Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen oppinut että ravintolaan mennään viettämään laatuaikaa läheisten kanssa. Saa rauhassa nautiskella yhdessä ja keskustella ilman että kenenkään tarvii ruokia tarjoilla. Herkut tulee pöytään ilman että keskustelua tarvii keskekyttää siksi että jonkun pitää mennä asettelemaan seuraava ruokalaji lautasille. Lisäksi ravintolassa saa jokaiseen ruokalajiin sopivan viinin ilman että tarvii ostaa koko pullot kaikkia.
Kaupungilla kiertelystä en välitä myöskään, en saa ostosten tekemisestä minkäänlaista nautintoa.
Minä olen oppinut että viiniä ei juoda ruuan kanssa. Vettä voi juoda tai limsaa. Ja tuota en ymmärrä että viini joka sopii ruokaan, jotain italia tai espanja tyylistä pelleilyä.
Kaupungilla en kiertele ikkunaostoksilla. Kirppareilla käyn, nytkin menossa isolle peräkonttikirppikselle ensi kuussa.
Et ymmärrä, koska et ole koskaan kokenut. Jos kokeilisit, saattaisit ymmärtää.
"No siis.. Ehkä meidät tytöt on kasvatettu tähän, mutta jos mies ei tee aloitetta ja osoita kiinnostusta niin sillon teen oletuksen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Ajatellaan nyt vaikka sitten tuon f*cking tasoteorian näkökulmasta, että alitajuisesti ajattelen, etten ylitä miehen vaatimaa tasoa. En ole siis kaunis hänen silmissään ja siksi hän ei lähesty minua. "
Mitä sanoisit miehelle, joka on kasvatettu samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittimaailmaa tarpeeksi nähneenä miehenä sanon vain, etten tunne mitään sympatiaa naisia kohtaan, jotka 1. jäävät yksin, koska ovat olleet liian nirsoja kelpuuttamaan tavallisen hyvän miehen, ja 2. joutuvat jännämiesten kaltoinkohtelemiksi, koska jälleen eivät mieluummin hyväksyneet tavallista "tylsää" miestä, joka ei ole antisosiaalinen.
Olen tullut siihen pisteeseen, että NAUTIN kun kuulen jonkun ikääntyvän ruman naisen valittelevan sitä, ettei kumppania löydy. Saatte juuri sen paskan minkä ansaitsette omilla toimillanne.
Ja sä ansaiset ton katkeruuden, joka jäytää sua koko ansaitsemasi yksinäisen loppuelämäsi.
Ja sinä vastaat vihaan vihalla...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkö miltä sinkkumiehistä tuntuu? Ehkä, tuskin hekään haluavat seurustella ihmisten kanssa jotka eivät heille sovi.
Minusta tuntuu tällä hetkellä ihan normaaliln tyytyväiseltä. Päivääni ilahduttaa se, että sinä et osoita minua kohtaan kiinnostusta - aina kun epämieluisa mies pysyy minusta erossa niin se on iloinen asia. Pitäisikö tuntua joltain muulta?
Mä arvelen että ton mielestä sun olis kuulunut olla kauhean pettynyt ja katkera siitä ettei toi sua himoinnut... Ei tajua et naiset on vaan tyytyväisiä jos ei-halutut miehet pysyy poissa häiritsemästä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, miten surkeata täytyy ihmisen elämän olla, että se saa nautintoa ja elämänilonsa siitä, kun se kuulee, että joku ruma vanha nainen ei löydä puolisoa🤔
Itellä ei koskaan ole käynyt mielessäkään, että tuokin voisi olla jollekin ihmiselle elämänsuola ja ilonaihe(ilmeisesti ainoa ilonaihe mitä tuolla ihmisellä on)
Surkea elämä joillakin ihmisillä
Kuvailit aika hyvin joidenkin täällä olevien naisten mielenmaisemaa...
No mua lähinnä säälittää, että täällä palstalla on joka päivä klo 7-23 miehiä, joiden päivän ainoa agenda on trollailla naiset vs. miehet -juttuja. Että tämä on ainoa kanava, että he voivat olla ylipäätään jollain tasolla naisten kanssa tekemisissä. Ja sekin ns. keskustelu on pelkkää kakkaa miesten taholta.
Onko trollin sukupuolella merkitystä? Trolli haluaa ärsyttää ja herättää lukijassa tunteita.
"Pata kattilaa soimaa. Ikääntyvä ruma mies, joka ei löydä seuraa. Ero on vain siinä, että nainen todennäköisesti jatkaa elämäänsä ja ihan hyvää sellaista."
Niin jatkaa moni mieskin. Osa juuri siksi, että naiset ovat passiivisia kaikkia muita kohtaan, mutta piirittävät joukolla niitä samoja, joita kaveritkin (tai muut naiset ylipäänsä) piirittävät. Itse jäin kokonaan pois, koska ei huvittanut lähteä tuohon pelleilyyn mukaan.
Osasyy on se, että en ulkoisesti erotu juuri ollenkaan. Tuo taas tarkoittaa, että minua ei ole useimmille ihmisille edes olemassa. Jos joku kysyy, mitä tarjottavaa minulla muka olisi kenellekään, niin vastaus on että nosta se perse penkistä ja ota selvää. Muussa tapauksessa sanon vaan että voi voi.
"Johtunee siitä että osa miehistä käyttäytyy kuin lapsi. "
Joten kohtelet kaikkia miehiä kuin lapsia....
Sanoisin että saat juuri sen minkä halusit
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat että naisilta on iät ja ajat vaadittu mahdottomia? Nyt kun miehille siirretään osa vaatimuksista, huomataam ettei olekaan niin helppoa
Eli naiset ovat aiemmin olleet sankoin joukoin sinkkuja, koska eivät ole onnistuneet saamaan parisuhdetta? Vai miten tuo väitetty mahdottomien vaatiminen on ilmennyt?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko minut henkilökohtaisesti että voit sanoa tuollaisia? Tiedätkö siis ihan faktaksi kuinka miehiä kohtelen? Veikkaanpa että et. Minulta löytyy ihan tavallinen mies kainalosta. Välillä töissä, välillä työtön. Rakastava ja kiltti muttei mikään nyhverö kuten ei myöskään lainkaan väkivaltainen. Kaltaisesi ei ole minulle mikään menetys. Yritä pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
"Pata kattilaa soimaa. Ikääntyvä ruma mies, joka ei löydä seuraa. Ero on vain siinä, että nainen todennäköisesti jatkaa elämäänsä ja ihan hyvää sellaista."
Niin jatkaa moni mieskin. Osa juuri siksi, että naiset ovat passiivisia kaikkia muita kohtaan, mutta piirittävät joukolla niitä samoja, joita kaveritkin (tai muut naiset ylipäänsä) piirittävät. Itse jäin kokonaan pois, koska ei huvittanut lähteä tuohon pelleilyyn mukaan.
Osasyy on se, että en ulkoisesti erotu juuri ollenkaan. Tuo taas tarkoittaa, että minua ei ole useimmille ihmisille edes olemassa. Jos joku kysyy, mitä tarjottavaa minulla muka olisi kenellekään, niin vastaus on että nosta se perse penkistä ja ota selvää. Muussa tapauksessa sanon vaan että voi voi.
En oikein ymmärrä mitä valitat. Olet tehnyt päätöksen olla herättämättä mielenkiintoa kenessäkään, ja et halua asialle mitään tehdä, tosin hyväksyisit jos joku muu sinun puolestasi tilannettasi muuttaisi. Mutta itse siis et mitään halua tehdä, vaan jonkun muun pitää nostaa perse penkistä.
Luulisi että olet ihan tyytyväinen itse luomaasi tilanteeseen?
Siksi. että vain terveellä itsetunnolla ja -luottamuksella vaatimalla saa haluamansa tai onnellisempana yksin.
Te tyhjä arpa jämäinkkelit ette enää saa vapaalippua statuskiipijyyteen ja kotiorjapassaukseen täysihoidossa.
YHYY !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat että naisilta on iät ja ajat vaadittu mahdottomia? Nyt kun miehille siirretään osa vaatimuksista, huomataam ettei olekaan niin helppoa
Eli naiset ovat aiemmin olleet sankoin joukoin sinkkuja, koska eivät ole onnistuneet saamaan parisuhdetta? Vai miten tuo väitetty mahdottomien vaatiminen on ilmennyt?
Sinkkuja on naisissa ja miehissä yhtä paljon.
"Onko trollin sukupuolella merkitystä? Trolli haluaa ärsyttää ja herättää lukijassa tunteita."
Täällä trolli on aina mies. Jopa ne trollaavat naiset on miehiä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko minut henkilökohtaisesti että voit sanoa tuollaisia? Tiedätkö siis ihan faktaksi kuinka miehiä kohtelen? Veikkaanpa että et. Minulta löytyy ihan tavallinen mies kainalosta. Välillä töissä, välillä työtön. Rakastava ja kiltti muttei mikään nyhverö kuten ei myöskään lainkaan väkivaltainen. Kaltaisesi ei ole minulle mikään menetys. Yritä pärjätä.
Tekstistäsi paistaa läpi puhdas halu tehdä vahinkoa toiselle. En ole ikinä tuota ymmärtänyt. Miksi tuo halu satuttaa tuntematonta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä mitä valitat. Olet tehnyt päätöksen olla herättämättä mielenkiintoa kenessäkään, ja et halua asialle mit
Kysymällä selviää lisää nönnönnöö en jaksa satuilla ja larpata enempää nönnönnöö, koska olen laiska (ja ei minussa muuta sisältöä todellisuudessa olekaan, säilyy kai nerokkaalla infonpihtausmetodillani jonkinmoinen illuusio hieman kauemman yhyy). Niin kauan kuin miehiä on heteroparisuhteissa = fakta, että naiset eivät (kollektiivisesti) vaadi lainkaan liikoja.
Kukaan normijärkinen nainen ei kiinnostu tästä passiiviporusta eikä lankea näin kehnosti viritettyyn ansaan, kuten olet jo käytännössäkin pannut merkille.
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina.
(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)"
Olen huomannut. Jopa se pahoinpitelijä kelpaa. Tai se juoppo kapakan nurkasta.
Miten tämä voi olla tosi yhtä aikaa sen kanssa, kun väität ettei naiset anna mahdollisuutta "alemman tason miehille"?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oman elämän jatkamista, jos samalla katkerana seuraa, mitä muut tekevät ja saavat.
"En oikein ymmärrä mitä valitat. Olet tehnyt päätöksen olla herättämättä mielenkiintoa kenessäkään, ja et halua asialle mitään tehdä, tosin hyväksyisit jos joku muu sinun puolestasi tilannettasi muuttaisi. Mutta itse siis et mitään halua tehdä, vaan jonkun muun pitää nostaa perse penkistä.
Luulisi että olet ihan tyytyväinen itse luomaasi tilanteeseen?"
Teet taas oletuksia. Tuosta on tullut se uusi normaali. Ei haluta tutustua. Kuvitellaan heti, että tietää kaiken oleellisen. Tuokin on laiskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oman elämän jatkamista, jos samalla katkerana seuraa, mitä muut tekevät ja saavat.
Oliko trollilla jotain oikeaakin sanottavaa?
"Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina.
(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)"
Olen huomannut. Jopa se pahoinpitelijä kelpaa. Tai se juoppo kapakan nurkasta.