Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itsellä ainoana vaatimuksena oli maisterintutkinto ja se, että osaa tehdä hyvää ruokaa.
Tuo kyllä, että mies osaa kokata on aika kova sana. Siinä kummasti voi karsia muutaman sentin pituudesta ja antaa muutaman liikakilon anteeksi.
Nää jotka vinkuu, etteivät saa naista voisivat opetella kokkaamaan, oikeasti. Ja siis oikeasti hyvää ruokaa, ei mitään Saarioisten maksalaatikkoa mikroon. Tie naisen(kin) sydämeen käy vatsan kautta.
Kyllä, itse en tee ruokaa käytännössä koskaan, en vain pidä ruuanlaitosta. Hyvä ruoka vie naiselta jalat alta. Mieheni on kyllä myös 183cm pitkä, mutta en minä sen takia häntä valinnut. Yhtä hyvin voisi olla 10cm lyhyempi, kunhan osaa laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi olla vaatimuksia, mutta loppujen lopuksi valtaosa mammoista on yhdessä sen normi Pertsan kanssa.
Eikö sinä vieläkään ymmärrä, että vaktaosa naisista haluaa ihan tavallisen miehen. Se ei ole tyytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä.tavis pullero haluaa komean alfan menestyneen pankkiirin.
Miten voi olla vaikeuksia ymmärtää, että joku haluaa menestyjän kumppanikseen?
Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.
Ja joka vielä mieluiten lyö ja hakkaa.
Sitä minä ihmettelisin. En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.
Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari
Miksi pitäisi kelvata mikään jota ei halua? Jos nyt vain ei kaljamahasta viehäty niin ei sille mitään mahda. Ota itse joku kaljamahainen jos sinusta sellainen on haluttavaa. Älä tyrkytä muille.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan ettimättä putos eteen mun kulta 😍
Komia on ja kouluttautunutkin nyt täs välis jo 🤩
Ja vähintään 190cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?
Vastaa ap.
Entä lyhyt menestyjä? VAstavuoroisesti: Kuka ottaisi sinunlaisesi liian pitkän naisen?
No tulihan se sieltä:D Kyllä miehillkin on ihan mahdottomia vaatimuksia naisille :D Pituuttakaan ei saa olla yli 170cm koska sitten nainen on liian pitkä. Painoakin luultavasti saa olla vain 50kg enintään ja isot tissit +muhkea takapuoli, mutta ei liian muhkea kuitenkaan. ......
Miehet kyllä vaatii ihan mahdottomia tämän päivän naisilta.
Olen itse keskitasoa oleva mies ja voin sanoa että deittailu on hyvin vaikeaa koska liian kauniita naisia en voi lähestyä koska tiedän etten heille kelpaa ja sitten taas niitä rumia naisia minä en lähesty koska en tunne heihin vetovoimaa. Minun täytyy etsiä siis sopiva nainen eli nainen joka ei ole liian kaunis eikä liian ruma. En ole se lentäjälääkärimiesmalli vaan tavallisen näköinen joka tekee tavallista työtä ja palkkani taitaa olla keskiansion verran eli 3500e kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan ettimättä putos eteen mun kulta 😍
Komia on ja kouluttautunutkin nyt täs välis jo 🤩
Ja vähintään 190cm
Onko siinä jotakin pahaa, että mies on pitkä???
Miksi ei saisi ottaa miestä, joka on 190cm pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?
Vastaa ap.
Entä lyhyt menestyjä? VAstavuoroisesti: Kuka ottaisi sinunlaisesi liian pitkän naisen?
No tulihan se sieltä:D Kyllä miehillkin on ihan mahdottomia vaatimuksia naisille :D Pituuttakaan ei saa olla yli 170cm koska sitten nainen on liian pitkä. Painoakin luultavasti saa olla vain 50kg enintään ja isot tissit +muhkea takapuoli, mutta ei liian muhkea kuitenkaan. ......
Miehet kyllä vaatii ihan mahdottomia tämän päivän naisilta.
Jotkut miehet vaatii. Jotkut naisetkin vaatii. Se ei tietenkään todista että kaikki tai edes suurin osa miehistä tai naisista tuollaista vastisi.
Mutta jatkakaa toki yleistämiseen perustuvas riitelyänne.
Naiset vaativat miehiltä vastaavia ominaisuuksia, kuin heillä itselläänkin on. Itse vaadin mieheltä pituutta, akateemista loppututkintoa, vakavaraisuutta ja tietynlaista arvopohjaa. Olen itsekin akateeminen, vakavarainen ihminen. Se, että olen pullukka on sivuseikka. Kouluttamattomat miehet eivät ymmärrä, että koulutetut naiset arvostavat etenkin miehen koulutusta ja varallisuutta, koska ovat samanlaisia kuin he itse.
Ja naiset ovat todella laiskoja. Luulisi että 187cm, varakkaana ja komeana (punttis 4-5x viikossa, rasvapros 12%, täydellinen hiusraka, akateeminen, johtaja), naisia pyörisi ympärillä, mutta mitä vielä. Joudun itse aina tekemään aloitteet, ja ihan tavisnaisetkin käyttäytyvät todella ylimielisesti.
Eikö tästä ole käyty sama keskustelu monesti?
Tämä on miesten oma vika. Lopettakaa itse se kaikkien tykkääminen, joilla on pulssi ja kaksi jalkaa ja tissit, niin ette ylläpidä tuota ilmiötä.
Nyt naiset saa niin paljon tykkäyksiä ja ihailua, että moni arvioi tasonsa paremmaksi. Tämä vääristymä loppuu, kun lopetatte itse kierteen.
Mutta ei. Lääh lääh ja puuh puuh, kaikkien perään pitää kuolata.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen duunari maalaja nainen pyöree on hyvä. Yöks koulutetut prinsessat ei mun juttu.
???? Opetelkaa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, itsellä ainoana vaatimuksena oli maisterintutkinto ja se, että osaa tehdä hyvää ruokaa.
Tuo kyllä, että mies osaa kokata on aika kova sana. Siinä kummasti voi karsia muutaman sentin pituudesta ja antaa muutaman liikakilon anteeksi.
Nää jotka vinkuu, etteivät saa naista voisivat opetella kokkaamaan, oikeasti. Ja siis oikeasti hyvää ruokaa, ei mitään Saarioisten maksalaatikkoa mikroon. Tie naisen(kin) sydämeen käy vatsan kautta.
🤣
Miten pääset kokkaamaan naiselle, josta olet kiinnostunut? Kokkaaminen tulee vasta tokalla tai kolmannella treffeillä aikaisintaan. Olemalla Jason Momoa tms.
Täytän kyllä vaatimukset, mutta jättäydyin deittailupelin ulkopuolelle. Mieluummin oma rauha kuin jatkuvat pettymykset.
Kannattaa jatkaa naisten haukkumista rummoiksi ja uhkailla perseseksillä, kyllä se ennen pitkää tuottanee hedelmää.
Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei mene tasan onnen lahjat, mutta mitä sitä murehtimaan. 150e saa ihan mukiin menevää maksullista. Halvemmaksi se tulee käydä siellä kerran kuukaudessa kuin vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ei mene tasan onnen lahjat, mutta mitä sitä murehtimaan. 150e saa ihan mukiin menevää maksullista. Halvemmaksi se tulee käydä siellä kerran kuukaudessa kuin vaimo.
Jep ainaski saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat miehiltä vastaavia ominaisuuksia, kuin heillä itselläänkin on. Itse vaadin mieheltä pituutta, akateemista loppututkintoa, vakavaraisuutta ja tietynlaista arvopohjaa. Olen itsekin akateeminen, vakavarainen ihminen. Se, että olen pullukka on sivuseikka. Kouluttamattomat miehet eivät ymmärrä, että koulutetut naiset arvostavat etenkin miehen koulutusta ja varallisuutta, koska ovat samanlaisia kuin he itse.
"Se että olen pullukka, on sivuseikka"
Tottakai se on on SINULLE sivuseikka 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen tulee olla naista pidempi? Miehen tulee olla naista parempi tuloisempi? Miksi miehen täytyy olla naista vahvempi? Naiset ei etsi kaltaistaan miestä vaan naiset etsii itseään tasokkaampaa miestä.
Tunnevammaisten 200 sanan tynnyrikasvatusmiesten kanssa on mahdoton kommunikoida.
Nää persuapinat pitäis teljetä keskenään johonkin. Eristää yhteiskunnasta.
Sehän on siis sarjamurhaaja Ted Bundy, eikä mikään pupu tupuna.