Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä.tavis pullero haluaa komean alfan menestyneen pankkiirin.
Miten voi olla vaikeuksia ymmärtää, että joku haluaa menestyjän kumppanikseen?
Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.
Ja joka vielä mieluiten lyö ja hakkaa.
Sitä minä ihmettelisin. En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.
Ihan ettimättä putos eteen mun kulta 😍
Komia on ja kouluttautunutkin nyt täs välis jo 🤩
Mielummin vähän pyöreä kuin laiha ja sairaalloinen.
t. Hyvätuloinen korkeasti koulutettu
Vierailija kirjoitti:
Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.
Näitä on nähty:
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Sama toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja...
Naisten unelmien mies on Jason Momoa jonka pankkitilin saldo on samaa luokkaa kuin Elon Muskilla ja luonne pitää olla samaa kuin mitä Ted Bunnyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.
Sitä minä ihmettelisin. En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.
Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari
Laihuus ei korreloi tasokkuuden kanssa mitenkään vaan älykkyys, kauneus/komeus, sosioekonominen luokka, seura missä viettää aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Tavismies on 5/10 ulkonäöllisesti, ei merkittävän lihaksikas, palkka keskitasoa eli 3000e/kk ja autona toyota. Nämä miehet ei naisia kiinnosta.
Usko toki noin. Koska niinhän sun faijakin oli lihaksikas ja suurituloinen ja äitisi missi 😂
Miten ne siis onnistuivat tekemään noin surkean pojan?
Et tarvitse naisseuraa koska viihdyt paremmin miesten kanssa itsesäälissä ja naisvihassa rypemässä.
Veikkaan että iso osa teistä on kaapissa ja kokee epämukavuutta valheessa elämisestään. Tulisitte ulos sieltä, homous on ok.
Naiset kyllä huomaa, miten vahtaatte silmät kiiluen toistenne lihaksia ja yrpiä ja laatikkoleukoja. En mä ilmeistä homoa ala iskemään 😂
Eikö ole ihan normaalia, että nainen hakee itselleen parasta mahdollista kumppania, eikä tyydy siihen huonoimpaan vaihtoehtoon, mitä saatavilla on?.
Ja myös mahdollisten tulevien lasten kannalta on hyvä, että miehellä on parhaat mahdolliset geenit.
Ymmärrän oikein hyvin, että jokainen haluaa saada kumppanikseen sen parhaan mahdollisen.
Jos puhutaan kieltä jota mieskin ymmärtää, niin ihmettelisikö ap miksi kaikki miehet ottaa Teslan tai mersun vaikka saatavilla olisi Ladakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari
Koska se kaljamahainen "tavis duunari" on hirvittävän epäseksikäs ja hyödytön kapistus.
Vierailija kirjoitti:
Laihuus ei korreloi tasokkuuden kanssa mitenkään vaan älykkyys, kauneus/komeus, sosioekonominen luokka, seura missä viettää aikaansa.
Laihuus vaikuttaa naisen tasoon koska naisen taso painottuu ulkonäköön ja luonteeseen. Miehen tasoon taas vaikuttaa status, palkka, koulutus ja sosioekonominen luokka ulkonäön ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kaljamahainen "tavis duunari" on hirvittävän epäseksikäs ja hyödytön kapistus.
Niin mitä sitte? Pitääkö olla sporttinen pankkiiri?
Rumat ja tyhmät naiset ovat pilanneet koko homman!!! Itse haluausin oikeesti löytää kumppanin eikä ole kynnyskysymyksiä aloituksessa mainitut asiat mutta mua lähestyy nyt hermoraunio-miehet jotka olettaa etteivät kelpaisi kuitenkaan.
Ai, itsellä ainoana vaatimuksena oli maisterintutkinto ja se, että osaa tehdä hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kaljamahainen "tavis duunari" on hirvittävän epäseksikäs ja hyödytön kapis
Mieluiten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi. Just siksi, että jokainen yrittää saada sen parhaan mahdollisen ja se kaljamahainen tavis ei välttämättä ole sitä. Toiset (yleensä naiset) on mielummin yksin, kuin kumppanin kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta. Eikä he paru vauvalla joka päivä, että miehet hakee vaan missejä, tavis ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihan normaalia, että nainen hakee itselleen parasta mahdollista kumppania, eikä tyydy siihen huonoimpaan vaihtoehtoon, mitä saatavilla on?.
Ja myös mahdollisten tulevien lasten kannalta on hyvä, että miehellä on parhaat mahdolliset geenit.
Ymmärrän oikein hyvin, että jokainen haluaa saada kumppanikseen sen parhaan mahdollisen.
Jos puhutaan kieltä jota mieskin ymmärtää, niin ihmettelisikö ap miksi kaikki miehet ottaa Teslan tai mersun vaikka saatavilla olisi Ladakin?
Se että naiset kelpuuttavat kumppaniksi ainoastaan niitä alfoja aiheuttaa sen että tavalliset miehet tai alempaa tasoa olevat miehet on naisille kuin ilmaa. Tämä taasen johtaa siihen että syntyvyys alenee ja yksinäisyys lisääntyy koska naiset ja miehet ei enää kohtaa.
Tutkitusti päinvastoin. Miehiä kiinnostaa naisissa luonne ja arvot vähemmän kuin naisia miehissä.