monta vuotta, ja pysyy kanssa ! Hävettää ne ihmiset, jotka litki viinaa yms.varsinkin alaikäiset.on tyhmää ostaa alaikäisille heiltä kiellettyä tavaraa. Eikö se nolota ketään ? Hävetä ? Ja tekevät sitä jopa julkisella paikalla, myös busseissa ymshyyyyyiiii ! Miten noloa !!! Eikö teitä HÄVETÄ se käyttäytyminen ollenkaan ? Ette osaa edes käyttäytyä kunnolla. Liekö koskaan opetettu mitään käytöstapoja? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt aivan pieleenkään ole mennyt, jos kolmas kalja 2 viikon aikana.
Niin helposti että taas hämmästelen, miksi ihmeessä sitä tulee tissuteltua 11 kuukauden ajan. Sama juttu joka vuosi.